حوادث

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در پاکدشت

جرم, خبرنگاران, درمان

مجله سلامتی ایران/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشته و مجروح شدن ۲ نفر در پی درگیری در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران ، نجم الدین مرادی ظهر جمعه ۲۴ شهریور ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محله های شهرستان پاکدشت و مجروح شدن ۲ نفر در این رابطه موضوع سریعا در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از اراذل و اوباش که دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری و … بود بر اثر اختلاف ملکی و ایجاد چهار دیواری غیر مجاز با ۲ نفر درگیر و اقدام به تیراندازی به طرف آنها کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال مجروحین به مراکز درمانی اظهار کرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

مرادی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از مجروحین در اثر تیراندازی و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز تحت درمان می باشد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.