ورزشی

فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم/ اعداد و ارقام مطرح شده در مورد قراردادم صحت ندارد

علیزاده: فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم/ اعداد و ارقام مطرح شده در مورد قراردادم صحت ندارد

هافبک ملی‌ پوش گل گهر سیرجان در خصوص مسائل مختلف صبحت کرد.

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، در خصوص علت تمدید قراردادش با این باشگاه با وجود پیشنهادات چشمگیر از تیم‌های اسمی لیگ برتر اظهار داشت: راستش را بخواهید از همان سال اولی که به گل‌گهر آمدم پیشنهادات زیادی داشتم. آن زمان محمود فکری در استقلال بود و از باشگاه استقلال پیشنهاد معاوضه دریافت کردم اما به خاطر حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر و به این خاطر که تمامی فوتبالم را مدیون او هستم در نهایت این باشگاه را برای ادامه فعالیتم انتخاب کردم.‌

وی افزود: بدون شک با توجه به شرایطی که در فوتبال ایران وجود دارد برای یک بازیکن هر چه قدر هم که خوب کار کند دیده شدن در تیمی مثل مسجدسلیمان سخت خواهد بود ولی قلعه‌نویی این شانس را در اختیارم گذاشت تا با ارتقای سطح فنی، خودم را رفته رفته ثابت کنم. ‌دوست دارم از همینجا برای بار چند از او برای لطف و اعتمادش نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

هافبک گل‌گهر در مورد تمدید قراردادش با این تیم گفت: با وجود پیشنهادات خیلی خوب از تیم‌های اسمی در این چند سال هم باید بگویم که جدا از حضور امیر قلعه‌نویی، احترام و آرامشی که در این باشگاه دارم هربار من را مجاب به ماندن در این تیم کرده است. واقعا از حضورم در گل‌گهر خوشحال هستم خیلی در این اینجا احساس آرامش می‌کنم. جدا از این به دلیل اینکه نزدیک جام ملت‌ها هستیم دلم نمی‌خواست که خدای نکرده با یک انتخاب‌ احساسی لطمه‌ای به فوتبالم وارد کنم به همین خاطر ثبات را مثل همیشه ترجیح دادم و تصمیم گرفتم تا یک سال دیگر هم در این تیم به کارم ادامه دهم.

علیزاده در واکنش به اینکه گفته می‌شود او به دلیل یک رقم نجومی در گل‌گهر ماندگار شده به پیشنهاد سایر تیم‌های اسمی جواب رد داده است گفت: به هیچ عنوان اعداد ارقامی که مطرح می‌شود صحت ندارد. اصلا نمی‌دانم که برخی چطور این مسائل را بدون سند و مدرک مطرح می‌کنند.

وی در مورد عملکرد باشگاه گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات با جذب بازیکنانی چون ابوالفضل رزاق‌پور، احمدرضا زنده‌روح، محمدرضا اخباری، مهدی ممی‌زاده و علیرضا کوشکی گفت: باشگاه گل‌گهر امسال تغییرات زیادی داشت. علاوه بر خرید بازیکنان مختلف سرمربی خارجی را هم به خدمت گرفت که خوشبختانه کارش را به خوبی بلد است. چرا که تمامی فیلم‌های بازی‌ها را نگاه کرد بر طبق آنها در مورد جذب نفرات جدید تیم تصمیم گرفت. بنظرم تمامی بازیکنان جدیدی که باشگاه به خدمت گرفته بسیار باکیفیت و فوق العاده هستند حضور آنها خیلی برای تیم مثمرثمر خواهد بود.

هافبک گل‌گهر در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته اول که با حضور بانوان بود، خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم که تمامی تیم‌های شهرستانی این حق را دارند که بخواهند در حضور هواداران خانم به میدان بروند. بدون شک حضور بانوان عزیز در دیدار با فولاد اتفاق بسیار بزرگ و تاریخی بود بسیار خوشحال هستم که پیروزی ما در حضور این عزیزان رقم خورد. امیدوارم که این اتفاق زیبا باز هم ادامه‌دار باشد چرا که این حق طبیعی و مسلم تمامی بانوان است.

علیزاده حضور در اردوی کافا و همکاری با امیر قلعه‌نویی در سطح ملی گفت: همانطور که قبل‌تر هم گفتم فوتبالم را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم چرا که اگر کمک‌های او نبود به هیچ وجه نمی‌توانستم جایگاهی که در حال حاضر دارم را تجربه کنم‌. درست است که اخیرا به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم و در جام کافا هم حضور داشتم اما بنظرم قبل از اینکه آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شوند هم حق خودم می‌دانستم که در اردوها حضور داشته باشم. که خداراشکر با تغییر کادر فنی و شناختی که آنها نسبت به من داشتند توانستم به پیراهن تیم ملی برسم. واقعا خیلی از این اتفاق خوشحال هستم امیدوارم که حضور در تیم ملی ادامه دار باشد بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم. بدون شک حضور امیر قلعه‌نویی و کادر ایرانی‌اش به دلیل تجربه و شناخت بسیار خوبی که از فوتبال ایران و بازیکنان دارند خیلی می‌تواند به موفقیت تیم ملی مخصوصا در جام ملت‌های پیش رو کمک کند.

وی در مورد همکاری با اوزونیدیس گفت: آقای اوزونیدیس واقعا به لحاظ فنی و اخلاقی فوق‌العاده هستند، امیدوارم که با حضور سرمربی خارجی جدید و تلاش بازیکنان بتوانیم کل‌گهر را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم باعث خوشحالی هواداران باشیم.

هافبک گل‌گهر در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پیکان گفت: واقعیتش را بخواهید زمانیکه فیلم بازی دوستانه پیکان با نساجی را دیدیم متوجه عملکرد خوب این تیم شدیم. همیشه تیم‌های رسول خطیبی بسیار دونده و خوب هستند اما ما هم برای کسب سه امتیاز این دیدار تمام توانمان را به کار می‌گیریم امیدوارم که بتوانیم به ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.