عمومیکسب و کار

بهترین تانک های ویپ بدون نشتی

مخازن ویپ یا تانک یکی از اجزای ضروری تجهیزات ویپ هستند. اگر اهل ویپینگ هستید پس به یک مخزن ویپ نیاز دارید. اما گاهی اوقات، مخازن ویپ ممکن است نشت کند و باعث خراب شدن یا حتی آسیب رساندن به دستگاه شما شود.خوشبختانه، مخازن ویپی وجود دارند که نشتی ندارند، ما لیستی از بهترین گزینه‌های مخزن ویپ (تانک) بدون نشتی را برای هر کسی که می‌خواهد بدون دردسر وارد ویپینگ شود، گردآوری کرده‌ایم! همچنین توضیح خواهیم داد که چرا مخازن ویپ در وهله اول ممکن است نشت کنند تا بتوانید اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار آن انجام دهید! برای خرید و قیمت پاد ماد اورسا مینی با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین تانک های ویپ بدون نشتی - گوگرد

چرا مخزن ویپ من نشت می کند؟

قبل از اینکه به بهترین مخازن ویپ ضد نشتی بپردازیم، بیایید نگاهی به برخی از دلایلی که چرا مخزن فعلی شما ممکن است در وهله اول نشتی داشته باشد بیندازیم: f

آداپتورهای نوک قطره ای – پس از ویپینگ به مدت طولانی، ممکن است متوجه جمع شدن E-Liquid در اطراف نوک شوید. این رایج است اگر تمایل داشته باشید هنگام استفراغ به مد خود نوک بزنید و سپس E-Juice را در دهان خود بگیرید، متوجه خواهید شد که این اتفاق می افتد. این یک نشت کامل نیست، اما می تواند باقیمانده مایع الکترونیکی را در مکان هایی باقی بگذارد. برداشتن نوک و پاک کردن سریع آن یک راه حل آسان است.

واشرهای شکسته – اگر نشتی در مخزن خود پیدا کردید، حلقه های O و واشر را بررسی کنید تا مطمئن شوید سوراخ یا آسیبی وجود ندارد. اگر هیچ شکاف یا سوراخی روی واشرها یا حلقه‌های اورینگ نمی‌بینید، ممکن است ارزش داشته باشد که به پشت آن‌ها نگاه کنید تا مطمئن شوید که از شکاف داخل مخزن نمی‌آیند.

این فقط سایش معمولی در مخازن ویپ است و در طول زمان اتفاق می افتد. اگر متوجه آسیب‌دیدگی حلقه‌های اورینگ و غیره در یک مخزن جدید شدید، با تامین‌کننده تماس بگیرید. اکثر مخازن دارای اورینگ های یدکی در کیت و دستورالعمل هایی در مورد نحوه تعویض آنها برای جلوگیری از نشت در آینده هستند.

پنبه کافی نیست – اگر از RTA استفاده می‌کنید و کویل‌های خود را می‌سازید، احتمالاً می‌دانید که درست کردن کویل‌‌ها گاهی اوقات می‌تواند یک چالش باشد. فتیله بیش از حد، و ممکن است با یک ویپ خشک و بدون طعم مواجه شوید. متأسفانه، فتیله پنبه کافی نیست و با خروج آب از جریان هوا با مشکل نشت مواجه خواهید شد.

برخی از RTA ها نسبت به سایرین در مورد فتیله کردن، بهتر هستند. برخی دیگر جریان هوای بالایی دارند، بنابراین نشت آنها تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که ما برخی از بهترین RTA های ضد نشت را در لیست خود در زیر قرار داده ایم.

نوع E-Liquid – ترکیب یا نسبت VG به PG در E-Liquid شما نیز ممکن است در نشت مخزن ویپ شما نقش داشته باشد. VG یک مایع چسبناک به مراتب بیشتر از PG (نازک مانند آب) است. بنابراین ممکن است متوجه شوید که با بخار کردن یک جویس با VG بالا، مخزن شما نشتی ندارد، اما اگر به جویس VG پایین‌تر (محتوای PG بالاتر) بروید، آب میوه به‌طور کلی رقیق‌تر است و به راحتی از شکاف‌های فتیله عبور می‌کند. اگر جویسی با محتوای PG بالا بخار می کنید، فتیله بیشتری ضروری است.

