حوادث

دستگیری مامورقلابی پلیس در جنوب تهران

پلیس آگاهی, پوشش, جرم

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در پوشش مامور پلیس اقدام به سرقت از شهروندان کرده بود، خبرداد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این‌باره گفـت: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان تحت عنوان مأمور پلیس در محدوده شمس آباد شهرستان ری به پلیس گزارش داده شد که درپی آن رسیدگی به موضوع و شناسایی متهم در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه کیفری است و پیش از این نیز دستگیر شده است.

وی ادامه داد:‌کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در چهاردهم مهرماه مخفیگاه متهم را نیز در شمس آباد مورد شناسایی قرار دادند و پس از دریافت این اطلاعات اقدام به هماهنگی‌ با مرجع قضائی کرده و در جریان عملیاتی که روز گذشته به اجرا درآمد، این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این فرد گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده تجهیزات  نظامی تقلبی را از مخفیگاه وی کشف و ضبط کردند. همچنین متهم که ۳۰ سال سن داشت، پس از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سه فقره سرقت در پوشش مامور پلیس اعتراف کرد.

طرهانی با بیان اینکه برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. البته تحقیقات ماموران برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این فرد در جریان است.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.