عمومیکسب و کار

بهترین فروشگاه لباس ورزشی زنانه به قیمت عمده

خوشبختانه با توجه به افزایش اهمیت دادن زنان به ورزش، روز به روز شاهد حضور تعداد بیشتری از آنان در ورزش‌های مختلفی هستیم. این نکته نشان دهنده بازار پررونق این صنف بوده و چشم‌انداز روشن‌تر در آینده را ترسیم کرده و با نمایان کردن پتانسیل این حوزه فروشندگان بیشتری را به فروش لباس ورزشی زنانه ترغیب می‌کند. هر چند که خرید عمده لباس ورزشی زنانه یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های اصلی صاحبان خرده فروشی این نوع از لباس‌ها است که ممکن است افراد را نگران اداره مغازه خود کند.

ورزش با به همراه داشتن نشاط، شادابی و تندرستی، لازمه زندگی شاد و سالم همه افراد جامعه و به خصوص بانوان می‌باشد؛ اما برای این امر باید قبل از هر چیز لباس مناسب و باکیفیتی را نیز برای هر نوع ورزشی تهیه کرد تا با هدف فراهم کردن سلامتی جسم، سلامتی پوست و یا سایر اندام‌های درگیر را به مخاطره نینداخت. از این رو باید هنگام خرید لباس ورزشی زنانه بیش از سایر البسه به کیفیت توجه کرد. هر چند که در شرایط اقتصادی کنونی نمی‌توان قیمت اجناس را نیز نادیده گرفت و طبیعتا این نکته یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیاری از افراد است.

خرده فروشی‌های لباس اسپورت زنانه در سراسر کشور همواره سعی می‌کنند با کیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین کالاها را یافته و اجناس مورد نیاز مغازه خود را تامین کنند. شناخت عمده فروشی‌ها و مراکز تولیدی لباس ورزشی زنانه متعدد می‌تواند در مسیر دستیابی آسان‌تر به اهداف اقتصادی خرده فروشان مفید بوده و سبب رشد و ترقی سریع آنان شود. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، عمدباکس می‌تواند به شما کمک فوق‌العاده‌ای کند تا برترین عمده فروشان را یافته و با آنان ارتباط برقرار کنید.

کاربرد لباس ورزشی زنانه

امروزه لباس ورزشی زنانه بسته به انواع ورزش‌های موجود و محل انجام آن، برای کاربردهای مختلفی طراحی می‌شوند. به عنوان نمونه لباس‌های مخصوص برای استفاده حین دویدن و پیاده‌روی در خیابان، داخل باشگاه‌های ورزشی یا لباس‌‌های مربوط به برخی ورزش‌های خاص همچون شنا از جمله این لباس‌ها هستند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند.

هر چند که بسیاری از افراد لباس ساتیا اسپرت را به عنوان لباس راحتی می‌شناسند که می‌توانند در هر حالتی از آن استفاده کنند؛ اما در طرف مقابل نیز بانوان ورزشکار حرفه‌ای قرار دارند که به دنبال لباس‌هایی با کیفیت، تکنولوژی و طراحی مناسب برای ورزش‌های تخصصی‌تر همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک و بسیاری دیگر از ورزش‌های پرطرفدار که هر کدام لباس ویژه‌ای را نیاز دارند.

در هر صورت نباید فراموش کرد که در طراحی لباس ورزشی زنانه علاوه بر راحتی و سلامتی، به زیبایی و جذابیت این لباس‌ها نیز توجه می‌شود تا بانوان در حین انجام تمامی ورزش‌ها در هر کجا که باشند، به خوبی بدرخشند.

انواع لباس ورزشی زنانه

همان طور که گفته شد با توجه به کاربردهای فراوان لباس‌های ورزشی، انواع مختلفی از لباس‌ها طراحی و تولید می‌شوند. به این ترتیب افراد می‌توانند نسبت به کاربرد و نوع ورزش مد نظر خود، به سراغ ست‌ها و لباس‌های مختلفی بروند. لباس ورزشی زنانه می‌تواند از اجزای مختلفی تشکیل شود که هر کدام بسته به نوع و محل ورزش می‌توانند کنار هم قرار گیرند، از جمله:

  • شلوار، لگ، دامن و شلوارک ورزشی
  • تاپ، نیم‌تنه و تیشرت
  • سویشرت و کاپشن ورزشی
  • کلاه، دستکش، جوراب و غیره

به عنوان مثال اگر قصد انجام ورزش درون باشگاه باشد، ترکیب شلوار ورزشی یا لگ با تیشرت جذب یا نیم‌تنه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا در کنار جذاب نشان دادن، مانع از انجام راحت حرکات ورزشی نشوند. برای انجام ورزش‌هایی همچون والیبال و بسکتبال یا انجام ورزش‌های در فصل تابستان، ترکیب شلوارک ورزشی با تاپ و سوتین نیز یک ترکیب راحت و سبک است.