ترک خوردگی شیشه – این ساده ترین مشکل برای تشخیص است، زیرا معمولاً وقتی به مخزن نگاه می کنید و می بینید که نشتی از کجا می آید، آشکار می شود. گاهی اوقات فقط کوچکترین قطره یک مخزن شیشه ای می تواند باعث ترک مویی در شیشه شود که به سختی قابل مشاهده است، اما به اندازه ای است که جویس روی تمام لباس شما بریزد. باز هم این یک راه حل ساده است، زیرا شما فقط باید دستورالعمل های سازنده را برای تعویض لوله شیشه ای دنبال کنید، و بسیاری از آنها با یک یدکی در کیت عرضه می شوند.

بهترین مخازن ساب اهم بدون نشتی

مخزن ساب اهم HorizonTech Sakerz

HorizonTech Sakerz یک مخزن ساب اهم 29.5 میلی متری با حداکثر ظرفیت جویس 5 میلی لیتر و 3.5 میلی لیتر با شیشه مستقیم است. این دارای یک روش نصب کویل پلاگین آسان است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی کویل ها را جایگزین کنید.

مخزن ساب اهمSakerz از کویل های جدید Sakerz HorizonTech استفاده می کند. همراه با کویل مش 0.17 Ω 2 در 1 (70 وات) و کویل مش 0.16 Ω (70 وات).

مخزن ساب اهم Horizon Sakerz دارای یک سیستم پرکننده شیاردار با یک پورت پرکننده دوگانه است. همچنین دارای یک جریان هوای دو شیار در بالا و حلقه جریان هوا قابل تنظیم است که نه تنها جریان هوای صاف و طعم شگفت انگیزی را ارائه می دهد که آن را در برابر نشت نیز مقاوم می کند.

چرا این مخزن نشتی ندارد: کویل های جایگزین روی این مخزن بسیار خوب ساخته شده اند. کویل های توری پلاگین کاملاً در مخزن قرار می گیرند و یک مهر و موم قوی ایجاد می کنند و حداکثر طعم را ارائه می دهند. این به همراه طراحی درخشان سیستم جریان هوای بالایی این مخزن را به یک مخزن ضد نشت عالی تبدیل کرده است. اگر به دنبال بهترین ویپ‌هایی هستید که نشتی ندارند، Sakerz یک انتخاب عالی است.

مخرن ساب اهم GeekVape Zeus

نسخه مخزن ساب اهم زئوس دارای همان فناوری جلوگیری از نشتی عالی است که مشابه نسخه RTA دارد. دارای کویل های مش قابل تعویض و دارای 2 بخش مخزن است که ظرفیت مایع الکترونیکی 3.5 یا 5 میلی لیتری را امکان پذیر می کند.

Geekvape Zeus Sub به لطف کویل های مشبک عالی، یک مخزن ویپ ضد نشتی فوق العاده است. کویل 0.4 اهم مش Z1 Geekvapes و کویل مش 0.2 اهم Z2 در کیت موجود است.

چرا این مخزن نشتی ندارد: این مخزن دارای سیستم جریان هوای بالا و پر کردن بالایی است. سرهای کویل کاملاً با پنبه پوشانده شده اند که در آن آب به کویل می رسد. هیچ جریان هوایی از پایین کویل یا مخزن وجود ندارد. جویس فقط از طریق فتیله کویل تغذیه می شود، و یک آب میوه اضافی جایی برای فرار به سمت جریان هوای بالایی ندارد، بنابراین نشتی ندارد. هر جویسی که در محفظه مخزن باقی می ماند در نهایت در حین ویپ به جای نشت از سوراخ های کوچک در مکان های دیگر، مصرف می شود.

یوول کراون V

سری UWell Crown سالهاست که یکی از موفق ترین و محبوب ترین خطوط در مخرن‌‌های ساب اهم بوده است. Crown V از فولاد ضد زنگ و پیرکس ساخته شده است و ظرفیت جویس 5 میلی لیتری را به همراه دارد.

