علمی و پزشکیکسب و کار

آشنایی با کپسول اینفلامید نوتراکس

اینفلامید نوتراکس چگونه به بدن کمک می کند؟

ترومریک:

ترومریک یا زردچوبه در مکمل اینفلامید و به خصوص فعال‌ترین ترکیب آن، کورکومین – دارای بسیاری از فواید سلامتی ثابت شده علمی است، مانند پتانسیل بهبود سلامت قلب و پیشگیری از آلزایمر و سرطان. ترومیک یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی است. همچنین ممکن است به بهبود علائم افسردگی و آرتریت کمک کند.

زردچوبه ادویه ای است که به غذا رنگ زرد می دهد.  هزاران سال است که در هند به عنوان ادویه و گیاه دارویی استفاده می شود. اخیراً، علم شروع به تأیید ادعاهای سنتی کرده است که زردچوبه حاوی ترکیباتی با خواص دارویی است . این ترکیبات کورکومینوئید نامیده می شوند. مهمترین آنها کورکومین است.  کورکومین ماده اصلی فعال در زردچوبه است. اثرات ضد التهابی قوی دارد و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

التهاب فوق العاده مهم است. التهاب به مبارزه با مهاجمان خارجی کمک می کند و در ترمیم آسیب در بدن شما نقش دارد.  اگرچه التهاب کوتاه مدت و حاد مفید است، اما اگر مزمن شود و به بافت های بدن شما حمله کند، می تواند نگران کننده باشد.  اکنون دانشمندان بر این باورند که التهاب مزمن سطح پایین می تواند در برخی از بیماری ها نقش داشته باشد. در حالی که موضوع التهاب چند لایه است و احتمالاً هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد، نکته کلیدی در مورد کورکومین این است که این ماده زیست فعالی است که می تواند با التهاب مبارزه کند.

بروملین:

بروملین نیز از جمله ترکیبات موثر اینفلامید نوتراکس یک مخلوط آنزیمی است که در آناناس وجود دارد. مردم تمایل دارند از بروملین به عنوان مکمل برای فواید مختلف سلامتی، از جمله تسکین مشکلات سینوسی، کاهش التهاب، و بهبود هضم و ترمیم جای زخم استفاده کنند. بروملین مخلوطی از آنزیم هایی است که اثرات فعالی در بدن دارند. مواد فعال موجود در بروملین شامل پروتئینازها و پروتئازها هستند که آنزیم هایی هستند که پروتئین ها را در بدن تجزیه می کنند.

مردم از بروملین به عنوان یک درمان طبیعی برای بسیاری از مشکلات سلامتی استفاده می کنند. با این حال، تحقیقات علمی با کیفیت کمی برای حمایت از بسیاری از کاربردهای آن وجود دارد. مردم معمولا از مکمل های بروملین برای بهبود علائم آرتروز استفاده می کنند.  مروری بر مطالعات بالینی در سال 2004 نشان داد که بروملین یک درمان مفید برای آرتروز است، احتمالاً به دلیل اثرات ضد التهابی آن. محققان می گویند که تحقیقات بیشتری در مورد اثربخشی و دوزهای مناسب مورد نیاز است.

بوسولیا:

از آنجایی که بوسولیا یک ضد التهاب موثر است اینفلامید نوتراکس از آن استفاده کرده است، می تواند یک مسکن موثر باشد و ممکن است از از بین رفتن غضروف جلوگیری کند. برخی از مطالعات نشان داده اند که حتی ممکن است در درمان برخی سرطان ها مانند سرطان خون و سرطان سینه مفید باشد.