برای ورزش کردن در محیط‌های بیرونی و فصل‌های سردتر یا در هوای خنک صبحگاهی، سویشرت ورزشی اهمیت ویژه‌ای دارد. سویشرت‌های زیپ‌دار این امکان را فراهم می‌کنند تا پس از گرم شدن بدن آن را به راحتی خارج کرده و سبک‌تر ادامه داد.

جنس لباس ورزشی زنانه

جنس و کیفیت پارچه هنگام خرید تمامی لباس‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. اهمیت خوب بودن جنس در لباس ورزشی زنانه بیشتر نیز احساس می‌شود چرا که تاثیر مستقیم روی عملکرد ورزشکار خواهد داشت. در حین ورزش بدن تعریق شدیدی داشته و یک پارچه مناسب باید قابلیت جذب عرق و رطوبت را داشته و مدت طولانی خشک باقی بماند. همچنین بهترین جنس برای لباس ورزشی آن‌هایی هستند که از قابلیت کشسانی مناسب برخوردار بوده و از نفوذ گرما و سرما جلوگیری کند.

پارچه‌های تمام نخ و نخ پنبه‌ای از بهترین جنس پارچه‌ها برای لباس ورزشی زنانه هستند که با جذب عرق، مانع از عرق‌سوز شدن بدن شده و لطافت و راحتی بیشتری را خواهند داشت. البته پارچه‌های ارزان‌تر همچون پلی‌استر، اسپان، ملانژ و فلامنت نیز در تولید لباس‌های ورزشی به کار می‌روند که کیفیت پایین‌تری را خواهند داشت.

انتخاب برندهای مطرح جهانی همچون نایکی، آدیداس و ریباک در صورت اورجینال بودن می‌تواند بهترین لباس‌های ورزشی را فراهم کند، البته که باید قیمت بسیار بالاتر این اجناس را به جان خرید.

برای این که بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید، نیاز است چندین تولیدی و مرکز پخش عمده را بشناسید تا بتوانید از جنبه رقابتی موجود بهره گیرید. از آنجا که هر مرکز تولیدی و هر مرکز پخش عمده لباس ورزشی زنانه در یک نقطه قرار دارد، مراجعه حضوری به عمده فروشی‌های فراوان بسیار زمان‌بر است.

به عنوان مثال اگر تنها از ده عمده فروشی لباس ورزشی زنانه در شهر خود بخواهید بازدید کنید، با توجه به بزرگ شدن شهرها و ترافیک روزمره، چه مدت زمانی را باید برای این کار صرف کنید؟ به نظر می‌رسد در طول یک روز فقط از چند عمده فروشی محدود بتوانید بازدید کرده و محصولات را به خوبی بررسی کنید. حال هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمد را نیز در نظر بگیرید؛ آیا این روش منطقی به نظر می‌رسد؟

حتی در شرایط خاص‌تر، همچون شهرستان‌های کوچک، ممکن است عمده فروشی‌ها و تولیدی‌های مطرح لباس ورزشی زنانه وجود نداشته و خریداران مجبور شوند به شهرهای بزرگ‌تری مثل تهران سفر کنند که در این حالت نیز علاوه بر زمان، هزینه اضافه زیادی را نیز به خریداران تحمیل خواهد شد.

خرید عمده لباس ورزشی زنانه به صورت غیرحضوری

اما راه‌های دیگری نیز برای شناختن عمده فروشی‌ها و مراکز تولیدی لباس ورزشی زنانه وجود دارد که معایب این روش‌های متداول را ندارند و امروزه کاربرد وسیع‌تری خواهند داشت. با توجه به اینکه امروزه اغلب افراد با در دست داشتن گوشی‌های هوشمند زمان زیادی را در فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی سپری می‌کنند، بهره گرفتن از این فضا و امکان خرید غیرحضوری می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای تمامی کسب و کارها باشد.

برای یافتن تولیدی‌ها و عمده فروشی‌های لباس ورزشی زنانه و خرید عمده غیرحضوری از این مراکز نیز می‌توان از فضای اینترنت، وب سایت‌ها، صفحات شخصی و کانال‌های مربوط به آنان استفاده کرده و بدون صرف هزینه و زمان زیاد، خریدهای مورد نیاز برای مغازه خود را انجام داد. البته با توجه به گسترده بودن این فضا، پیدا کردن عمده فروشی‌های متعدد و قابل اعتماد، کار چندان آسانی نخواهد بود و باید جست‌وجوی زیادی را انجام دهید تا بتوانید چندین تولیدی را یافته و اجناس آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

بهترین شیوه خرید عمده لباس ورزشی زنانه

مزایای بستر اینترنت مثل دسترسی آسان برای همگان، در کنار دشواری‌های یافتن عمده فروشی‌های مدنظر، سبب شدند تا با برطرف کردن این مشکلات، پلتفرمی مخصوص برای خرید عمده لباس ورزشی زنانه شکل گیرد. بنابراین بهترین راه، بهره گرفتن از است که برای این منظور طراحی شده و مشکلات روش‌های پیشین را برطرف کرده است.

