حوادث

“پهپادها” راه را بر سوداگران مرگ می بندند/ کشف ۴۲۷ کیلو موادمخدر در سمنان

مجله سلامتی ایران/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۴۲۷ کیلو انواع موادمخدر در قالب طرح فتح در این استان خبر داد و گفت: در همین ارتباط افزون بر ۶۰۰ نفر دستگیر شده که ۱۵۸ نفر از آنان خرده فروش موادمخدر بودند.

سرهنگ جلیل موقوفه ئی ۲۸ تیرماه در حاشیه برپایی نمایشگاه اقلام کشف شده طرح فتح در سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۸ نفر خرده فروش و فروشنده موادمخدر در استان دستگیر شدند که دو نفر از آنان زن هستند.

وی از توقیف ۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر خبر داد و افزود: این وسائل نقلیه کشف شده از سوداگران مرگ، به پارکینگ منتقل شدند.
فرماندهی انتظامی استان سمنان اجرای مرحله سوم از طرح محله محور فتح در استان سمنان را موفقیت آمیز ارزیابی و خاطرنشان کرد: همکاران ما در سراسر استان و از جمله پلیس های تخصصی فراجا در اجرای این طرح همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی پاکسازی مناطق آلوده را از دستاوردهای اجرای سه مرحله این طرح ملی برشمرد و گفت: برخورد جدی با سارقین، مالخران، فروشندگان موادمخدر، برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق کالا و ارز و…از دستاوردهای این طرح در استان است.
سرهنگ موقوفه ئی در پاسخ به پرسش مجله سلامتی ایران در ارتباط با طرح کنترل پهپادی کویر اظهار کرد: با توجه به عبور کریدور موادمخدر از استان، ایجاد ایست و بازرسی ها در مناطقی از استان و از جمله در مسیرهای کویری در دستور کار استان قرار گرفته است.
وی از آغاز ساخت و ساز ساختمان ایست و بازرسی ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در بحث کنترل پهپادی مسیر کویر نیز، خوشبختانه ما تجربه کنترل پهپادی محورها در ایام پیک سفر را در استان داریم و لذا برای اجرای این طرح در حوزه مقابله با سوداگران مرگ نیز هیچ مشکلی نداریم و اجرایی شدن این مهم نیز در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار دارد.
سرهنگ موقوفه ئی از برپایی یک نمایشگاه در همین راستا خبر داد و افزود: اقلام به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه تنها نمونه هایی از کشفیات پلیس در اجرای این طرح است.

دستگیری ۷۲ سارق و مالخر

وی از شناسایی و دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در جریان مرحله سوم طرح فتح خبر داد و اضافه کرد: در جریان این طرح پنج باند حرفه ای سرقت در استان شناسایی و منهدم شد.

"پهپادها" راه را بر سوداگران مرگ می بندند/ کشف ۴۲۷ کیلو موادمخدر در سمنان

فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: برخی از این باندهای حرفه ای سرقت در خارج استان و از جمله استان های شمال غربی بودند.

سرهنگ موقوفه ئی از دستگیری ۶ سارق یک باند حرفه ای سرقت احشام خبر داد و افزود: از این باند سرقت ۱۱۳ احشام کشف و تحویل مالباخته شد.

انهدام دو باند سرقت سیم و کابل در سمنان و شاهرود
فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از شناسایی و دستگیری دو باند سرقت سیم و کابل در جریان این طرح خبر داد و اظهار کرد: یک باند سرقت سیم در سمنان و یک باند سرقت سیم و کابل و اقلام مخابراتی در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه ئی از کشف ۷۰۰ کیلو سیم از باند سرقت سیم در مرکز استان خبر داد و گفت: این باند سرقت به ۱۵۶ سرقت سیم و کابل در استان اعتراف کردند. همچنین از باند سرقت سیم و کابل در شاهرود نیز ۱۱۵ مورد کشفیات سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی صورت گرفت.

وی از شناسایی چهار باند اراذل و اوباش در استان از سوی پلیس امنیت استان خبر داد و افزود: مقادیری سلاح سرد از این اراذل و اوباش کشف و ضبط شد.
وی هشدار داد: پلیس استان در برخورد با اراذل و اوباش و آن دسته از افرادی که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند، بسیار جدی است و اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را در هیچ نقطه ای از استان نخواهند داد.

کشف ۱۴ قبضه سلام جنگی و شکاری

فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴ قبضه سلام جنگی و شکاری در جریان مرحله سوم طرح محله محور فتح خبر داد و گفت: همچنین یک نفر که تحت عنوان پلیس اقدام به سوءاستفاده از مردم می کرد، دستگیر شد. از این پلیس قلابی دو دست البسه پلیس، یک کلت کمری و مقادیری تجهیزات پلیسی کشف شد.
این فرمانده ارشد انتظامی از عموم شهروندان خواست: چنانچه به موارد مشابهی برخوردند مراتب را تلفنی به پلیس اعلام کنند، ضمن اینکه مردم در چنین مواردی می توانند از پلیس درخواست کارت شناسایی و ارائه حکم کنند.

"پهپادها" راه را بر سوداگران مرگ می بندند/ کشف ۴۲۷ کیلو موادمخدر در سمنان

وی از توقیف یک کامیون لاستیک خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: علاوه بر این یک محموله قاچاق ۲۰ تنی پارچه نیز به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد شناسایی و توقیف شد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با تقدیر از تلاش های نیروهای خدوم انتظامی در استان به افراد متخلف و قانون شکن هشدار داد: پلیس در برخورد با متخلفین موادمخدر، اراذل و اوباش، قاچاق کالا، سارقین و مالخران و…بسیار جدی است و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.
انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.