اجتماعیکسب و کار

ویدئوهای اینستاگرام را چگونه دانلود کنیم؟

اینستاگرام بسیار در مورد زندگی در لحظه و به اشتراک گذاری آن لحظات با دوستان و خانواده است. با چند کلیک می توانید فیلم و عکس بگیرید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید عکس ها و فیلم های دیگران را مشاهده کنید. اما اگر بخواهید ویدیویی را ذخیره کنید تا در حالت آفلاین تماشا کنید یا مثلاً بخواهید خارج از اینستاگرام تماشا کنید؟

 

اینستاگرام با ذخیره کردن آنها در خود برنامه، یافتن ویدیوهای مورد علاقه خود را آسان کرده است، اما امکان دانلود آن ویدیوها در خود برنامه وجود ندارد. اگر می خواهید فیلم ها را دانلود کنید، به یک رابط برنامه نیاز دارید.

 

و این همان چیزی است که می خواهیم در این مقاله توضیح دهیم. چه از اینستاگرام در لپ‌تاپ یا تلفن همراه یا تبلت خود استفاده کنید، راه ‌های مختلفی برای دانلود ویدیوها از اینستاگرام وجود دارد.

 

ویدیو را از اینستاگرام در کامپیوتر خود ذخیره کنید

 

سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام را می دهند و همه آنها به یک شکل کار می کنند. یکی از ساده ترین و بهترین سایت ها downloadinsta.app است.

 

برای استفاده از این سایت ابتدا باید اینستاگرام را باز کرده و لینک ویدیوی مورد نظر خود را در مرورگر خود کپی کنید. بهسایت  downloadinsta.app بروید و روی لینک اینستاگرام بالا کلیک کنید و لینک کپی شده را در آنجا قرار دهید. روی دکمه  download کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند شروع و دانلود شود. از این سایت به جهت دانلود ig carousel downloader  می توان استفاده کرد .

 

بخش های دیگری نیز در این مورد وجود دارد. این موارد عبارتند از: دانلود گرام و دانلود ویدیوهای اینستاگرام.

 

ذخیره ویدیو و عکس از اینستاگرام در گوشی آیفون

 

محدودیت‌های امنیتی iOS، دانلود ویدیو از اینستاگرام را به سختی دانلود ویدیو از وب دشوار می‌کند. اما الان هم سخت نیست. تنها چیزی که نیاز دارید نرم افزار مناسب است.

 

یکی از گزینه ها Blaze است: یک مرورگر و مدیر فایل. فقط آدرس اینستاگرام پستی را که دوست دارید کپی کنید و آن را در Blaze قرار دهید. سپس باید روی دکمه «دانلود» کلیک کرده و گزینه «Export video to camera roll» را انتخاب کنید. البته می توانید از روش های آنلاین ذکر شده در بالا نیز استفاده کنید.

 

گوشی اندرویدی خود را به دانلودر تبدیل کن!

 

برای کاربران اندروید راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. علاوه بر این، می توانید ویدیوها را از طریق وب دانلود کنید. البته تعدادی اپلیکیشن وجود دارد که کار را بسیار آسان می کند. یکی از آنها Video Downloader برای اینستاگرام است. این یک برنامه رایگان است که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نام آن است.

 

از آنجایی که این برنامه رایگان است، تبلیغات در این برنامه نشان داده می شود. اما نه زیاد. کار با Video Downloader برای اینستاگرام فرآیند ساده ای است که نیاز به توضیحات طولانی ندارد و به اختصار به آنها اشاره می کنیم.

 

در اینستاگرام روی دکمه سه نقطه بالای پست مورد نظر کلیک کرده و Copy Link را انتخاب کنید. به Video Downloader for Instagram بروید و گزینه Paste را انتخاب کنید. فقط

 

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.