به این ترتیب عمده فروشان و خرده فروشانی که به دنبال خرید اجناس عمده با قیمتی مناسب هستند می‌توانند به راحتی در پلتفرم عمدباکس ارتباط برقرار کرده و بدون هیچ واسطه‌ای خرید و فروش خود را انجام دهند.

عمدباکس اطلاعات و آگهی مجموعه‌های تولیدکننده و پخش کننده لباس ورزشی زنانه را در وب سایت خود درج کرده است. خریداران عمده می‌توانند برای دست‌یابی به این اطلاعات به وب سایت عمدباکس مراجعه کنند و از طریق دسته بندی‌ها، دسته بندی لباس‌ورزشی زنانه را انتخاب کنند تا تمامی آگهی‌های ثبت شده برای این دسته را به همراه تصاویر اجناس، قیمت، جزئیات محصول، آدرس و سایر مشخصات فروشنده را مشاهده کرده و به راحتی آن‌ها را مقایسه کنند. همچنین می‌توانند در قسمت جست‌وجو نیز نام محصول یا مشخصات مورد نظر خود را وارد کرده و به آسانی اجناس مشابه پیشنهادی را بیابند.

خرده فروشان و خریداران عمده لباس اسپرت زنانه می‌توانند در کانال تلگرامی عمدباکس نیز عضو شده و به صورت مداوم برای دست یابی به این اطلاعات استفاده کنند یا از آگهی‌های محصولات جدید باخبر شوند. هشتگ‌های استفاده شده در آگهی‌های کانال تلگرامی به راحتی امکان جست‌وجو کردن و دست‌یابی به آگهی محصولات مختلف را فراهم کرده است. بر این اساس کافی است که لباس ورزشی زنانه را در جست‌وجو کنید تا آگهی‌های مرتبط برای شما لیست شوند.

مزیت اصلی عمدباکس برای خریداران عمده لباس‌ورزشی زنانه، صرفه جویی در وقت و هزینه آن‌ها است. عمدباکس اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کرده است و خریدار می‌تواند پس از بررسی و مقایسه اطلاعات، برای خرید یا دریافت اطلاعات بیشتر با تولید کننده یا عمده فروش در تماس باشد.

با استفاده از قابلیت‌های وب سایت عمدباکس دیگر نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی برای مراجعه به مراکز تولیدی یا مراکز پخش عمده لباس ورزشی زنانه نخواهید داشت.

بهترین شیوه فروش عمده لباس اسپرت زنانه

مراکز تولیدی و مراکز عمده فروشی لباس اسپرت زنانه در سراسر کشور می‌توانند در وب سایت عمدباکس ثبت نام کرده و تنها با پرداخت هزینه کمی آگهی‌های مربوط به مجموعه خود را در وب سایت عمدباکس درج کنند. همچنین با درج آگهی در وب سایت عمدباکس، آگهی مورد نظر در کانال تلگرامی عمدباکس نیز درج خواهد شد و مجموعه‌ها می‌توانند از ظرفیت کانال تلگرامی عمدباکس نیز استفاده کنند.

به این ترتیب با درج آگهی اجناس مختلف خود، جزئیات و ویژگی‌های مختلف آن را در کنار تصاویر جذاب، قیمت، آدرس، شماره تلفن و حتی آدرس کانال تلگرامی خود قرار دهند تا بازدیدکنندگان وب سایت و کانال تلگرامی عمدباکس با این اجناس و تولیدی یا عمده فروشی آشنا شوند.

از این طریق مراکز تولیدی و عمده فروش لباس ورزشی زنانه می‌توانند محصولات خود را معرض دید مخاطبان زیادی قرار داده و به هر چه بهتر دیده شدن و پیشرفت سریع و آسان‌تر خود نیز کمک شایانی کنند. در صورتی که احتمالا راه دشوارتر و پرهزینه‌تری را برای دیده شدن در شبکه‌های مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام باید در پیش می‌گرفتند.

مزایای استفاده از عمدباکس

به عنوان مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از عمدباکس می‌توان به دسترسی آسان، عمومی و کم هزینه آن اشاره کرد که تنها با یک گوشی هوشمند به راحتی از خانه، محل کار یا هر جای دیگری در دسترس است.

استفاده از این پلتفرم نیز به سبب طراحی آن بسیار ساده بوده و یک جست‌وجو یا مراجعه به دسته بندی مدنظر می‌توان به ده‌ها و صدها عمده فروش با کالاهای مختلف دست یافته و آن‌ها را مقایسه کرد. در صورتی که با روش‌های قبل، امکان مقایسه این تعداد محصول و فروشنده تقریبا غیرممکن بوده یا زمان بسیار زیادی را نیاز داشت.

