ورزشی

هاشمی می‌تواند در وزارت ورزش موفق شود

درخشان:  هاشمی می‌تواند در وزارت ورزش موفق شود

پیشکسوت فوتبال ایران از کیومرث هاشمی حمایت کرد.

حمید درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، در خصوص معرفی شدن کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس اظهار داشت: هاشمی می‌تواند در این مسند به اعتلای ورزش ایران کمک کند.

وی در ادامه تاکیدکرد: به اعتقاد من دلایل زیادی برای موفقیت هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان وجود دارد که اصلی‌ترین مساله، آشنایی او به ورزش و احاطه کامل به مشکلات و معضلات موجود است. هاشمی سال‌ها در عرصه مدیریت ورزش در رده‌های مختلف فعالیت کرده است و همین موضوع می‌تواند به او در اداره خوب ورزش ایران کمک شایانی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: اطلاع کامل به مشکلات حال حاضر ورزش ایران مساله‌ای که همه ما را نسبت به موفقیت هاشمی در مسند وزارت ورزش خوشبین کرده است. او جزیی از خانواده بزرگ ورزش ایران است و می تواند به حل مشکلات ما در زمینه ورزش کمک زیادی داشته باشد.

درخشان افزود: مسوولیت در وزارت ورزش، مسوولیت سنگینی است که حل مشکلات آن نمی تواند کار یک نفر باشد و عزم عمومی می‌خواهد. به همین دلیل همه اهالی ورزش در این زمینه باید به هاشمی کمک کنند تا بتوان به حل اساسی مشکلات رسید. سال جاری سال مهمی برای ورزش به خصوص فوتبال ایران است و امیدوارم با مدیریت هاشمی و همکاری همه با او این سال پر از اتفاقات و افتخار آفرینی‌های زیادی برای ورزش به ویژه فوتبال ایران باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به رشته پرطرفداری مانند فوتبال که در تمام دنیا با نگاه ویژه‌ای به آن توجه می‌شود، یکی از اصلی ترین انتظارات جامعه ورزش از کیومرث هاشمی است و امیدوارم پس از انتخاب وی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در نهایت مشکلات این رشته پرطرفدار در ایران حل و فصل شود.

 انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.