ورزشی

اداره وزارت ورزش با اداره وزارت کشور فرق دارد/ سجادی دغدغه ورزشکاران را متوجه می‌شود

علم, فناوری, مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس گفت: سجادی با توجه به اینکه از بدنه ورزش است و دغدغه ورزشکاران را می‌فهمد، می‌تواند خیلی به درد حوزه ورزش بخورد.

جلال رشیدی کوچی،‌ نماینده مردم مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درخصوص جلسه نمایندگان مجلس با مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: این ابتکاری عملی که وزارت ورزش و جوانان انجام داده است، خیلی تاثیرگذار است. امید داریم مصوباتی که انجام شده است، در کمترین زمان به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: این جای تقدیر و تشکر دارد و این یک ابتکار عملی است که نمایندگانی که پیگیر مطالبات خود در امور ورزش هستند، جلسات را برگزار می‌کنند. امیدواریم این کارگروه و نتایج پس از برگزاری این جلسه، به مجموعه وزارت ورزش و جوانان در جهت تقویتش کمک کند. نمایندگان پیگیر مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف هستند و این کارگروه‌ها می‌‌تواند کمک کند. 

رشیدی کوچی در خصوص لزوم تعامل نمایندگان مجلس با وزارت ورزش و جوانان با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهم ورزشی گفت: آقای سجادی با توجه به اینکه از بدنه ورزش است و دغدغه ورزشکاران را می‌فهمد، می‌تواند خیلی به درد حوزه ورزش بخورد. پیشنهاد من این است که تیم مدیریتی خود را تقویت کند و این را باید در نظر گرفت کشور دچار مشکلات متعددی در حوزه ورزش است و باید نگاه متفاوتی به آن باشد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما وزارت ورزش و جوانان را نمی‌توانیم مثل وزارت کشور اداره کنیم و هر کدام خط مشی خودشان را دارند و جامعه هدف‌شان فرق می‌کند. وزارت ورزش و جوانان، جامعه هدفش، ورزشکاران و جوانان است. امیدوارم که همکاران عزیز از برخی نگاه‌های متعصبانه فاصله بگیرند و واقعیات را ببینند و درک کنند. 

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.