بیشتر و بهتر دیده شدن عمده فروشان و مراکز تولیدی از دیگر مزیت‌های عمدباکس است که میزان فروش و سود این افراد را افزایش داده و منجر به حمایت از آنان خواهد شد.

و در نهایت، شاید مهم‌ترین مزیت عمدباکس، فراهم کردن امکان فروش مستقیم و بدون واسطه لباس ورزشی زنانه عمده به خرده‌فروشی‌ها است. حذف واسطه‌ها و این ارتباط مستقیم بین دو گروه سبب می‌شود که قیمت اجناس کاهش یافته و مشتریان بیشتری مشتاق خرید این اجناس باشند.

سخن پایانی

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، به کارگیری عمدباکس، نسبت به روش‌های متداول پیشین، مزایای بسیاری را هم برای عمده فروشی‌ها و تولیدی‌ها و هم برای خریداران عمده، فراهم کرده است که تمامی این مزایا به تدریج سبب گسترده شدن روز به روز استفاده از آن در میان کاسبان و اصناف مختلف می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش آسان لباس ورزشی زنانه با عمدباکس، ثبت نام در وب سایت، یا عضویت در کانال تلگرامی عمدباکس، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در قساین روزها اکثر بانوان و خانم‌های جوان از تیپ جذاب و اسپرت استقبال می‌کنند، چراکه لباس ورزشی زنانه متناسب با اندام آنها طراحی و تولید می‌شود و تن‌خور عالی دارد. به همین خاطر در دنیای امروز خرید لباس اسپرت زنانه فقط برای فعالیت‌های ورزشی انجام نمی‌شود و بخشی از دنیای مد و فشن هم به حساب می‌آید.

پوشاک ورزشی زنانه علاوه‌بر تناسب اندام و فرم‌دهی به بدن خانم‌ها از دردهای عضلانی و تعریق جلوگیری می‌کند و در طولانی مدت مانع بوی بد بدن می‌شود که این ویژگی برای بانوانی که پوست حساسی دارند راهکار مناسبی است.

اینترنت, پوست, تکنولوژی

انواع لباس و ست ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی قسمتی از ست لباس ورزشی زنانه

قبل از اینکه برای خرید یک نیم تنه ورزشی تنگ اقدام کنید و آن را با شلوار یوگا یا لگ ورزشی بپوشید، بهتر است انتخاب‌های دیگر را نیز در این مورد بررسی کنید. اگر یک نیم تنه ورزشی زنانه را با سایز درست انتخاب کنید، فرق بین یک تجربه ورزشی آسان و حس درد و فشار در تمرینات ورزشی را احساس خواهید کرد. بهتر است یک نیم تنه با سایز درست را انتخاب کنید و به دنبال یک نیم تنه تنگ یا خیلی آزاد نباشید.

انواع مختلفی از نیم تنه‌های ورزشی وجود دارند که دارای قابلیت‌های متنوعی مانند تنفس یا فرم‌دهی به بدن را دارند، که طبق نیاز خود باید آن‌ها را مورد بررسی و انتخاب کنید. انواعی از این نوع لباس اسپرت زنانه را می‌توانید به بهترین فروشگاه لباس ورزشی زنانه پیدا کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

تاپ ورزشی یا تیشرت ورزشی مناسب برای زنان

در گذشته استفاده از تیشرت ورزشی یا لباس ورزشی آزاد در ست لباس ورزشی زنانه مرسوم بود. اما امروزه پیشنهاد کارشناسان ورزش این است که زنان بهتر است از تاپ ورزشی یا تی شرت ورزشی استفاده کنند که درست اندازه‌شان است، نه خیلی آزاد و نه خیلی تنگ  می‌باشد. البته باید گفت که این انتخاب به ورزشی که می‌خواهید انجام دهید نیز بستگی دارد. برای مثال اگر ورزش یوگا انجام می‌دهید بهتر است کمی تاپ ورزشی شما تنگ‌تر باشد تا بتوانید حرکات و وضعیت بدنی خود را کاملا احساس کنید.

همچنین تاپ ورزشی یا تیشرت ورزشی که سایز بدن خودتان است و گشاد نیست به اینکه عرق بدنتان خشک شده و تن خنک و خشک نگه داشته شود کمک می‌کند.

انتخاب درست مدل شلوار ورزشی زنانه

برای انتخاب شلوار برای ست لباس ورزشی زنانه، باید به ورزشی که انجام می‌دهید، دقت کنید. خانم‌ها گزینه‌های بیشتری برای مدل شلوار ورزشی دارند، مانند شلوارک ورزشی، لگ یوگا، شلوار استرچ، شلوار پیلاتس و مهم‌تر از همه شلوار ورزشی که برای استفاده در فعالیت‌های مختلف می‌تواند مناسب باشد. برای اینکه یک شلوار ورزشی مناسب برای ست اسپرت زنانه خود انتخاب کنید، ابتدا باید توجه کنید که به سراغ یک جنس پارچه خوب بروید که سریع جای زانو نگیرد و کمر آن نیز قابل تنظیم باشد.

