ورزشی

رای انضباطی دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

باشگاه فولاد خوزستان, شهدا, فوتبال

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته چهارم به میزبانی ورزشگاه شهدا برگزار شد که باشگاه فولاد خوزستان به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز، پرتاب اشیا، بطری آب توسط تماشاگرانش و همچنین بدرفتاری لیدرهای تیم در مقابل مقامات رسمی و تیم حریف و نقض اصول کلی رفتار از طریق حضور بیش از ظرفیت تماشاگران در جایگاه، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی‌های رسمی خانگی به مدت یک فصل تعلیق می‌شود و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

* مهرداد بایرامی، بازیکن تیم پیکان به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی مقابل ملوان بندرانزلی علیه داور مسابقه باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، ایشان به یک جلسه محرومیت تعیلقی از همراهی تیم خود به مدت یک فصل و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

این رأی از حیث جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی است.

با صدور این حکم، دستور موقت شماره ۱۱۳۰ مورخ ۲۹ شهریورماه ملغی الاثر می‌شود.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.