عمومیکسب و کار

گن لاغری رکابی مردانه

گن لاغری مردانه رکابی فرم ایزی از لحاظ ظاهری کاملا شبیه لباس زیر رکابی آقایان می باشد. این گن باقدرت فشردگی بالا باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها میشود. به ناحیه پشت و ستون فقرات شما شکل میدهد و باعث تصحیح حالت ایستادن شما می گردد. با فشار به ناحیه شکم، اشتهای شما را کاهش میدهد و باعث میشود شما سریعتر احساس سیری پیداکنید. همچنین باعث میشود شکم، پهلو، پشت و سینه شما حالت طبیعی و نرمال، همچون یک ورزشکار به خود بگیرند. بر روی این گن میتوانید انواع تیشرت، پیراهن، کت شلوار، کت تک، کاپشن و هرنوع لباس دیگری را بپوشید و در مجالس و مهمانی ها خوش بدرخشید.

همچنین این گن فقط بر قسمت پهلو و شکم تاثیر میگذارد تا شما در قفسه سینه هیچ فشاری را احساس نکنید. به دلیل استفاده از نوار “سیلیکون” در لبه، گن لاغری مردانه رکابی فرم ایزی کاملا به بدن میچسبد و به هیچ وجه سُر نمیخورد، لول و تا نمی شود. با بکارگیری الیاف مخصوصی که در تولید این تیشرت لاغری مردانه به کار رفته هیچ گونه فنر، سیم، درز و زیپ در آن وجود ندارد و کاملا یک تکه است. همچنین امکان کشیده شدن از چهار طرف را دارا می باشد. جنس گن گن لاغری ارزان فرم ایزی ساخته شده از “الاستین” و “میکروفیبر پلی آمید” می باشد. با شستشوی مکرّر و یا ماندن در زیر نورآفتاب جهت خشک شدن هیچ تغییری نمی کند.

“الاستین” قابلیت کشسانی و استرچ بالایی را برای پارچه به همراه دارد و به ثبات ابعادی بیشتر پارچه نیز منجر می شود. براحتی فرم و شکل بدن را به خود می گیرد، راحتی پوشش بیشتر و آزادی بیشتر بدن برای تحرک به وجود می آورد، بهترین مارک گن لاغری مردانه باعث الاستی سیته بیشتر و شکل گیری یکنواخت تر و عدم زانو انداختن گن و جریان بهتر خون میشود. میکروفیبر پلی آمید” نیز باعث می شود که تیشرت لاغری مردانه چروک و نمدی نشود و همچنین جمع نگردد، به راحتی شسته شده و به سرعت خشک شود. پلی آمید بالاترین سختی و مدول کشسانی و همچنین جذب آب کم و حداقل جمع شدگی در اثر حرارت نسبت به الیاف مصنوعی دیگر را دارد.

راحتی بدن با تیشرت لاغری مردانه

استفاده از تکنولوژی ” کربنیک شدن الیاف با ذره های کربن ” در گن لاغری مردانه رکابی فرم ایزی، باعث شده است تا الیاف حالتی طبیعی و لطیف داشته باشند و شمابتوانید به راحتی در طول شبانه روز بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست بر روی بدنتان می نشیند. همچنین جهت جذب بو و عرق بدن، الیاف این تیشرت لاغری مردانه کاملا به شکل متخلخل است و تکنولوژی کربن دار کردن نخ باعث تنفس بهتر پوست و مانع از خیس شدن بدن میشود و پوست بدن کاملا خشک و مطبوع می باشد و حس گرم شدن و خفگی به وجود نمی آورد  .

و همچنین مانند یک تار، مولکول های بو را به دام انداخته و به سرعت از بین می برد.  قابلیت استفاده راحت در هر حالت آب و هوایی و با هرنوع پوست را دارد. به دلیل رسانایی بالای حرارت باعث میشود بدن در هوای گرم، خنک و در هوای سرد گرم بماند و پس از مدت کوتاهی کاملا از یاد می برید که زیر لباس هایتان بهترین مارک گن لاغری مردانه را به تن کرده اید. گن لاغری چیست و به چه دردی می خورد؟ گن لاغری چیست ؟حتما شما هم اسم گن لاغری مردانه یا زنانه را شنیده اید، چراکه امروزه این گن ها به علت خواص پزشکی-درمانی فوق العاده ای که دارند و تاثیراتی که در زیبایی اندام می گذارند، شهرت گسترده ای یافته اند.

