ورزشی

باید نتایج بد نساجی را جبران کنیم

بازی, حمید مطهری, زمین

به گزارش شفاف، علی شجاعی در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی با اشاره به جدایی حمید مطهری از این تیم اظهار کرد: از کادر فنی قبلی تیم تشکر می‌کنم. به هر حال صلاحدید باشگاه این بود که این اتفاق (جدایی حمید مطهری از نساجی) رخ بدهد. باید بجنگیم و تلاش کنیم تا نتایج خودمان را جبران کنیم. در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم اما متاسفانه در نیم فصل دوم اتفاقاتی رخ داد که نتایج بدی شکل گرفت. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. فقط جنگیدن تیم ما باعث می‌شود نتایج خوبی بگیریم.

باید شکست‌هایمان را جبران کنیم

وی افزود: بازیکنی که بازی می‌کند باید بجنگد تا شکست‌هایمان را جبران کنیم. بازیکنی که بازی می‌کند می‌تواند یک مربی را موفق کند. ما باید شکست‌ها و مساوی‌های اخیر را جبران کنیم. امیدوارم هواداران در بازی با آلومینیوم به ورزشگاه بیایند و دوباره از ما حمایت کنند.

او درباره اینکه چرا حمید مطهری نتوانست در نساجی موفق باشد هم گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره سرمربی تیم نظر بدهم. آقای مطهری هم زحمت کشید و در همه تیم‌ها گاهی بحران رخ می‌دهد. مهم این است که برگردیم و ان‌شاءالله بازیکنان تلاش کنند دست پر از زمین خارج شویم. قطعا به جبران نتایج فکر می‌کنیم و اینکه هواداران ما با حال بد به خانه می‌روند، برای ما هم خوب نبود.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.