لباس ورزشی زنانه پوشیده

امروزه خانم‌ها زمان بیشتری را در پارک‌ها و یا باشگاه‌های رو باز برای انجام  پیاده روی و ورزش‌های جمعی می‌گذرانند. در نتیجه یکی از دغدغه‌های بانوان ورزشکار داشتن یک لباس اسپرت زنانه پوشیده است. لباس ورزشی زنانه مهفام این گزینه را برای حل مشکل بانوان عزیز در نظر گرفته است. برای رفع این مشکل می‌توانید از مانتوها و تیشرت‌های بلند موجود در فروشگاه مهفام استفاده کنید. حتما به دسته لباس اس پرت زنانه سایت مهفام سر بزنید و محصولات را مشاهده بفرمایید.

روش انتخاب ست اسپرت زنانه

هنگام خرید ست ورزشی زنانه چه بخواهید به عنوان لباس راحتی و خانگی از آنها استفاده کنید یا برای ورزش کردن، توجه به چند نکته از لحاظ زیبایی، راحتی و جنس به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

از لحاظ جذابیت و زیبایی سعی کنید رنگ‌های روشن و شاد انتخاب کنید تا تأثیر خوبی بر روی خودتان و اطرافیان شما داشته باشد. با انتخاب یا می‌توانید از افزایش دمای بدن جلوگیری کنید. اگر هم در فضای بسته یا باشگاه هستید انتخاب مناسبی است. برای ورزش در فضای آزاد و باز هم سویشرت و شلوار ورزشی یا هودی و ساپورت گزینه‌های خوبی هستند.

در تولید و دوخت پوشاک اسپرت زنانه از پارچه‌های نرم و الیاف طبیعی ضد تعریق بدن استفاده می‌شود. معمولاً جنس این لباس ها از پارچه‌های اسپان، فیلامنت، ملانژ و … است که انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در حرکات کششی یا کارهای روزمره منزل کمک کننده هستند.

فراموش نکنید که لباس اسپرت زنانه را در فضای بسته و مرطوب نگهداری نکنید تا موجب فعال شدن قارچ ها و بیماری‌های پوستی نشوند. بعد از هرگونه استفاده از این لباس ها آنها را شسته و در فضای باز آویزان کنید.

در زندگی روزمره نوع لباس می‌تواند نیروبخش باشد و ورزش کردن نیز به سطح اعتمادبه‌نفس ما کمک می‌کند. این حتی یک پدیده روان‌شناختی است که لباسی که فرد می‌پوشد، باعث تغییرات ذهنی شده که روی عملکرد و سطح اعتمادبه‌نفس او تأثیر مثبت دارد. با ست کردن رنگ لباس‌ها باهم ظاهر جذابی پیدا می‌کنید و احساس بسیار بهتری خواهید داشت. این امر می‌تواند کمک کند تا در باشگاه احساس بهتری داشته باشید و تمرینات خود را با حس بهتری انجام دهید. اگر نیاز به ست کردن لباس ورزشی زنانه دارید در این بخش با ما همراه شوید.

اصول ست کردن لباس اسپرت زنانه با توجه به رنگ

قبل از اینکه بدانیم برای ست کردن لباس ورزشی زنانه کدام رنگ‌ها برای شما مناسب‎ترند، باید ابتدا با نظریه رنگ‌ها آشنا باشیم. ساده‌ترین و اصلی‌ترین چیزی که در اینجا باید در نظر گرفت، چرخه رنگ‌ها است که به به شکل رنگین کمان است. ارتباط رنگ‌ها با یکدیگر را با توجه به این چرخه می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید و از مهم‌ترین اصول ست کردن لباس ورزشی زنانه نیز همین رنگ می‌باشد.

یک نکته دیگر نیز به‌جز چرخه رنگ‌‌ها مهم است. با توجه به فصل سال و همچنین مد سال، می‌توان از رنگ‌های گرم و سرد استفاده کنید:

  • رنگ‌های گرم رنگ‌هایی هستند که دارای رنگ مایل به زرد هستند و حس گرمی را به بیننده القا می‌کنند. رنگ‌های گرم شامل سبز، زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز می‌باشند.
  • رنگ‌های سرد رنگ‌هایی هستند که مایل به آبی می‌باشند و احساس سردی را ایجاد می‌کنند. این رنگ‌ها در مورد صورتی، بنفش و آبی صدق می‌کنند.

