علمی و پزشکیکسب و کار

برای حفظ سلامتی خود ، سرخ کن های رژیمی بخرید

چند سالی است که سرخ کن های بدون روغن ،به خاطر آگاهی و توجه عموم مردم به سلامت جسمی خود ، به شدت مورد توجه قرار گرفته و رتبه ی یک خرید لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است .

در این مقاله قصد داریم دو سرخ کن پرطرفداربرند معروف و معتبر کنوود را معرفی کنیم. این شرکت با تولید سرخ کن های  کنوود hfp50، کنوود hfm75 ، هیجان ، رقابت و همچنین استقبال زیادی را در میان مردم ایجاد کرده و خرید سرخ کن بدون روغن را به رتبه ی یک خرید رسانده است .

در این مقاله ابتدا به اختصار سرخ کن های پر طرفدار دو برند فیلیپس و کنوود را معرفی کرده و  سپس به تفضیل دو سرخ کن معروف   fp50 و hfm75 را بررسی کرده و لیست قیمت ارائه خواهیم داد.

 

آشپزی, برند, پلاستیک

سرخ کن رژیمی کنوود fp50

سرخ کن fp50 ،با طراحی شیک و زیبا و توان موتور 1800 واتی، دارای قابلیت سرخ کردن، کباب کردن، گریل کردن و پخت انواع غذاهای رژیمی و سالم تنها با استفاده از یک قاشق روغن است.

یکی از دیگر ویژگی های این سرخ کن ،میتوان به فناوری گردش هوای گرم و 7 برنامه از قبل تعیین شده ،اشاره کرد.

به واسطه ی  طراحی منحصر به فرد این دستگاه برای خروج چربی ها، این محصول می تواند مصرف روغن را تا 90 درصد کاهش دهد و بدون کوچکترین تغییر در طعم و مزه،  غذاهای کاملا سالم را به ما بدهد.

سرخ کن دو قلوی کنوود hfm75، شاهکار دیگری از برند کنوود می باشد . این سرخ کن، با توان 1700 وات به بازار عرضه شده و امکان پخت انواع غذاهای رژیمی و سالم را فراهم می کند.

بدنه ی دستگاه، از پلاستیک مقاوم  در برابر حرارت ساخته شده است، بطوریکه در تمام زمان عملکرد، بدنه خنک می ماند.

محفظه ی داخل دستگاه، از جنس تفلون ساخته شده تا علاوه بر عدم چسبندگی، تمیز کردن آن نیز آسان باشد.

به این مدل ظرفیتی معادل 8 لیتر اختصاص داده شده است. (دوتا ظرف 4 لیتری)

سرخ کن کنوود FP50  دارای طراحی و ظاهر بسیار شیک و در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است.

بدنه آن، از پلاستیک مقاوم و عایق سرد ساخته شده تا در طول استفاده، دستگاه  همچنان خنک بماند و کار برای کاربر راحت باشد.

نمایشگر دیجیتالی و پنل لمسی  که روی سرخ کن قرار دارد ،امکان تنظیم دما و زمان برای پخت غذاها را  به راحتی فراهم می کند.

سبد داخلی سرخ کن ، از جنس تفلون نچسب ساخته شده و تمیز کردن آن  بسیار راحت است.

در سرخ کن دوقلوی Kenwood HFM75 ، پخت غذا با چرخش هوای گرم و بدون روغن انجام می شود.البته بسته به سلیقه ی خود میتوانید یک یا دو قاشق روغن استفاده کرده و با فرچه مخصوص ،غذا را کمی چرب کنید.

این محصول طوری طراحی شده که با  خروج چربی ها، می توان مصرف روغن را تا 90 درصد کاهش داد و بدون کوچکترین تغییر در طعم، از خوردن غذای سالم لذت برد.

سرخ کن بدون روغن ، چگونه کار می کند ؟!

این دستگاهها،  مجهز به سیستم چرخش هوای گرم هستند که باعث کاهش 90 درصدی مصرف روغن میشود.

با برنامه های  پخت از پیش تعیین شده ،به کمک پنل لمسی روی دستگاه و با توجه به نوع مواد غذایی می‌توان برنامه مورد نظر را انتخاب کرد.

پیشنهاد می شود تا زمانی که هنوز کاملا زمان  و درجه ی پخت غذاهارا با توجه به سلیقه ی خودتان ، به دست نیاورده اید، از برنامه های پیش فرض استفاده کنید .

مزیت سرخ کن دوقلو ی  KENWOOD به سایر سرخ کن های کنوود:

همان طور که از ظاهر این دستگاه هم مشخص است ،یک سرخ کن دو قلو است.

این دستگاه ،دو سبد پخت مجزا از یکدیگر را دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا مواد غذایی مختلف  را با زمان پخت‌های مختلف ، به صورت هم زمان داخل دستگاه بگذارید.

هرکدام از این مخزن ها، 4 لیتر و به طور کلی سرخ کن KENWOOD HFM75، هشت لیتر گنجایش برای پخت مواد غذایی دارد. لازم به ذکر است که ظروف پخت به صورت کامل قابل جدا شدن و شستشو هستند.

