اقتصادیکسب و کار

آقایان چی دوست دارن؟ ایده کادو تولد مردانه

مناسبت‌های طول سال مانند سالگرد ازدواج، تولد، روز مرد، ولنتاین و… فرصت‌های خوبی هستند تا به پدر، دوست، برادر یا همسر خود هدیه بدهید. خرید هدیه برای مرد در مقایسه با خانم‌ها کار بسیار سختی است. چرا که معمولا پیدا کردن یک کادوی مناسب و کاربردی با توجه به سلیقه و علاقه آقایان کمی پیچیده است. اگر شما هم دغدغه خرید هدیه خاص برای آقایان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید.

بهترین هدیه برای عشقم مرد, بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان, کادو برای مرد متاهل

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در رابطه با خرید هدیه برای آقایان راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را برای عزیزان خود داشته باشید. شما می‌توانید با نگاه کردن به لیست بهترین هدیه ها برای مردان کادوی مناسبی را خریداری کنید. برای خرید کادو مردانه تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هدیه برای همسر | کادو تولد مردانه برای پسر

معمولا، شناخت شما نسبت به همسرتان خیلی زیاد است. پس می‌توان گفت که با خیالی آسوده می‌توانید بهترین هدیه را انتخاب کنید و از دیدن ذوق و شوق همسرتان لذت ببرید. معمولا، خرید هدایایی که نیاز آقایان را برطرف می‌کند، لذت زیادی به آن‌ها هدیه می‌کند. با دقت در این لیست، می‌توانید هدیه ای خاص برای روز مرد، جشن تولد و یا سالگرد ازدواج‌تان، تهیه کنید. در ادامه لیست بهترین هدیه ها برای مردان را مشاهده می‌کنید. در این بخش، به بهترین هدایایی که برای همسرتان می‌توانید بخرید، اشاره می‌کنیم.

بهترین هدیه برای دوست پسر

معمولا، در روابط این‌چنینی اعتدال را رعایت کنید و سعی کنید با هدیه‌ای مناسب، آبرومند و خاطره‌انگیز، روز زیبایی برای طرف مقابل‌تان بسازید. خرید هدایای گران‌قیمت در روابط سطحی این‌چنینی، اصلا توصیه نمی‌شود. پس به دنبال هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسرتان باشید. ست هدیه مردانه ارزان، یکی از هدایای مطلوب برای دوست پسرتان است. این ست می‌تواند ست اصلاح، ست خوشبو کننده، ست لباس رسمی و هدایایی از این قبیل باشد.

بهترین هدیه برای پدر | کادو تولد مردانه

پدرها، فرشته‌های زمینی هستند که هیچ توقعی جز موفقیت و سربلندی ما فرزندان ندارند. اما همیشه دلیلی برای یادآوری عشق و علاقه به پدرها پیدا می‌شود. سعی کنید از این فرصت‌ها استفاده کنید و لوازم موردعلاقه پدرتان را به‌عنوان هدیه تهیه کنید. یادتان باشد که موضوع مالی آن، چندان برای پدران بزرگوار، اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است، دقت شما در کشف علایق پدرتان است. تلفن همراه، لباس ورزشی، دوربین عکاسی، تیشرت و لباس راحتی مردانه، کفش اسپرت یا رسمی، هدفون بی سیم، چراغ مطالعه، کتاب خوب، بلیط سفر و یا تور تفریحی، همگی ازجمله رایج‌ترین هدایایی است که پدرها با دیدن آن ذوق‌زده می‌شوند.

تزیین را جدی بگیرید

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید درنظر بگیرید، تزیین هدیه و نحوه تقدیم آن به فرد موردنظرتان است. هرچه برای خرید یک هدیه زحمت کشیده باشید، اما تزیین مناسبی برای آن درنظر نگرفته باشید، بخش عظیمی از ماجرا را خراب کرده‌اید. پس علاوه‌بر دقتی که در خرید هدیه به‌خرج می‌دهید، تزیین آن را نیز درنظر بگیرید. تزیین کادو تولد مردانه هماهنگ با تم تولد، تزیین کادو سالگرد ازدواج با متنی عاشقانه و تزیین هدیه روز مرد با نمادی مثل سیبیل یا کروات، بهترین ایده تزیین هدیه برای مردان است.

خاص‌ترین  کادو تولد مردانه لاکچری را بشناسید

ست هدیه مردانه چرم

قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

اگر در ذهن شما نیز سوال است و می‌خواهید بدانید که کادو تولد مردانه چی بخرم؟ باید گفت که کادوهای لوکس و خاص بهترین گزینه‌ای است که آقایان را به هیجان و ذوق وادار می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین و جذاب‌ترین هدیه تولد مردانه را تهیه کنید، باید دامنه علایق مرد مورد علاقه‌تان را بشناسید. در هر سن و سال و سبک زندگی، تعدادی هدیه خاص در ذهن افراد خاص و ویژه جلوه می‌کنند. برای مثال، عطر و ادکلن گران قیمت، ساعت‌های برند خاص مثل ساعت رولکس، ساعت رادو، ساعت پتک فیلیپ و امثال این اکسسوری‌ها کادو تولد لاکچری محسوب می‌شوند. اگر همسرتان عاشق گوش دادن به موسیقی با صدای بلند باشد، خرید سیستم صوتی قوی ماشین می‌تواند یک هدیه لاکچری به حساب بیاید. اگر مرد موردنظرتان عاشق سفر باشد، اقامت در یک هتل لوکس و تور لاکچری خارج از ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای او باشد. پس احتمالا متوجه شده‌اید که کادو تولد مردانه لاکچری برای هر شخص متفاوت است؛ این شما هستید که با شناخت‌تان از فرد، می‌توانید بهترین هدیه را برای او تهیه کنید.


