ورزشی

نمایندگان مجلس با رای اعتماد به هاشمی کمک حال ورزش باشند

میرزاآقابیگ: نمایندگان مجلس با رای اعتماد به هاشمی کمک حال ورزش باشند

پیشکسوت بسکتبال کشور گفت: از نمایندگان تقاضا دارم تا حرف پیشکسوتان و جامعه ورزش را گوش دهند و با رای اعتماد بالا به آقای هاشمی کمکی به حال ورزش کشور کنند.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، حسن میرزا آقابیگ در جدیدترین گفت و گوی خود با اشاره به اینکه سالیان سال عضو تیم ملی بسکتبال بوده و کامل با ورزش و مشکلاتش آشنا است، اظهار داشت: در طول حضورم در ورزش کشور کامل با مشکلات آشنا هستم و درد قهرمانان و ورزشکاران را درک می‌کنم.

پیشکسوت بسکتبال با اشاره به معرفی آقای هاشمی به مجلس توسط رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: از نمایندگان تقاضا دارم تا حرف پیشکسوتان و جامعه ورزش را گوش دهند و با رای اعتماد بالا به آقای هاشمی کمکی به حال ورزش کشور کنند.

وی افزود: جامعه ورزش از آقای هاشمی حمایت می‌کند و ایشان را تنها نخواهند گذاشت، ان‌شاءلله با رای اعتماد مجلس بتواند قوی شروع به فعالیت کند.

پیشکسوت بسکتبال با تاکید بر اینکه حال ورزش کشور آنطور که باید مناسب نیست اظهار داشت: با حضور آقای هاشمی و با حمایت دولت و مجلس از شخص ایشان، ان‌ءشالله اوضاع ورزش بهتر از گذشته شود.

میرزا آقا بیگ با تاکید بر اینکه با جدا شدن جوانان ازاین وزارتخانه  می توان آینده خوبی را در ورزش کشور شاهد بود، اظهار داشت: امیدوارم آقای هاشمی با کمک دولت بتواند جوانان را از ورزش جدا کند تا اوضاع ورزش بهتر شود، چون جوانان فرا وزارتی است  و هیچ یک از وزارتخانه قادر به اداره جوانان به تنهایی نیستند و باید دبیر خانه‌ای در دولت تشکیل شود و همه دستگاه‌ها وظایف ذاتی خود را انجام دهند، تا به امروز هم وزارت ورزش و جوانان بزرگترین خدمت را در بحث اوقات فراغت سرگرمی جوانان داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.