مطالعات نشان می‌دهند که بوسوولیا ممکن است التهاب را کاهش دهد و ممکن است در درمان شرایط زیر مفید باشد:

  •      استئوآرتریت (OA)
  •      آرتریت روماتوئید (RA)
  •      آسم
  •      بیماری التهابی روده (IBD)

مشخصات کپسول اینفلامید نوتراکس:

  • بهبود جای زخم و کبودی به واسطه وجود بروملین
  • کاهش درد و التهاب مفاصل
  • کاهش دهنده انواع التهابات
  • رفع خون مردگی و سوختگی
  • کمک به بهبود علائم آرتریت
  • مکمل کاملا طبیعی و حاوی ۳ ترکیب گیاهی
  • بدون سویا، گندم، شیر، گلوتن، هرگونه شیرین کننده و نگهدارنده

نحوه مصرف کپسول اینفلامید نوتراکس:

روزانه ۱ الی ۳ عدد کپسول اینفلامید را می توان همراه با غذا و با یک لیوان آب مصرف کرد. یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

 

ترکیبات مکمل اینفلامید نوتراکس (در هر کپسول):

نام ترکیب مقدار
Turmeric 200 mg
325 mg
50 mg

 

توصیه و هشدار مصرف:

  • مصرف اینفلامید در دوران بارداری و شیردهی و یا در صورت حساسیت به هر یک از اجزای آن ممنوع می باشد.
  • در صورت داشتن سابقه حساسیت به آناناس و یا خانواده برمولیاسه مصرف اینفلامید نوتراکس مجاز نمی باشد.
  • در صورت وجود مشکلات گوارشی و زخم معده مصرف اینفلامید مجاز نمی باشد.
  • در صورت وجود سرطان سینه و یا مصرف دارویی سیکلوفسفامید ها مصرف اینفلامید نوتراکس مجاز نمی باشد.
  • به دلیل افزایش ریتم قلبی مصرف اینفلامید در بیماران با ناراحتی قلبی و عروقی با احتیاط و زیر نظر پزشک انجام گیرد.
  • در افراد دیابتی و مصرف کننده داروهای کاهنده دیابت مصرف اینفلامید با احتیاط و زیر نظر پزشک صورت گیرد.

مصرف اینفلامید نوتراکس در افراد صفراوی و دارای سنگیکی از مهم ترین داروها برای جلوگیری از پیشروی التهابات، کپسول اینفلامید است. در ادامه مقاله قصد داریم تا ویژگی های این کپسول را برای شما شرح دهیم.

کپسول اینفلامید چیست؟ از کاربرد تا عوارض آن

کپسول اینفلامید نوتراکس یک مکمل تقویتی و گیاهی است که از بروز التهابات در بدن جلوگیری به عمل می آورد. این کپسول تقویتی می تواند سبب تقویت بسیاری از اندام ها و ارگان های بدن شود. به گفته محققان، کپسول اینفلامید سبب تقویت و استحکام استخوان ها و مفاصل می شود. در این مکمل گیاهی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی یافت می شوند. همان طور که می دانید وجود ویتامین ها و مواد معدنی برای ادامه حیات بدن ضروری است. این مواد می توانند سبب شوند تا دردها و التهابات بدن از بین بروند. از جمله مواد موثره ای که در کپسول اینفلامید یافت می شود، عصاره ی گیاهانی چون تورمریک، بروملائین و بوسولیا است.

همان طور که گفتیم التهاب هم در مفاصل و هم در پوست دیده می شود. یکی از ویژگی های مهم کپسول اینفلامید این است که هر دو نوع این التهابات را درمان می کند. طبق تحقیقات پزشکی انجام شده، کپسول اینفلامید مشکلات پوستی بسیاری از بین می برد. از جمله این مشکلات پوستی می توان به جای زخم، جای اسکار، جای سوختگی و… که در پوست ظاهر بسیار بدی ایجاد می کنند، اشاره کرد.

کپسول اینفلامید با از بین بردن سلول های مرده ی پوست، به ترمیم سلول ها می پردازند. از دیگر ویژگی های این کپسول، کمک به تقویت سیستم گوارشی در بدن است. مواد معدنی و ویتامین های موثره موجود در این دارو، درد معده و اختلالات گوارشی را برطرف می کند. همچنین از بروز اختلالات گوارشی نظیر سوزش معده، گاز معده، یبوست و… نیز جلوگیری خواهد کرد.