سرخ کن کنوود HFM75 تنها برای سرخ کردن مواد غذایی به کار نمی‌رود، بلکه امکانات دیگری هم دارد.

این دستگاه دارای 8 برنامه پخت آماده و پیش فرض است البته علاوه بر آن دارای یک تایمر 60 دقیقه‌ای قابل تنظیم نیز می‌باشد و دمای عملکرد آن هم به صورت کامل قابل تنظیم است.

از این رو می‌توانید از این دستگاه برای گرم کردن مجدد مواد غذایی، پختن، کبابی کردن و یا حتی برای پخت کیک و کاپ کیک نیز استفاده کنید.

آشپزی, برند, پلاستیک

سرخ کن دوقلوی کنوود hfm75

چرا ازسرخ کن های  رژیمی استفاده کنیم؟

  • کاهش مصرف روغن و خروج چربی اضافی غذاها تا 90% برای حفظ سلامت خود .
  • فناوری گردش هوای گرم و  برنامه های  از قبل تعیین شده  باعث پخت کامل و خوبی می شود .
  •  قابلیت سرخ کردن، کباب کردن، پختن غذاهای مختلف و هم چنین دوباره گرم کردن  غذا ها شمارا بسیار راحت کرده و آشپزی را لذت بخش می کند.
  • تایمر و خاموش شدن خودکار، نگرانی شما را از بابت نبودن در خانه و یا آشپزخانه بر طرف می کند .

چگونه با سرخ کن بدون روغن ، غذای رژیمی درست کنیم ؟

بسیار ساده و آسان . به مواد خوراکی خود ادویه ی مورد نظر را اضافه کنید و سپس در سبد یا ظرف سرخ کن بچینید و از منوی دستگاه درجه ی پخت و تایم متناسب با ماده ی خوراکی را انتخاب کنید . در زمین بسیر کوتاهی غذای شما آماده ست .

نکته : اگر دوست دارید کمی غذای برشته تر بخورید ، می توانید با فرچه ، کمی روغن به مواد غذایی خود بمالید .یا در دو سه قاشق روغن آغشته کنید.

با این سرخ کن ها می شود سبزیجات طبخ کرد؟

بله . یکی از کاربردهای مورد نظر ، طبخ سبزیجات است . این دستگاه به گیاهخواران و ورزشکاران کمک می کند تا در زمان بسیار کمی بشقاب غذای سبزیجات خود را سرو کنند .

در منوی همه ی دستگاههای سرخ کن بدون روغن ، منوی سبزیجات و دمای پخت تعبیه شده است .

آسوده خاطر ، سالم بخورید.

آشپزی, برند, پلاستیک

سرخ کن کنوود hfp50

برای حفظ سلامت خود و اقدام به خرید سرخ کن رژیمی ، چقدر هزینه کنیم ؟

  1. اگر خانواده ی پرجمعیت دارید و نیاز به خرید سرخ کن با ظرفیت بالا دارید می توانید سرخ کن دوقلوی کنوود را با قیمت 8400000 تومان ، از سایت بازرگانی گلستان ، خریداری کنید .
  2. اگر خانواده ی کم جمعیتی دارید و ظرفیت کمتر ، کفایت می کند ، سرخ کن اقتصادی کنوود hfp50   را با قیمت 5300000 تومان ، از سایت بازرگانی گلستان خریداری کنید.

آیا کیفیت این دو سرخ کن  ، تضمین شده است ؟

بد نیست بدانید آمار نشان میدهد ، در شش ماه گذشته بیش از 15000عدد از این دو سرخ در سراسر کشور از شعبه های مختلف لوازم خانگی و سایت های معتبر به فروش رسیده است و رتبه ی یک خرید را به خود اختصاص داده اند ، پس می توان گفت کیفیت تضمین شده ای دارند .

جمع بندی مطالب:

  • اگر به سلامت خود اهمیت می دهید و غذاهای سرخ شده دوست دارید ، یکی از بهترین روش های پخت غذا با airfryer می باشد ؛ برای خرید آن درنگ نکنید .
  • مکانیزم عملکرد این دستگاهها با جریان هوای داغ می باشد که نه تنها ، نیازی به روغن نیست ، حتی تا حد زیادی هم چربی خود مواد عذایی را حذف می کند .
  • کار با این دستگاهها آسان است چون منوی بسیار کاملی برای آن ها در نظر گرفته شده است .
  • با سرخ کن های بدون روغن همه چیز بخورید ، ولی کاملا رژیمی . سبزیجات ، مرغ ، گوشت ، قارچ ،کیک ….
  • از خرید دو تا از معروف ترین ها و خوش قیمت ، غافل نشوید : کنوود hfm75، کنوود fp50 .

امیدوارم توانسته باشم کمکی برای حفظ سلامتتان کرده باشم.

کارگروه خبری مطالب پزشکی

درمان بیماری‌ها فقط یک قسمت از وظایف من است. من سعی می‌کنم با ارائه راهنماها و توصیه‌های پزشکی، افراد را به زندگی سالم و پرانرژی همراه با سلامتی هدایت کنم.