ورزشی

نایب قهرمانی تیم والیبال «ایران» در آسیا

نایب قهرمانی تیم والیبال «ایران» در آسیا

تیم ملی والیبال ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ایران با برتری سه بر صفر به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بین تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ امروز شنبه (۴ شهریور) در سالن غدیر ارومیه برگزار شد که در نهایت ژاپن با برتری سه بر صفر قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد. ژاپنی‌ها با کسب این نتیجه دهمین قهرمانی خود را در آسیا جشن گرفتند. 

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن

محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد طاهر وادی و محمدرضا حضرت پور 

ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران

یوکی ایشیکاوا، ماساهیرو سکیتا، تایشی اونودرا، آکیهیرو یامااوچی، ریو یاماموتو، یوجی نیشیدا و ران تاکاهاشی

ست اول؛ ۲۵ به ۲۰ به سود ژاپن

اولین امتیاز  برای تیم ژاپن به دست آمد.  ولی در ادامه  هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند. اولین وقت استراحت را تیم ملی ایران درخواست کرد اما در ادامه باز این تیم ملی ژاپن بود که موفق شد اختلاف امتیاز را بیشتر کند و با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ از ایران پیش بیفتد. در لحظات پایانی باز برتری با ژاپن بود که موفق شد ۲۵ بر ۲۰ برنده از زمین خارج شود.

ست دوم؛ ۲۵ بر  ۱۸ به سود ژاپن

اولین امیتاز برای شاگردان عطایی ثبت شد ولی در ادامه ژاپنی ها با ارائه یک بازی خوب نتیجه را ۳ _۳ به تساوی کشاندند. در ادامه باز این ژاپن بود که بود تیم برتر میدان و بود با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ از ایران جلو افتاد. در ادامه دفاع و توپ گیری شاگردان عطای به قدری ضعیف بود که باز ژاپنی‌ها موفق شدند ۲۵ بر ۱۸ ست دوم را هم از آن خود کنند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود ژاپن

اولین امتیاز این ست برای ایران به دست آمد و در ادامه نیز محمد فلاح و آرمان صالحی به ترکیب تیم ملی کشورمان اضافه شدند‌. هر چند ابتدای این ست ژاپنی‌ها چند پوئن از ایران عقب افتادند اما در نهایت هماهنگی خوب بازیکنان ژاپن باعث شد نتایج از دست رفته به سرعت جبران شود تا به این شکل سامورایی‌ها با اقتدار سه بر صفر در خانه حریف به عنوان قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.