ورزشی

رکورد جالب ساپینتو در دربی؛ بهتر از استراماچونی و شفر!

رکورد جالب ساپینتو در دربی؛ بهتر از استراماچونی و شفر!

ریکاردو ساپینتو یک رکورد مثبت و جالب در تاریخ دربی‌ها را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ در حالی که همه بسیاری در انتظار دربی و جابه‌جایی‌ رکوردهای متفاوت هستند ساپینتو یک رکورد جالب را از همین حالا به نام خود ثبت کرده.

رولند کخ، سرمربی آلمانی استقلالی‌ها اولین مربی خارج این تیم در تاریخ دربی‌های لیگ برتر است. او یک دربی را تجربه کرده که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسیده. پس از او، وینفرد شفر تجربه حضور در ۳ دربی را داشته که ۲ شکست ۱-۰، یک تساوی بدون گل و یک برد ۱-۰ در کارنامه‌اش ثبت شده. آندرا استراماچونی هم یک دربی را پشت سر گذاشته که در آن تیمش گلی به ثمر نرسانده و ۱-۰ بازنده شده.

نکته اینجاست ساپینتو با وجود آن که تنها یک دربی را پشت سر گذاشته، همین حالا بهترین مربی خارجی استقلال از نظر هجومی در تاریخ دربی‌ها است و شاگردان او با ۲ گل زده بهترین خط حمله یک مربی خارجی استقلال در دربی هستند. این آمار البته می‌تواند روز یک‌شنبه بهتر هم شود اما حتی با وجود عدم گلزنی استقلال هم این رکورد دست نخورده می‌ماند.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.