ورزشی

ورزشکاران باید حمایت شوند تا نوار موفقیت‌هایشان ادامه پیدا کند

توکلی: ورزشکاران باید حمایت شوند تا نوار موفقیت‌هایشان ادامه پیدا کند

سرمربی تیم ملی تنیس ایران درخصوص آخرین وضعیت نفرات اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرد.

محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، درخصوص آخرین وضعیت نفر اعزامی در بخش آقایان برای بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: ما اسم دو بازیکن را اعلام کردیم که سینا مقیمی و حمید رضا نداف نماینده‌های معرفی شده از سوی ما هستند و حتی به نظر می‌رسد سینا مقیمی بخاطر شرایط بهتری که در رنکینگ دارد نفر اصلی ما برای اعزام باشد. همه کارها از سوی ما انجام شده است امیدوارم این اعزام هم نهایی شود و دو نماینده حداقل در هانگژو داشته باشیم.

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه احتمالی ملی پوشان ایران در این بازیها گفت: هم خانم مشکات الزهرا و هم سینا مقیمی در صورت اعزام، از ورزشکاران خوب تنیس ایران هستند ولی وقتی آنها را با رقبایشان مقایسه می کنیم فاصله آنها زیاد نیست و همین هم شرایط پیش بینی را سخت می‌کند. کیفیت این بازیها همیشه بالا بوده و در ادوار گذشته حتی شاهد بودیم که نفر بیستم دنیا هم در این بازیها شرکت کرده است. امیدواریم بچه‌ها بتوانند بهترین نتیجه را برای کاروان ایران کسب کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران در ادامه درخصوص شرایط تنیس ایران هم اینگونه توضیح داد: بعد از اتفاق خوبی که در دیویس کاپ برای ما رخ داد انتظار حمایت بیشتری داشتیم. البته فدراسیون همه توانش را برای حمایت می‌گذارد و بیشتر از این نمی‌توان از فدراسیون انتظار داشت. فدراسیون اعزام‌هایش را دارد و این مورد کمک کننده است ولی بحث این است که ورزشکار ما به تنهایی حمایت نمی‌شوند. اینکه ما به یک رشته‌ای توجه کنیم و پاداش‌های آنچنانی به آنها بدهیم و سایر رشته‌ها را نبینیم ورزشکاران آن رشته دلسرد می‌شوند. باید حمایت کنیم تا این نوار پیروزی‌ها و موفقیت‌هایشان ادامه پیدا کند.  

توکلی در پایان گفت: مسابقات مختلفی را بعد از هانگژو داریم البته بازیکنان ما خودشان را با حضور در مسابقات همیشه در شرایط آماده نگه می‌دارند که بهترین نوع آماده سازی است. در بخش مردان مسابقات فیوچرز را داریم و برای بانوان هم فدکاپ است که قرار است بعد از هانگژو هم تیم روسیه و ترکیه هم برای برپایی اردوی مشترک به ایران بیایند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.