رنگ‌های انتقالی شامل رنگ‌های سبز و قرمز می‌شوند که با توجه به میزان آبی یا زرد بودن به‌عنوان گرم یا سرد در نظر گرفته می‌شوند.
ست کردن لباس اسپرت زنانه براساس نوع رنگ
اهمیت زیادی ندارد ‌که لباس ورزشیتان به چه شکل است یا چه لباسی را با کدام یک می‌خواهید ست کنید، ‌چیزی که اهمیت دارد این است که قوانین ساده زیر را در نظر بگیرید.

مکمل ست رنگ‌ها

یک راه میان‌بر برای ست کردن لباس ورزشی زنانه و لوازم جانبی، چرخه رنگ است. برای اینکه یک رنگ مکمل را انتخاب کنید، تنها باید دو رنگی را انتخاب کنید که در چرخه رنگ مخالف یکدیگر هستند. برای مثال اگر یک تی‌شرت سبز و شلوار ورزشی نارنجی را با هم بپوشید، ممکن است برخی از افراد به شما به‌گونه‌ای خیره شوند که انگار شما یک بیگانه از فضا هستید.

همان‌طور که در چرخه رنگ بالا مشاهده می‌کنید، رنگ‌های سبز و نارنجی مکمل یکدیگر نیستند. اما اگر تی‌شرت نارنجی را با یک شلوار ورزشی آبی بپوشید یک ترکیب زیبا و چشم‌نواز به‌دست می‌آید. این به دلیل این است که رنگ‌های مکمل می‌توانند به‌خوبی باهم کار ‌کنند و بین آن‌ها کنتراستی ایجاد می‌‌شود که با استفاده از آن می‌توانید یک ست ورزشی زنانه رنگی جذاب داشته باشید.

رنگ‌های تک رنگ

مونو به معنی یک می‌باشد. لباس تک رنگ یا مونوکروم نوعی لباس است که از بالا به پایین یک رنگ است. اگر می‌خواهید لباس تک‌رنگ بپوشید رنگ‌های خنثی و یا ملایم را در نظر بگیرید. برای ست کردن لباس ورزشی زنانه این نکته را در نظر بگیرید.

رنگ‌های ‌مشابه

رنگ‌های مشابه رنگ‌هایی هستند که در چرخه رنگ به‌طور مستقیم در کنار یکدیگر قرار دارند. از راحت‌ترین راه‌ها برای ست کردن لباس اسپرت زنانه، استفاده از رنگ‌های مشابه است. این رنگ‌ها هماهنگ هستند و اگر با هم ترکیب شوند به‌خوبی عمل می‌کنند. در نهایت باید از مقداری کنتراست در اکسسوری‌های خود استفاده کنید، بهترین گزینه برای این کار این است که یک رنگ به‌عنوان اصلی و دو رنگ دیگر برای نقش مکمل استفاده کنید.

خرید عمده لباس ورزشی زنانه

به عنوان تولیدکننده عمده لباس اسپرت زنانه، محصولاتش را با بهترین کیفیت و پارچه‌ها و قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه کرده است. اگر شما هم فروشگاه عرضه عمده ست ورزشی زنانه دارید یا اینکه به صورت پخش و عمده فروشی لباس زنانه اسپرت فعالیت می‌کنید، خرید لباس اسپرت زنانه از مهفام شاپ را از دست ندهید.

مهم ترین ویژگی های لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه مناسب باید دارای ویژگی‌هایی مانند راحت بودن، کیفیت بالا و سایز مناسب باشد.

انتخاب لباس اسپرت زنانه برای بانوانی که  ورزشکار هستند بسیار مهم است. ویژگی‌های گوناگونی برای لباس ورزشی زنانه وجود که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد. در این بخش ویژگی‌های یک لباس ورزشی زنانه مناسب را بیان می‌کنیم:

  • لباس اسپرت زنانه لباسی است که در آن احساس راحتی داشته باشید تا بتوانید کارایی بالایی در هنگام ورزش  داشته باشید.
  • لباس ورزشی زنانه باید سایز مناسبی داشته باشد. سایز آن نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. اگر لباس ورزشی اندازه مناسبی نداشته باشد، به هنگام ورزش کردن تمرکز خو را از دست می‌دهید. همچنین لباس‌های ورزشی تنگ باعث ایجاد مشکلات جسمی می‌شوند.
  • یکی از دغدغه‌های هر خانم ورزشکار، خرید ست لباس ورزشی زنانه است. شما می‌توانید به آسانی از فروشگاه آنلاین مهفا بهترین لباس اسپرت زنانه تهیه کنید .
  • برای خرید لباس اسپرت زنانه، یعی کنید لباس ورزشی با کیفیتی خریداری کنید. لباس‌هایی که دارای کیفیت لازم نباشند بعد از شست‌وشو دچار تغییر رنگ و سایز می‌شوند. لباس‌های ورزشی که از جنس باکیفیت تهیه شده باشند، به‌راحتی عرق را جذب می‌کنند. به این ترتیب شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.
  • جوراب ورزشی نیز مهم می‌باشد. جوارب مناسب تعادل را افزایش می‌دهد. در برخی ورزش‌ها تعادل بسیار مهم است. سعی کنید جوراب‌های کتانی را انتخاب کنید زیرا از حساسیت جلوگیری می‌کنند.
  • لباس ورزشی زنانه برای باشگاه با لباس ورزشی زنانه برای پیاده روی تفاوت دارد. بنابراین سعی کنید لباس مناسب برای هر محل را تهیه کنید .
  • لباس اسپرت زنانه را برای فصل‌های گوناگون باید مناسب با فصل انتخاب کنید.
  • چند دست لباس اسپرت زنانه متنوع خریداری کنید. به این صورت می‌توانید انگیزه بیشتری برای فعالیت پیدا ‌کنید.

