ورزشی

مسی: هیچ‌وقت دوست نداشتم به پاریس بروم

پاریس, تابستان, فرانسه

ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران به نقل از tys sport، لیونل مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی در شش بازی ۹ گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی داشته است. 

این بازیکن آرژانتینی اعتراف کرد که او و خانواده‌اش از زندگی جدیدشان لذت می‌برند. لیونل مسی گفت: ما هنوز به طور کامل مستقر نشدیم. یک ماه و نیم پیش به میامی رسیدیم. هنوز خانه‌ای نداریم که قرار است در آن زندگی کنیم اما انتخاب میامی بسیار آسان بود. میامی شهر دیدنی است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که روز را آرام و بسیار آسان سپری کنید. بچه‌ها به زودی مدرسه را شروع می‌کنند و همه چیز آسان‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. 

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: خوشحالم که از این مرحله جدید لذت می‌برم. ما در جایی هستیم که می‌خواهیم باشیم. رفتن من به پاریس نه برنامه‌ریزی شده بود و نه دوست داشتم رخ دهد. من نمی‌خواستم بارسلونا را ترک کنم و مجبور شدم. 

امضای قرارداد مسی با PSG نتیجه نقل و انتقالات آشفته بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱ بود و در نهایت به خاطر مشکلات موجود در بارسلونا و ناتوانی خوان لاپورتا در حل آن‌ها، مسی راهی پاری سن ژرمن فرانسه شد ولی با وجود قهرمانی در لیگ فرانسه روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد و در ماه‌های پایانی مورد اعتراض هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفت. 

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.