عمومیکسب و کار

لوازم آرایش اصل از کجا بخرم؟

همیشه افراد سودجوی هستند که محصولات خوب را می شناسند و محصولات تقلبی را جایگزین آن می کنند. در این میان شناخت لوازم آرایشی اصلی بسیار مهم است، زیرا مواد آرایشی مستقیماً روی پوست اعمال می شود و با سلامتی مصرف کننده مرتبط است. لوازم آرایش اصل را از کجا بخریم؟

پاسخ به این سوال می تواند خرید لوازم آرایشی با کیفیت را آسان تر کند. با روژا همراه باشید تا نحوه خرید لوازم آرایش واقعی را به شما نشان دهیم.

برای خرید کرم پودر خارجی اصل و یا لوازم آرایشی معتبر میتوانید از فروشگاه موراشین خرید کنید.

از فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر خرید کنید

اولین و مهمترین چیزی که در هنگام خرید محصولات زیبایی باید در نظر گرفت اعتبار است. فروشگاه های اصیل هرگز لوازم جانبی بی کیفیت را در محصولات خود قرار نمی دهند. تمامی محصولات فروشگاه های معتبر آرایشی توسط شرکت های بزرگ تهیه و به فروش می رسد. اغلب این اقلام قیمت بالایی دارند و مانند فروشگاه های تقلبی کالاهای متنوعی ندارند. تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی که در فروشگاه های معتبر عرضه می شوند دارای استانداردهای بین المللی و داخلی می باشند و تاریخ ساخت و انقضا بر روی محصولات آرایشی این فروشگاه ها درج شده است.

خرید آنلاین لوازم آرایش

خرید اینترنتی لوازم آرایش مدتی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تعداد کمی از مردم برای ساعت ها در ترافیک و هوای گرم برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه می روند. تمامی فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر نیز سایت فروشگاهی خود را برای خرید آنلاین لوازم آرایش راه اندازی کرده اند تا مشتریان خود را در سراسر ایران گسترش دهند. خرید لوازم آرایش از وب سایت های معروف یکی از راه های یافتن لوازم آرایش اصل است. دوباره مطمئن شوید که لوازم آرایشی را از سایتی که به آن اعتماد دارید خریداری می کنید و به هیچ سایتی اعتماد نکنید.

خرید لوازم آرایش از تلگرام و اینستاگرام

یکی دیگر از راه های خرید لوازم آرایش مراجعه به سایت ها و کانال های فروش لوازم آرایش در اینستاگرام و تلگرام است. اگرچه این لوازم آرایشی معمولاً نمونه های تقلبی هستند و قیمت ارزانی دارند، اما در بین برخی از آنها می توان محصولات اصلی و با کیفیت را پیدا کرد. نکته مهمی که در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل باید بدانید این است که به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که در واردات کالا داریم، واردات این محصولات باید توسط شرکت های بزرگ و معروف در این زمینه انجام شود و افراد نمی توانند به راحتی خرید کنند. لوازم آرایشی اصلی و مهم ترین شرکت ها برای ایجاد. بنابراین اگر خریدار شما یک شخص است، زیاد از اصل بودن کالا مطمئن نباشید.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید، لطفا به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کرده و سوابق تجاری و شعب فروشگاه را بررسی نمایید. در این زمینه اعتبار فروشگاه حرف اول را می زند.

چرا لوازم آرایشی را از فروشگاه اینترنتی بخریم؟

اگرچه بهتر است قبل از خرید لوازم آرایشی تست کنید و از تستر آنها استفاده کنید، اما اگر در زمینه خرید لوازم آرایشی خبره هستید، می توانید با مطالعه راهنمای خرید لوازم آرایش، محصول مورد نظر خود را بیابید و آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. نحوه خرید اینترنتی این محصولات نسبت به خرید شخصی مطلوبتر است.

دلیل اول این است که خرید آنلاین لوازم آرایشی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های سفر می شود.

دلیل دوم اینکه خرید آنلاین لوازم آرایش بهتر از خرید حضوری است، گستره وسیعی از محصولات در دسترس مشتری است. انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف در مقابل شما چیده شده است و می توانید آنها را مرور کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، اما هنگام خرید حضوری، هیچ فروشنده ای حوصله نشان دادن این محصولات متفاوت را به شما ندارد. حتی فروشنده ممکن است برخی از این انواع را در فروشگاه خود نداشته باشد.

هنگام خرید آنلاین جواهرات از فروشگاه های معتبر مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد و زیورآلاتی که به دست می آورید صددرصد اصل هستند. در اکثر مواقع هنگام خرید این محصولات، شرکت واردکننده اصل بودن کالا را تضمین می کند.

در قسمت نظرات ایجاد شده در سایت خرید لوازم آرایشی، می توانید از نظر مصرف کنندگان در مورد محصول مورد نظر مطلع شوید. افرادی که قبلا در این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خریداری کرده اند صادقانه نظرات خود را بیان می کنند و تمامی نظرات به صورت شفاف ارائه می شود تا مشتریان بتوانند تصمیم دقیق تری بگیرند. فروشندگان در هنگام خرید حضوری معمولا سعی می کنند محصولات خود را بیشتر بفروشند و تمامی محصولات خود را به خوبی ارائه دهند، حتی اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند. به قول قدیمی ها هیچ بقالی نمی گوید شیر من ترش است!

آرایش, آرایشی, ایران

چگونه بفهمیم زیورآلاتی که می خریم طبیعی است؟

لوازم آرایشی اصل ویژگی هایی دارند که به راحتی از لوازم آرایشی تقلبی قابل تشخیص هستند. کافی است با این ویژگی ها آشنا شوید تا مهارت خرید لوازم آرایشی اصل را به دست آورید.

بسته بندی لوازم آرایشی اصلی

همانطور که گفته شد، هر محصولی که توسط شرکت های معروف ساخته می شود، توسط دلالان نیز ساخته می شود، اما دلالان نمی توانند به خوبی از این محصولات کپی کنند و حتی در بسته بندی محصول نیز به خوبی آن را ندارند. از بسته بودن درب لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا عدم اعلام تاریخ ساخت و تاریخ انقضا، اشتباه در کلمات چاپی و عدم توضیح صحیح کالا از ویژگی های کالای تقلبی است. در مورد محصولات اورجینال معمولاً توضیحاتی در خصوص سلامت و کیفیت محصول به چند زبان روی جلد ارائه می کنند.

لوازم آرایش اصل قیمت بالایی دارند!

هیچ معامله ای خطا ندارد. این مثال در مورد خرید لوازم آرایشی نیز صدق می کند. البته این بدان معنا نیست که هر چه لوازم آرایشی گرانتر باشد، اصل و اصالت بیشتری خواهد داشت. اما شما نمی توانید لوازم آرایشی ارزان قیمت اصلی را پیدا کنید. اگر لوازم آرایشی ارزان خریداری کرده اید و نمونه های دیگر همان محصول با قیمت بالاتری عرضه می شود، در تقلبی بودن محصول شما شک نکنید.

برخی از نشانه های لوازم آرایشی تقلبی

در عطرهای تقلبی جنس شیشه و روکش پلاستیکی محصول نشان دهنده اصل نبودن محصول است. اما پس از چند بار استفاده از این عطرها متوجه بوی کوتاه مدت و الکلی آنها خواهید شد. حتی بوی این عطرها نیز به مرور زمان نامطبوع می شود.

در رژلب ها وجود سرب و بوی بد، عدم بسته شدن مناسب درپوش رژ لب از نشانه های تقلبی بودن محصول است. هنگام استفاده از این رژلب ها، لب ها خشک و ترک خورده می شوند.

وقتی صحبت از ریمل می شود، تمام شدن ریمل یا افتادن ریمل هنگام استفاده یکی از مهم ترین نشانه های تقلبی بودن ریمل شما است. بوی نامطبوع نیز ویژگی اصلی تمام محصولات آرایشی تقلبی است.

در کرم پودرها بوی نامطبوع و عدم پوشش کافی پوست و خشک شدن پوست در حین استفاده از نشانه های تقلبی است.

در نهایت، ساده ترین راه برای تشخیص اصل بودن لوازم آرایشی، مراجعه به صفحه اصلی شرکت و ارسال تصویری از محصول و محصولی است که خریداری کرده اید.