علمی و پزشکیکسب و کار

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

قهوه گانودرما سوپریم یکی از انواع قهوه های موجود در بازار است و به دلیل خاصیت های زیاد آن مجوب تمایز این قهوه از بقیه قهوه ها شده است. این نوع قهوه از نظر میزان کافئین موجود سطح بسیار پایینی داشته و مناسب افرادی است که نمی خواهند خوابشان مختل شود. همچنین وجود خامه سبب به وجود آمدن طعم دلچسبی برای این محصول شده و نوشیدن آن را بسیار خوشایند کرده است.

خاصیت قهوه گانودرما و جینسینگ سوپریم * سرخط نیوز

به طور کلی قهوه سوپریم گانودرما برای افرادی که طعم متعادل و شیرین دوست دارند، مورد پسند است و می توان یک نوشیدنی کاملا سبک به شمار آورد. این قهوه که با نام گانودرما سوپریوم هم شناخته می شود را می توان یکی از بهترین محصولاتی به شمار آورد که از قارچ گانودرما در ساختار خود بهره می برند و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارند.

همراه با پودر قارچ گانودرما

کاهش اشتها
برطرف کردن مشکلات پوست و مو، یبوست
یائسگی چون کاهش دهنده اضطراب عصبانیت گُر گرفتگی، تعریق و استرس است.
حاوی جینسینگ بوده و برای بیماران ام اس و تشنج مفید می باشد.
چربی سوز و عضله ساز است.
اسپرم ساز بوده و موجب افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان می گردد،
مناسب برای ریه و تنگی نفس
مناسب برای بیماری های ریوی مثل برونشکتازیت
مناسب برای بیماری اتوایمون (بیماری خودایمنی)
درمان جوش و آکنه، لکه های پوستی
افزایش شادابی
افزایش قوای جسمی
افزایش قوای جنسی

طریقه مصرف:

قهوه گانودرما سوپریم با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید.

ترکیبات :

پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، پودر خرنوب، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی (شربت گلوکزجامد، روغن گیاهی، سدیم کازئینات (مشتق شیر)، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی اکسید سیلیکون.

ترکیب ریشه ی گیاه جنسینگ با قارچ گانودرما در قهوه گانودرما سوپریم کمک کرده است تا علاوه بر افزوده شدن خواص بی نظیر این ماده، خاصیت های گانودرما هم بتوانند بهتر از قبل خود را نشان دهند و حتی برخی خاصیت های جدید هم به این ماده افزوده گردد.

با وجود کنار هم قرار گرفتن همه ی آن مواد مغذی فوق العاده مفید و دارای ارزش غذایی بالا قهوه سوپریم گانودرما توانسته است به یک نوشیدنی که منبعی سرشار از مواد مغذی است تبدیل شود و کلیه ی ویتامین ها و نیز مواد معدنی مورد نیاز را برای فرد مصرف کننده ش فراهم آورد.

همچنین ترکیب این چند گیاه مفید با یکدیگر سبب شده است قهوه سوپریم گانودرما به یک نوشیدنی فوق العاده مفید تبدیل شود و از نظر ارزش غذایی و مواد مغذی موجود در آن فوق العاده عمل کند. خرید قهوه سوپریم دکتر بیز با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را از سایت ما انجام دهید.قهوه سوپریم دکتر بیز یک نوشیدنی فوری بر پایه قهوه عربیکا و روبوستا است که با عصاره قارچ گانودرما ترکیب شده است.

ترکیبات قهوه سوپریم دکتر بیز

ترکیبات پودر قهوه سوپریم دکتر بیز عبارتند از:

قهوه فوری: این قهوه از قهوه آسیاب شده درست شده و بعد خشک شده. اینطوری زود آماده میشه و برای قهوه سوپریم دکتر بیز مناسبه.
قارچ گانودرما: این قارچ یه قارچ دارویی با خواص زیادیه. مثلاً سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه، کلسترول رو کم میکنه، فشار خون رو تنظیم میکنه، کم‌خونی رو درمان میکنه و عملکرد کبد رو بهبود میبخشه.

پودر جینسینگ: این گیاه دارای خواص متعددی برای سلامتی است، از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی، بهبود عملکرد مغز و کاهش استرس.