خانم‌ها در انتخاب مدل‌های لباس نسبت به مردان بسیار دقیق و حساس هستند. زیرا در کنار دقت، ظرافت و زیبایی، برای اینتخاب خود به الیاف و جنس خوب لباس نیز توجه می‌کنند .تعجبی ندارد که لباس‌ اسپرت زنانه در بین خانم‌ها استقبال فراوانی پیدا کرده است. زیبایی و ظرافت در کنار تنوع محصولات، توانسته خودش را در میان خانم‌ها و آقایان به عنوان عضو ثابت معرفی کند.

نحوه نگهداری از لباس اسپرت زنانه (لباس ورزشی زنانه)

برای مراقبت از لباس‌های ورزشی، به محض اینکه کثیف شدند باید شسته شوند.

به محض تمام شدن ورزش و پیاده‌روی باید لباس ورزشی خود را که خیس عرق شده است درآورید و آن را از رخت‌آویز آویزان کنید تا خشک شود. هرگز نباید بگذارید که لباس‌های ورزشی در عرق غوطه‌ور شوند و بو بگیرند بلکه باید بلافاصله آن‌ها را در معرض هوا بگذارید تا عرق روی آن خشک شود. اگر لباس ورزشی خود را که خیس عرق است در داخل ساک ورزشی قرار دهید تا برای مدت طولانی داخل آن بماند، بوی عرق لباس به سختی از بین خواهد رفت. بنابراین بعد از رسیدن به منزل، لباس‌ها را در مقابل هوا قرار دهید تا بو نگیرند.

بهترین راه برای نگهداری از لباس اسپرت زنانه، مراحل زیر را طی کنید:

شستشوی لباس‌ های ورزشی

بعد از اینکه عرق روی لباس‌ها خشک شد، یک ظرف را با ۴ واحد آب و یک واحد سرکه پر کنید و لباس‌های ورزشی را داخل آن بریزید. برای ۲۰ دقیقه اجازه دهید به همان حال بمانند. با این کار می‌توانید تمام باکتری‌ها و بوی نامطبوع روی لباس را از بین ببرید. حال باید لباس‌ها را شستشو دهید. برای این کار نکات زیر را رعایت کنید:

  • لباس‌ها را بر اساس رنگ جدا کنید. لباس‌های سفیدها را باهم، مشکی‌ها را با هم و رنگی‌ها را نیز با هم بشویید تا رنگ لباس‌ها به یکدیگر نفوذ نکنند.
  • برای شستن حوله ورزشی باید حتما آن را جدا از بقیه لباس‌های ورزشی بشویید، زیرا پرزهای حوله به زیپ و یراق آلات لباس‌های ورزشی گیر می‌کنند و آسیب خواهند دید.
  • به هنگام شستشو لباس‌ اسپرت زنانه بهتر است آن را پشت و رو کنید، زیرا بیشتر آلودگی‌ها در رویه داخلی لباس هستند. همچنین رنگ و بافت لباس نیز آسیب کمتری خواهد دید.
  • برای شستشوی لباس‌های ورزشی نباید از هیچ نوع سفیدکننده و نرم‌کننده‌ای استفاده کنید.
  • برای شستن لباس اسپرت زنانه از پودر رختشویی ملایم استفاده کنید و مقدار آن را کم و به اندازه استفاده کنید.
  • بهتر است لباس‌ ورزشی زنانه را با دست بشویید، اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید بهتر است از دور کند و برنامه شستشوی ملایم استفاده کنید.
  • توصیه می‌شود لباس‌‌های ورزشی را با آب سرد یا ولرم بشویید زیرا آب داغ به بافت پارچه آسیب خواهد ‌رساند.

خشک کردن لباس‌های ورزشی

مهم‌ترین توصیه‌ای که برای خشک کردن لباس‌ اسپرت زنانه وجود دارد این است که نباید از خشک‌کن ماشین لباس‌شویی شود. به روش سنتی لباس‌ها از بند رخت آویزان کنید تا در مقابل آفتاب به‌صورت طبیعی خشک شوند. لباس‌های ورزشی نیازی به به اتو نداآرنیک اسپرت یکی از مراکز پخش و فروش عمده لباس ورزشی در منیریه تهران می باشد که شما میتوانید با قیمتی ارزان از تولیدی لباس ورزشی منیریه خریداری کنید .

