حوادث

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در اصفهان اعلام شد

پلیس راهور, پوشش, پیاده روی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و عزاداری هیئات مذهبی در محل‌های تعیین شده در سطح استان، اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات توسط پلیس راهور استان در این روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز اربعین در محدوده خیابان‌های منتهی به گلستان شهدا، شامل میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق-حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد (ع)  محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر اصفهان در خیابان‌های اصلی سایر شهرهای استان نیز به منظور پوشش ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و رفاه حال عزاداران حسینی (ع)، محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.