اقتصادیکسب و کار

فروشگاه روتختی سپارشی – ارسال رایگان محصول به سراسر کشور

نزدیکترین فروشگاه روتختی در محل زندگی شما کجاست؟ چه ساعاتی از شبانه روز باز است؟ آیا همه نیاز های شما را برآورده میکند؟ آیا از قیمت های این فروشگاه راضی هستید؟ با اخلاق فروشنده ها ارتباط می گیرید؟ بر طرف کردن تمام این نیاز ها اساس شکل گیری برند روتختی سپارشی بوده است.

آموزش, بهترین برند روتختی, بهترین سایت روتختی

در این گزارش از برند روتختی سپارشی – با هدف خلق یک تجربه آنلاین متفاوت، محصولات، خدمات، تاریخچه، راههای تماس و تعدادی از پرتکرار ترین سوالات در حوزه کالای خواب و روتختی را با هم بررسی میکنیم.

فروشگاه روتختی سپارشی – تاریخچه تاسیس و بیوگرافی:

آقای استادشریف مدیر و موسس برند روتختی سپارشی در سال 91 به عنوان نیروی تولید یک مجموعه کالای خواب در اصفهان استخدام بودند و به مرور زمان و با پیشرفت رتبه و بالارفتن تجربه به سمت مدیریت تولید این مجموعه ادامه همکاری میدهند.

فروردین ماه 97 ایده ایجاد یک فروشگاه آنلاین با امکانات متفاوت و محصولات قابل سفارشی سازی در اینستاگرام شروع به کار میکنند و با بالارفتن تجربه برند اختصاصی خودشون را ثبت و مجموعه جدیدی را استارت میزنند.

سایت  روتختی سپارشی  تابستان 99 کلید خورد و الان از نظر جایگاه بین چند برند اول روتختی در داخل کشور هستند. پرسنل این مجموعه در حوزه تولید به سختی و با وسواس انتخاب میشن چون کیفیت دوخت و کیفیت متریال مصرفی سپارشی بسیار با اهمیته؛ بقول خودشون یک برند فقط با کیفیت محصولات و خدمات میتونه توی اذهان باقی بمونه؛ نه در شعار که در عمل

فروشگاه روتختی سپارشی – معرفی محصولات:

–          روتختی طراحی اختصاصی:

مخاطبین این دسته محصول با سلیقه های مختلف در رده های سنی مختلف از دختر و پسر و نوجوان تا عروس و داماد و افراد مسن تر مورد توجه هستند. یک طرح روتختی منحصر به فرد سپارشی با کیفیت بالا در دسته بندی های متفاوت:

  • روتختی دخترانه
  • روتختی پسرانه
  • روتختی نوجوان
  • روتختی عروس
  • روتختی بوهو مخمل
  • روتختی اسپرت
  • روتختی کلاسیک

–          روتختی ساده – تمام کتان:

با کوچکتر شدن خانه ها در زندگی امروزی فضای خانه ها به اجبار کم شده و این موضوع در اتاق خواب هم تاثیر گذار بوده؛ اتاق خواب های مدرن، اسپرت و میینیمال امروزی یک قطعه بزرگ پازل بنام روتختی ساده کم دارند. کافیه این نام را در گوگل جستجو کنید و خواهید فهمید سپارشی لینک اول در این حوزه است. یک محصول مینیمال با کیفیت خیلی بالا ، ارگانیک با ظاهر نفیس و تنوع بالای 20 تم رنگی در دسته بندی های ذیل:

  • روتختی ساده تمام کتان
  • روتختی کاوری بند دار تمام کتان – سرویس سوپریم
  • روتختی کاوری دکمه دار تمام کتان – سرویس پرایم

–          روتختی ساده هتلی:

در سال های گذشته صاحبان هتل ها از یک نوع روتختی ساده با ظاهر راه راه (یا راه دار) استفاده می کردند که برای سهولت شست و شو اصولا به رنگ سفید بود. در دوسه سال اخیر سرویس های پرطرفدار روتختی هتلی با رنگ ها، جنس ها و قیمت های مختلف به بازار خانگی راه پیدا کردند. فروشگاه روتختی سپارشی با بیش از 20 رنگ مختلف روتختی هتلی با جنس مرغوب و بدون نگرانی از پرز دهی (نگرانی اول این نوع روتختی) را برای صاحبان هتل ها، موسسات و مشتریان خانگی به دوصورت سرویس روتختی کاوری و سرویس لحاف روتختی در انواع سایز یکنفره، یک ونیم نفره ودونفره در دسته بندی های زیر:

  • روتختی هتلی تمام پنبه – وارداتی ترکیه
  • روتختی هتلی ژاکارد – طرح برجسته

–          سرویس ملحفه ساده تمام کتان:

یکی از مهم ترین و پر استهلاک ترین بخش های سرویس رختخواب ملحفه تشک و روبالشی است که با اسامی مختلف مانند:

کاور تشک، ملحفه کش دار، شمد یا ملافه تشک نامیده می شود؛ انتخاب جنس مرغوب، ضد حساسیت، جذب کننده عرق، ارگانیک و سازگار با پوست با تنفس عالی بدون نگرانی از پرز دهی و رنگ دهی شرایط ضمانت سرویس ملحفه سپارشی است.