کادو تولد مردانه ارزان چیست؟

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک مردانه بهداشتی کنکورد

قیمت: ۸۳۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست چرم سه تکه مردانه

قیمت: 1 میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست 6 تکه مردانه شامل کیف پول پالتویی، فلش 32 گیگ، دقترچه، جا کارتی، جاسوییچی و خودکار

قیمت: 1 میلیون و 100 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست لاکچری مدیریتی

قیمت: 1 میلیون و 100 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

هدیه خاص برای مردان

قیمت: 2 میلیون و 600 هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

ست هدیه مردانه چرم

قیمت: ۸۵۰ هزار تومان

برای خرید  و مشاهده نمونه های بیشتر با شماره  تماس بگیرید

پک بهداشتی مردانه نیوا

قیمت: ۹۸۰ هزار تومان

گاهی شرایط اقتصادی منجر می‌شود که جستجوهای ما برای پیدا کردن لیست کادو تولد مردانه ارزان بیشتر شود تا بتوانیم یک هدیه مناسب تهیه کنیم. قطعا همه ما دوست داریم تا بهترین کادو را برای عزیزانمان تهیه کنیم، اما گاهی در چالش‌های مالی قرار میگیریم که امکان خرید کادو تولد مردانه گران را نداریم. در چنین شرایطی اصلا نگران نباشید. در هدیه دادن به افراد چیزی که اهمیت دارد، درک علاقه مندی طرف مقابل و اهمیت دادن به مناسبتی است که قصد خرید هدیه برای آن دارید. پس سعی کنید با خیال آسوده کادو تولد مردانه ارزان بخرید و برای شاد کردن عزیزانتان تلاش کنید.

  1. گردنبند استیل
  2. دستبند استیل
  3. تیشرت اسپرت
  4. کمربند چرم یا بافت
  5. دستکش زمستانی
  6. کلاه ورزشی یا زمستانی
  7. هولدر موبایل
  8. کروات یا پاپیون
  9. گلدان و گل
  10. ماگ موردعلاقه
  11. لوازم ورزشی
  12. خودکار
  13. تیغ اصلاح
  14. اسپری و ادکلن اقتصادی
  15. چشم بند خواب
  16. ماساژور دستی
  17. صندل خانگی
  18. لوازم پیک نیک
  19. ابزار ساده
  20. کاور موبایل
  21. کتاب
  22. اکسسوری چوبی
  23. پاور بانک
  24. فلش مموری
  25. موس و کیبورد بی سیم
  26. توپ والیبال، هدبال (هر ورزش مورد علاقه ای)
  27. جوراب
  28. لگ ورزشی
  29. اسکارف ورزشی
  30. عینک

کادو تولد مردانه گران چیست؟

خرید هدیه تولد برای آقایان همیشه از چالش برانگیزترین کارهایی است که باید در مناسبت ها انجام دهید. کادو تولد مردانه گران قیمت در شرایطی که بودجه مناسبی برای تهیه آن داشته باشید، بسیار کار هیجان‌انگیزی است. کافی است با یک شناخت کلی از برندهای موردعلاقه، لوازم موردعلاقه، ورزش های موردعلاقه و همچنین کارهای موردعلاقه، بهترین هدیه را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که هدیه‌ای برای آقایان خاص و جذاب است که کاربردی باشد. آقایان هیچ علاقه‌ای به نگهداری از لوازم گران قیمتی که شاید سالی یکبار هم از آن‌ها استفاده کنند، ندارند. پس سعی کنید در خرید کادو تولد مردانه گران قیمت یا ارزان قیمت این نکته را درنظر بگیرید. در ادامه لیست کادو تولد مردانه گران را به پیشنهاد تشریفینو بخوانید.

  1. ساعت
  2. ست رسمی برند لوکس (دکمه سر دست و سنجاق کروات)
  3. عطر و ادکلن لاکچری
  4. گوشی موبایل
  5. هدفون بیتس
  6. شارژر بی سیم
  7. خودکار و روان نویس برند
  8. کفش ورزشی برند
  9. ست لباس برند لوکس
  10. ست ورزش موردعلاقه (تنیس، اسکی، بدمینتون)
  11. دوچرخه برند
  12. لوازم کاربردی مربوط به شغل
  13. ست اداری لاکچری
  14. عینک برند
  15. آلات موسیقی موردعلاقه
  16. دوربین عکاسی (درصورت علاقه به عکاسی)
  17. دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو
  18. گردنبند یا دستبند طلا
  19. سکه، دلار یا کارت هدیه
  20. اسپیکر برند بیتس یا جی بی ال
  21. لپ تاپ
  22. کفش رسمی برند
  23. اکسسوری ماشین
  24. تور خارجی یا داخلی لوکس
  25. موتور ATV
  26. اسلحه تیر اندازی (با مجوز و ثبت نام باشگاه تیراندازی)
  27. اسب و ثبت نام باشگاه اسب سواری (درصورت علاقه مندی)
  28. بال پاراگلایدر
  29. تجهیزات کمپ و کوه نوردی خاص
  30. تابلو و آثار هنری نفیس

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی