علمی و پزشکی

سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد

مجله سلامتی ایران/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد.

«محمود شهامت» روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه تغذیه، محوری ترین مساله در بحث سرطان است، اظهار کرد: باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چرا در بخش سلامت تنها دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ نقش جهاد کشاورزی استان و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟

شهامت تصریح کرد: کارگروهی در محور سلامت استان تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

به گزارش مجله سلامتی ایران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌ها، بیان کرد: بروزرسانی کارانه‌ها و معوقات از مواردی است که در این خصوص برنامه‌ریزی شد.

«معصومه علیزاده»، سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.
سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و اظهارکرد: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.
علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات این بیمارستان، تصریح کرد: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح است.
وی با بیان اینکه باید نگاه تخصصی به چارت‌ها پیگیری شده و عملیاتی شود، ادامه داد: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.
سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای عنوان کرد: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.
علیزاده بیان کرد: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب پزشکی

درمان بیماری‌ها فقط یک قسمت از وظایف من است. من سعی می‌کنم با ارائه راهنماها و توصیه‌های پزشکی، افراد را به زندگی سالم و پرانرژی همراه با سلامتی هدایت کنم.