ورزشی

نتیجه قابل پیش‌بینی نیست / امیدوارم بهتر از سال قبل باشیم

مجله سلامتی ایران/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: با تقسیم بازیکنان در تیم‌ها واقعاً بازی‌ها قابل پیش‌بینی نبود. امیدوارم با تلاش‌هایی که کردیم نتیجه بهتری نسبت به سال‌های قبل کسب کنیم.

مسعود سلیمانی، از بازیکنان سبزپوش اصفهان پیش از دومین دیدار با کاله در مرحله پلی‌آف در گفت‌وگو با خبرنگار مجله سلامتی ایران، اظهار کرد: شرایط و سطح لیگ امسال بسیار بالا بود. از روز اولی که تیم‌ها شروع کردند و با تقسیم بازیکنان در تیم‌ها واقعاً بازی‌ها قابل پیش بینی نبود به‌طوری که نه‌تنها تیم ما بلکه تمام تیم‌ها، بازی‌های پیچیده‌ای داشتند.

او با بیان اینکه امیدوارم با تلاش‌هایی که کردیم نتیجه بهتری نسبت به سال‌های قبل کسب کنیم، درباره داوری این فصل گفت: داوران مانند بازیکنان و مربی‌ها امکان اشتباه دارند. این اشتباه‌ها از قصد نیست و ما با سوت داور چه به درستی یا به غلط، واکنش نشان می‌دهیم، اما بهترین داوران آسیا را داریم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق‌تر باشند.

این بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌ آهن درباره حریف‌شان در مرحله یک‌چهارم نهایی، توضیح داد: تیم کاله بسیار جوان، خوب و چند بازیکن ملی‌پوش دارد. امیدوارم با تلاش‌ها و تجربه‌های بیشتر خود بتوانیم از این مراحل عبور کنیم.

سلیمانی ادامه داد: در بازی نخست در ابتدا بازی با تیم کاله پایاپای پیش رفتیم. کوارتر یک و کوارتر دو با اختلاف ۱۵ امتیاز عقب افتادیم، ولی نیمه دوم با صحبت‌هایی که در رختکن اتفاق افتاد، توانستیم تیم را جمع کنیم و در کوارتر سه، بازی را برگرداندیم و با کم کردن اختلاف کوارتر چهار بازی را به برد تبدیل کردیم.

او با بیان اینکه باید پله به پله بازی‌ها را به جلو پیش ببریم، افزود: امیدوارم بتوانیم به سلامت این مراحل را بگذرانیم و برای بازی مهم امروز تمرکز کنیم‌.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.