حوادث

کشف تریاک زیر بار لیموترش

استان تهران, پلیس, خبرنگاران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار دلاور القاصی آنلاین ظهر یکشنبه ۱۵ مرداد در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای مواصلاتی ورودی شرق استان اعزام و پس از ساعت ها تلاش در موقعیت محور حرم به حرم خودرو مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف آن اقدام و پس از بازرسی از خودروی مذکور ۱۶۰ کیلو  و ۷۰۰ گرم مواد مخدر که در قسمت بار لیموترش به صورت سبدهای آب‌بندی شده جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به دستگیر یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم ، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.