ترکیبات کپسول اینفلامید

همان طور که گفتیم کپسول اینفلامید از ترکیبات گیاهی تولید شده است. در این بخش از مقاله قصد داریم تا از خواص هر کدام از این ترکیبات گیاهی به صورت جداگانه برای شما پرده برداری کنیم.

تورمریک

تورمریک همان گیاه زردچوبه است. از زمان های بسیار دور از زردچوبه برای برطرف کردن دردهای حاصل از شکستگی استخوان ها و کوفتگی های بدن استفاده می شد. زردچوبه حاوی مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها است. از همین رو، یکی از خواص این ادویه گرانبها، جلوگیری از بروز بسیاری از سرطان ها در بدن است.

زردچوبه همچنین از فعالیت رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند. به این ترتیب این گیاه مانع تخریب سلول ها می شود. همان طور که می دانید رادیکال های آزاد برای بدن بسیار مضر هستند و سبب تخریب سلول ها می شوند. پس تا جایی که ممکن است باید از ورود رادیکال های آزاد به بدن جلوگیری کرد. طبق تجربه ای که از گذشتگان به ما ارث رسیده است، عصاره تورمریک یا همان زردچوبه، سبب جلوگیری از التهاب مفاصل و جلوگیری از درد مفاصل می شود.

علت ایجاد التهاب در بدن

التهاب در بدن به صورت حاد یا مزمن ظاهر می شود. همان طور که گفتیم بروز التهاب می تواند سبب بروز بیماری های دیگر شود. از همین رو، توجه به آن و جلوگیری از گسترش آن بسیار مهم است. از جمله مشکلاتی که در پی التهاب ممکن است رخ دهد می توان به دیابت، بیماری های قلبی، آلزایمر، آرتروز و … اشاره کرد.

اما سوال اصلی اینجاست که التهاب چگونه رخ می دهد و علت آن چیست؟

جالب است بدانید که حتی یک نیش پشه می تواند سبب بروز التهاب پوستی شود. این نوع التهاب از جمله التهاب هایی است که بعد از چند روز خود به خود برطرف شده و تنها کمی خارش و قرمزی پوست به همراه دارد. در چنین شرایطی قرمزی حاصله را پاسخ طبیعی بدن نسبت به جراحت یا زخم می دانند و جای نگرانی نیست.

با این حال برخی التهاب ها به مدت طولانی روی بدن باقی مانده و از بین نمی روند. چنین التهاب هایی را التهاب مزمن یا حاد می نامند و باید برای درمان آن اقدام کرد. به طور کلی التهاب به دنبال هر جراحت و آسیبی در بدن نمایان می شود. از جمله عواملی که ممکن است سبب التهاب شوند می توان به انجام اعمال جراحی مختلف، زخم ها، نیش حشرات، ورود گرده گیاهان یا عناصر شیمیایی به مجرای تنفسی، ساییدگی مفاصل، سوختگی، بریدگی، کوفتگی و … اشاره کرد.

از جمله علائم التهاب می توان موارد زیر را نام برد:

درد، تورم، کبودی و گاهی اوقات کاهش تحرک یا عفونت برای رفع التهاب معمولا درمان هایی چون استراحت، نرمش بسیار آرام، متعادل نگه داشتن وزن، کشش، داروهای کاهش دهنده التهاب و کنترل کننده درد، داروهای استروییدی و غیر استروییدی ضدالتهاب توصیه می شوند. یکی از این داروها، کپسول اینفلامید است.

ویژگی های کپسول اینفلامید نوتراکس

در ابتدای این مقاله به شرح مختصری از وظایف کپسول اینفلامید نوتراکس اشاره کردیم. حالا در این بخش از مقاله وظایف اصلی این دارو را به تفصیل برای شما شرح داده ایم تا در انتخاب آن تردیدی برای شما باقی نماند.