مخزن Crown 5 دارای فناوری خود تمیز کردن ثبت شده است که نشت را کاهش می دهد و فرکانس تمیز کردن کویل ها را کاهش می دهد. طراحی درپوش یک چهارم چرخشی مخزن باعث می‌شود که دوباره پر شود، و درگاه‌های پرکننده دارای یک دریچه سیلیکونی هستند که اطمینان حاصل می‌کند که مایع الکترونیکی نشت نمی‌کند و در جایی که به آن تعلق دارد باقی می‌ماند.

مجموعه کویل‌های Uwell Crown 5 نیز گسترده است و از طراحی سبک Plug’n’Play بهره می‌برد تا همه چیز را تمیز نگه دارد، همچنین ناگفته نماند که همه کویل‌ها طعم و بخار بسیار خوبی ارائه می‌دهند.نام‌های Uwell و Crown نام‌هایی هستند که می‌توانید در ارائه تجربه‌ای عالی از ویپ به آنها اعتماد کنید و Crown 5 با پیشرفت‌هایی در هر مدل قبلی کامل شده است.

چرا این مخزن نشتی ندارد: این زیر مخزن فوق‌العاده یکی از معدود تانک‌های موجود در لیست ما است که از جریان هوای بالا استفاده نمی‌کند. با این حال، UWell فناوری داخلی را پیاده سازی کرده است که به طور خاص برای جلوگیری از نشت طراحی شده است.

جریان هوا همچنین برای کاهش تراکم به همراه یک سیستم خود تمیز شونده طراحی شده است که تجمع و نشت آب را به حداقل می رساند. این باعث می شود هر مایع اضافی در داخل پنبه جذب شود و تمام مود و باتری ویپ شما جریان نداشته باشد.

هورایزن فالکون ۲

HorizonTech Falcon 2 جدیدترین نسخه مخزن فالکون برنده جایزه است. مخزن فالکون 2 به لطف فن کویل های مشبک 0.14 Ω، طعمی شدید و بخار عالی را ارائه می دهد.

فالکون 2 از یک مکانیسم کشویی برای پر کردن ساده برای پر کردن آسان استفاده می کند، در حالی که طراحی کویل فشاری به تغییرات سریع کویل کمک می کند و مهر و موم مقاوم در برابر نشتی را تضمین می کند. فالکون 2 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای ظرفیت مخزن 5.2 میلی لیتری (با شیشه حبابی) است. Horizon Falcon 2 قطعا یکی از بهترین تانک های موجود در بازار است و نباید مشکلات زیادی را در مورد نشت شما ایجاد کند.

چرا این مخزن نشتی ندارد: Falcon 2 مانند مخزن Aspire Revvo Sub-Ohm و غیره طراحی جریان هوای بالایی ضد نشتی ندارد، اما با مهر و موم کویل های پلاگین کار بسیار خوبی انجام می دهد و به طور کلی زیبا می شود. مقاوم در برابر نشتی در حالی که شاهد نشت بسیاری از مخازن ویپ با طراحی جریان هوای پایین هستیم، Falcon 2 در تجربه ما کار بسیار خوبی در به حداقل رساندن مشکلات نشتی انجام می دهد و در عین حال عملکرد عالی جریان هوای پایین را ارائه می دهد.

جمع بندی

امیدواریم توانسته باشیم در مورد هر یک از مشکلات نشتی مخزن ویپ به شما کمک کنیم یا شما را به سمت برخی از بهترین مخازن ویپ موجود در بازار هدایت کنیم تا از مشکلات نشتی جلوگیری کنیم.

حقیقت این است که تقریباً هر مخزن بخار می تواند اشکالی از نشتی داشته باشد، به خصوص اگر از آن به طور نامناسب استفاده کنید. خوشبختانه تعدادی مخزن بخار وجود دارد که نه تنها در برابر نشت مقاوم هستند، بلکه یک تجربه ویپینگ عالی را نیز ارائه می دهند.