پودر خرنوب: این گیاه دارای خواص متعددی برای سلامتی است، از جمله کاهش کلسترول خون، بهبود عملکرد روده، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش انرژی.

شکر: این شیرین‌کننده‌ای که به طعم‌دار کردن قهوه سوپریم دکتر بیز کمک میکنه.

سایر مواد: این مواد برای جلوگیری از کف کردن و تنظیم اسیدیته قهوه استفاده میشن.

خواص قهوه فوری سوپریم همراه باپودرقارچ گانودرماوجینسینگ

قهوه سوپریم دکتر بیز دارای خواص متعددی برای سلامتی است، از جمله:

تقویت سیستم ایمنی بدن
کنترل میزان کلسترول خون
مؤثر در درمان فشار خون بالا (اطلاعات بیشتر در مورد فواید قهوه گانودرما برای فشار خون )
درمان کم خونی ناشی از فقر آهن
کمک به لاغری سریع و بدون گرسنگی ( اطلاعات بیشتر در مورد فواید قهوه گانودرما برای لاغری )
کمک به درمان کیست و تنبلی تخمدان
کمک به درمان لک جوش و آکنه های فعال
افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)
طریقه مصرف قهوه سوپریم دکتر بیز

برای تهیه قهوه سوپریم دکتر بیز، کافی است یک ساشه از آن را در ۱۵۰ میلی لیتر آب داغ حل کنید و میل کنید. قیمت قهوه های گانودرما دکتر بیز  در شعب های این شرکت یکسان است.

عوارض جانبی قهوه سوپریم دکتر بیز

قهوه سوپریم دکتر بیز به طور کلی یک نوشیدنی بی‌خطر است، اما در برخی افراد ممکن است باعث بروز عوارض جانبی خفیفی مانند بی‌خوابی، اضطراب، افزایش ضربان قلب و سردرد شود. همچنین، افرادی که به قارچ گانودرما، جینسینگ یا خرنوب حساسیت دارند، نباید از این قهوه استفاده کنند.

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز بسته به تعداد ساشه‌های موجود در بسته‌بندی متفاوت است. قیمت هر بسته قهوه سوپریم دکتر بیز با 20 ساشه، حدود ۶۸۴ هزار تومان است.

در اینجا چند اطلاعات مفید درباره قهوه سوپریم دکتر بیز آورده شده است:

قهوه ی فوری سوپریم دکتر بیز دارای طعم خامه‌ای و یکدست است که به دلیل ترکیب آن با قارچ گانودرما و جینسینگ حاصل شده است.قهوه موکا دکتر بیز دارای خواص متعددی برای سلامتی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل میزان کلسترول خون، درمان کم‌خونی و کاهش استرس اشاره کرد.

قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما یک نوشیدنی بی‌خطر است، اما در برخی افراد ممکن است باعث بروز عوارض جانبی خفیفی شود.استرول ها زیرگروهی از مولکول‌های ارگانیک می باشند،

که به‌طور طبیعی در گیاهان،حیوانات و قارچ‌ها وجود دارند. استرول ها ،عنصری حیاتی وکاربردی هستند ، و به عنوان یک پیش ماده ضروری برای ویتامین‌های محلول‌ در چربی و هورمون‌های استروئیدی به کار برده می‌شوند.استرول گیاهی فیتواسترول نامیده می شود و خاصیت اصلی آن کاهش کلسترول می باشد.

همچنین وجود پتاسیم ، منیزیم، کلسیم ،سدیم ،منگنز ،آهن و روی ، باعث شده است این گیاه خوراکی دارای خواص کنترل فشار خون، کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، افزایش شادابی و تحرک در فرد، ضد افسردگی، انرژی‌زا و کاهش تاثیر بی‌خوابی روی بدن، افزایش انعقاد خون، مفید برای دندان ها و استخوان‌ها

تنظیم آب بدن، کمک به هدایت امواج عصبی، مؤثر در منقبض نمودن عضلات و تنظیم PH، رشد مو، کاهش وزن، جلوگیری از التهاب پوستی، تغییر رنگ پوست و تهوع و استفراغ، اکسیژن‌رسانی به بدن،تولید هورمون‌های رشد نیز باشد.