برای خرید عمده لباس ورزشی منیریه میتوانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را مطابق سفارشی که میدهید در اختیار شما قرار دهند .

مجموعه آرنیک اسپرت یکی از مراکز تولیدی لباس ورزشی در منیریه می باشد که با هدف بالابردن کیفیت کالای ایرانی و رقابت پذیری با تولیدات خارجی و محصولات وارداتی پا در میدان گذاشته تا با استفاده از بهترین پارچه ها و ماهرترین خیاطان و طراحان انواع پوشاک ورزشی را با کیفیت عالی وارد بازار فروش نماید.

از هر جای کشور که هستید میتوانید سفارش خود را ثبت کرده و طی مدت زمانی کوتاهی آن را دریافت نماید.

آیا به دنبال تولیدی لباس ورزشی در تهران هستید؟آرنیک اسپرت تولیدی پوشاک ورزشی میباشد که در زمینه تولید و پخش عمده لباس ورزشی فعالیت میکند.تمامی انلاین شاپ ها ومغازه داران پوشاک ورزشی میتوانند متنوع ترین کارهای ورزشی با کیفیتی بالا و قیمت مناسب را از ما تهیه کنند.

در آرنیک اسپرت جدیدترین لباس های ورزشی رو مشاهده کنید.

همچنینی شما میتوانید تمامی سفارشات خود را اعم از ،تولید و تولید تمامی لباس های ورزشی با طرح دلخواه خودتان را به مابسپارید.

خرید لباس ورزشی در منیریه

همانطور که میدانید میدان منیریه سال های سال است که مرکز فروش تکی و عمده لباس ورزشی و لوازم ورزشی در تهران و ایران می باشد.

میدان و خیابان این منطقه از تهران ، راسته بازاری است . مخصوصا برای نمایندگی لباس ورزشی ها در منیریه،

همچنین این موضوع بر همه آگاه است که بورس لباس ورزشی در منیریه می باشد .

از این رو به اسپورت بازار شهرت یافته. راسته بازار منیریه بیش از شش دهه است که کاربری تجاری دارد.

این میدان از شرق از طریق خیابان ابوسعید به بازار تهران و چهارراه گلوبندک، از غرب از طریق خیابان معیری به چهارراه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر و از جنوب باز هم از طریق خیابان ولیعصر به میدان راه‌آهن ارتباط دارد.

  • آیا فروشگاه پوشاک و لوازم وزشی دارید؟ یا قصد احداث فروشگاه لباس ورزشی دارید؟
  • آیا خواهان را دارید؟
  • آیا مسئول خرید لباس ورزشی برای مدرسه ، موسسه ، سازمان و نهادی دولتی یا خصوصی هستید؟
  • آیا میخواهید برای باشگاه ورزشی خود خرید کنید؟
  • آیا با انواع پوشاک ورزشی آشنا هستید؟

همه و همه برای خرید پوشاک ورزشی خود نیاز به مجموعه ای معتبر و مطمئن برای داریم.

که این از طریق مجموعه بزرگ آرنیک اسپرت که یکی بزرگترین مراکز معتبر پخش عمده لباس ورزشی در منیریه است امکان پذیر می باشد .

با وجود این مجموعه شما میتوانید با یک تماس تلفنی تمام سوالات خود را اعم از قیمت محصول ، میزان کیفیت پارچه و نوع دوخت ، دریافت فاکتور ، زمان ارسال بار و … با کارمندان فروش این مجموعه در میان گذاشته و جواب سوالات دریافت کنید.

هدف نهایی مجوعه ی آرنیک اسپرت در نهایت رضایت مشتری و وفاداری مشتری به ما می باشد.

رضایت مشتریان رو در ویدئوهای زیر مشاهده بفرمائید:

رند و به هر شکلی می‌توانید آن‌ها را تا کرده و در کمد قرار دهید.

قیمت لباس ورزشی زنانه (لباس اسپرت زنانه)

قیمت لباس اسپرت زنانه بستگی به مدل‌های آن دارد. این لباس‌ها برای خانم‌های ورزشکار شامل نیم تنه، تاپ، لگ، شلوارک و دامن ورزشی است. با توجه به تعداد اقلامی که هر ست دارد قیمت آن متفاوت است. همچنین عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت لباس ورزشی زنانه دخیل هستند. از این عوامل می‌توان به جنس لباس اسپرت زنانه، برند لباس ورزشی زنانه، کیفیت، رنگ، ست بودن و … اشاره نمود.

مت وب سایت عمدباکس ذکر شده است، با مسئولان عمدباکس در تماس باشید.