–          محافظ تشک:

تشک تختخواب یک محصول گرانقیمت و مهم است که حفاظت از آن (از نظر بهداشتی و مالی) یک اولویت مهم است به همین منظور در دو رده قیمتی متفاوت محافظ تشک پنبه ای سپارشی و محافظ تشک ژاکارد سپارشی ایفای نقش میکنند.

–          رانر تخت:

برای داشتن یک تختخواب شیک و زیبا با ظاهر استثنائی یک گزینه ضروری و خاص مورد نیاز است که بعنوان مکمل سرویس روتختی زیبای شماست. رانر تخت سپارشی با جنس خز و تنوع رنگ بالا قابل سفارش است.

–          انواع بالش:

یک بالش خوب ، با سایز استاندارد، مناسب برای انواع عادات خواب و انواع قیمت با سلیقه های مختلف هماهنگ است:

  • بالش ضد حساسیت نیمه طبی میکرو فایبر سپارشی
  • بالش پلاتینیوم سپارشی
  • بالش طبی موج دار سپارشی

آموزش, بهترین برند روتختی, بهترین سایت روتختی

فروشگاه روتختی سپارشی – معرفی خدمات:

خدمات یک فروشگاه آنلاین از جمله مواردی است که به جلب رضایت مشتریان و تامین نیاز های آنها کمک میکند، بیایید گام به گام با خدمات سپارشی از مرحله اول آشنا شویم:

  • گام اول: مشاهده محصول در جستجوی گوگل و مراجعه به سایت یا پیج سپارشی
  • گام دوم: معرفی محصول بوسیله توضیحات کامل، جدول راهنمای سایز پایین صفحه هر محصول و معرفی ویدئویی محصولات
  • گام سوم: پرسش و مشاوره از طریق سامانه چت سایت، دایرکت اینستاگرام ، واتس اپ یا تلگرام و یا مشاوره تلفنی
  • گام چهارم: تایید محصول، انتخاب یا حذف آیتم ها (سفارشی سازی محصول) و بستن سفارش
  • گام چهارم: خرید محصول و ارائه آدرس و شماره تماس مشتری یا سازمان
  • گام پنجم: ارسال رایگان روتختی تا درب منزل شما

فروشگاه روتختی سپارشی – قوانین بازگشت محصول:

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان هنگام خرد اینترنتی مغایرت کالا با تصاویر محصول یا کیفیت پایین آن هنگام دریافت است، اگر بعد از پنج گام ذکر شده همچنان نگران این موارد هستید شرایط بازگشت کالا از فروشگاه سپارشی را مطالعه کنید.

فروشگاه روتختی سپارشی – سوالات متداول:

هزاران سوال مختلف هنگام یک خرید اینترنتی برای خریدار بوجود می آید که پاسخگویی به آنها وظیفه یک برند خوب و متعهد است:

–          مجله سپارشی:

منبعی عنی از مهمترین مقالات کالای خواب، روتختی، دکوراسیون، سلامت و روش های شستشو و نگه داری یا انتخاب روتختی، اتاق خواب و کالای خواب ااست.

–          سوالات متداول:

اگر زمان کمتری دارید و به سایت مراجعه کرده اید با مطالعه این بخش در کسری از ثانیه پرتکرارترین سوالات مشتریان و پاسخ آنها گردآوری شده است.

–          نظرات مشتریان:

با مراجعه به پیج اینستاگرام روتختی سپارشی با مشاهده قسمت رضایت مشتریان در بخش هایلایت ها، معرفی ویدئویی و آموزش های مختلف میتوانید پاسخ هر سوال در این زمینه را بیابید.

فروشگاه روتختی سپارشی- راههای تماس:

آدرس دفتر اداری و پشتیبانی: اصفهان ؛ خیابان جابر انصاری ؛ کوی پور مرادی؛ بن بست گلستان؛ ساختمان 6

شماره تماس: 03134397423 – 09138089077

چت سایت، واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام در ساعات اداری 9-21 همه روزه (بجز ایام تعطیل) پاسخگوی سوالات، نظرات و نیازهای شماست.

کلام پایانی – خرید روتختی آنلاین در محل زندگی شما:

به اختصار و خیلی مفید هر آنچه برای خرید انواع محصولات کالای خواب و روتختی از سایت معتبر سپارشی لازم است بدانید در این مطلب ذکر شد.

هدف برند روتختی سپارشی ارائه یک تجربه موفقیت آمیز، متفاوت، مطمئن و راحت برای شماست؛ هرجای ایران که هستید در صفحه گوشی یا دسکتاپ شما قابلیت دسترسی به همه خدمات و محصولات بدون پرداخت هزینه یا زمان اضافی برای ارسال یا مراجعه حضوری به فروشگاه فراهم است.

متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین – فروشگاه روتختی سپارشی

separeshi.com

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.