ورزشی

نساجی – گلگهر حساس‌ترین بازی فصل برای سرمربی تیم ملی !

نساجی – گلگهر حساس‌ترین بازی فصل برای سرمربی تیم ملی !

دیدار حساس تیم‌های مازندران و کرمان برای سرمربی تیم ملی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران ، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان فردا (پنجشنبه) ساعت 20 به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

نماینده کرمان تحت هدایت مارینوس اوزونیدیس تبدیل به تیم جذابی شده که با ارائه فوتبال هجومی چشم‌ها را خیره کرده و در بازی ابتدایی فصل مقابل فولاد با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و سپس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد.

زدن سه گل در دو بازی و داشتن دو کلین شیت باعث شده تا این تیم جوان به یکی از جذابترین تیم‌های لیگ بیست و سوم تبدیل شود و این تیم برای اینکه جمع امتیازات خود را به 7 برساند شانس زیادی دارد.

از سوی دیگر تیم فوتبال نساجی که عملکردش با عدد 2 و صفر گره خورده در پی کسب نخستین پیروزی فصل است.

نساجی در جدول تعداد بازی‌ها ، گل‌های زده ، گل‌های خورده و امتیازش 2 است و از سوی دیگر کلین شیت‌ها ، پیروزی‌ها ، باخت‌ها و کارت قرمزهایش صفر است.

نکته جالب دیگر حساسیت این بازی برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است!

قلعه نویی پیش از هدایت تیم ملی ، سرمربی گل‌گهر بوده و دوستی بسیار نزدیکی هم با مالک نساجی دارد. البته سرمربیگری مهدی رحمتی در نساجی که خودش سال‌ها شاگرد قلعه نویی بوده باعث شده تا این بازی یکی از مهمترین دیدارهای فصل برای سرمربی تیم ملی باشد.

تا پیش از این دیدار گل‌گهر با 4 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و نساجی هم با 2 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.