کمک به تقویت مفاصل و استخوان ها

یکی از اصلی ترین ویژگی های کپسول اینفلامید نوتراکس، کمک به تقویت مفاصل و استخوان ها است. همان طور که می توانید، حرکت انسان بدون سلامت و استحکام استخوان ها و مفاصل ممکن نیست. از همین رو، توجه به سلامت و تقویت آن ها بسیار ضروری است، به خصوص در سنین بالاتر. ترکیبات ویژه کپسول اینفلامید، در این راه به شما یاری می رسانند.

کمک به تقویت سیستم گوارشی بدن

معده، روده، کبد و مری و… از جمله مهم ترین اندام های دستگاه گوارش هستند. کپسول اینفلامید نوتراکس به تقویت سیستم گوارشی در بدن کمک زیادی می کند و از بروز مشکلات گوارشی نظیر یبوست، زخم معده، گاز معده و… جلوگیری به عمل می آورد.

کمک به برطرف کردن انواع التهابات

کپسول اینفلامید تنها کپسولی است که هر دو نوع التهابات مفصلی و التهابات پوستی را با هم از بین می برد. از همین رومی توان یک داروی کامل و موثر شناخته شود.

کمک به بهبود جای زخم، اسکار و سوختگی

همان طور که گفتیم سوختگی، جای زخم، اسکار و بریدگی می توانند سبب بروز التهاب شوند. جالب است بدانید که کپسول اینفلامید نوتراکس برای رفع این کشلات بسیار موثر واقع می شود.

کمک به درمان آرتریت روماتوئید

یکی دیگر از ویژگی های کپسول اینفلامید نوتراکس درمان آرتریت روماتوئید است. این بیماری نوعی اختلال در سیستم دفاعی بدن است. به دنبال ابتلا به این بیماری، شما شاهد بروز التهابات در مفاصل خود خواهید بود. بروز این بیماری همچنین سبب بروز تاثیر منفی در عملکرد ارگان های مهم بدن مانند چشم، قلب، ریه و… خواهد شد. بیماری آرتریت روماتوئید بین سن ۳۰ تا ۶۰ سالگی رخ خواهد داد و بدن را با اختلالات زیادی مواجه خواهد کرد. استفاده از کپسول اینفلامید علائم این بیماری را در بدن کاهش داده و سبب درمان آن می شود. برای تهیه این کپسول می توانید به سایت داروخانه آنلاین شبانه روزی مراجعه کنید.

منع مصرف کپسول اینفلامید نوتراکس

  • اگر قصد استفاده از کپسول اینفلامید نوتراکس را دارید باید به نکاتی مهمی در رابطه با آن توجه کنید.
  • مصرف کپسول اینفلامید در صورتی که بیمار دچار ناراحتی های قلبی و عروقی باشد یا ضربان قلب نامنظم داشته باشد، ممنوع است.
  • افرادی که دیابت دارند و از داروهای کنترل کننده دیابت استفاده می کنند، نمی توانند این دارو را مصرف کنند.
  • چنان چه فردی دارای سابقه آسم، واکنش های آلرژیک، حساسیت به آناناس و… است، نمی تواند این مکمل را مصرف کند.
  • در صورتی که مشکلات زیر را دارید از مصرف کپسول اینفلامید خودداری نمایید:
  • سابقه ابتلا به سرطان سینه، سنگ صفراوی، سنگ کلیوی، مشکلات گوارشی و زخم معده
  • در صورتی که به تازگی جراحی های دندان و یا هر جراحی دیگری را داشته اید، مصرف این دارو برای شما ممنوع است
  • مصرف کپسول اینفلامید نوتراکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
  • در صورتی که از داروهای ضد انعقاد خون، ضد پلاکت خون و… استفاده می کنید، مجاز به استفاده از این کپسول نیستید.