در یک کلام گن یعنی لباسی که باعث زیبایی اندام شما می شود. اما تعریف دقیق تر آن عبارت است از لباسی متراکم و فشرده کننده که با پوشیدن آن، پهلو ها و شکم شما به حالت فشرده درآمده و بدن شما زیباتر و لاغرتر جلوه می کند. با توجه به قیمت گنهای لاغری زنانه ، مشتریان می توانند لحظات لذت بخشی از پوشیدن لباس های داخلی با کیفیت را با هزینه مناسب تجربه کنند . بنابراین اگر این چربی های دور شکم و پهلو، شما را آزار می دهند، می توانید با انتخاب این گن ها، ارتقایی بسیار عالی در زیبایی اندام خود ایجاد کنید و با اعتماد به نفسی دوچندان به کار های روزانه خود رسیدگی کنید. یکی از عمده کاربرد های گن لاغری برای سلامتی، پس از جراحی هاست، که استفاده از آن موجب بهبودی و ترمیم زخم ها می شود.

گن لاغری کل بدن

جالب است بدانید قدمت گن های لاغری به قرن 16 میلادی برمی گردد (در اواخر دوره ویکتوریا) که در آن دوران، استفاده از این گن ها بسیار هم متداول بوده. لذا با خیالی راحت از آنها استفاده کنید که قرن هاست مردان و زنان جهان آنرا به تن می کنند. گن لاغری مردانه چیست گن لاغری مردانه چیست ایا مردان هم گن میبندند ؟ امروزه در بازار نه تنها گن های زنانه بلکه گن لاغری مردانه نیز موجود است و طرح ها و انواع مختلف طراحی و تولید می شود. در واقع آقایان هم مانند خانم ها به زیبایی اندامشان اهمیت می دهند و دوست دارند هیکل مناسبی برای پوشیدن استایل های امروزی داشته باشند.

اگر شما هم نسبت به دیدن چربی های اضافی بدن خسته شدید و دوست دارید خیلی سریع چربی نواحی مختلف را مخفی کنید و برای رفتن به مهمانی لباسی که به تن می کنید زیبا به نظر برسد؛ بهترین راه حل استفاده از گن لاغری مردانه است. پوشیدن گن های لاغری موجب می شود چربی های انباشته شده در سریع ترین حالت ممکن جمع شده و شما به اندام ایده آل تان برسید. البته استفاده طولانی مدت از گن های لاغری مردانه موجب کاهش سایز نیز می شود در واقع شما با استفاده از گن لاغری مردانه هم به زیبایی اندام تان دست می یابید و هم در طولانی مدت لاغر می شوید. حال برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد گن لاغری مردانه چیست پیشنهاد می کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

در جامعه امروز ما لاغری و داشتن تناسب اندام بسیار اهمیت دارد که در میان روش های مختلف استفاده از گن لاغری مردانه یک روش ارزان محسوب می شود. از آنجا که بسیاری از افراد هزینه روش های جراحی لاغری را ندارند یا انجام رژیم و ورزش های روزانه تاثیری بر روی چربی های انباشته شده شان نمی گذارد، ترجیح می دهند از گن لاغری استفاده کنند. استفاده از گن در سریع ترین زمان ممکن اندام شما را حدود چند سایز کوچک تر می کند و به راحتی می توانید لباس دلخواه تان را بدون هیچ نگرانی بابت اندام بپوشید. اگر گن لاغری آرتان به خوبی طراحی شده باشد می تواند حدود 1 الی 2 سایز و حتی گاهی اوقات 3 سایز فرم بدن را کاهش دهد. اما استفاده از گن لاغری بیشتر جنبه زیبایی و طراحی اندام در مناسب ترین حالت ممکن را دارد.

البته استفاده از گن های لاغری مردانه بعد از جراحی هم مفید است. بستن گن می شود اندام های داخلی در جای مناسب قرار گیرند و بیش از حد تکان نخورند. همچنین پوست بعد از جراحی جمع شده و خیلی سریع تر تسکین می یابد. یکی از روش های خوش فرم دیده شدن اندام استفاده از گن است .گن ها هم برای زنان و هم برای مردان در مدل های انواع گن های زنانه و گن های مردانه طراحی و تولید شده اند . که با جمع کردن پهلوها ، شکم ، باسن ، ران ها و صاف کردن بیرون زدگی های چربی ها باعث خوش فرمی بدن می شود . اما در خصوص استفاده از گن های مردانه یا زنانه  سوالات و شبهاتی وجود دارد .