ورزشی

رونمایی از رقبای ایران و ژاپن در نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی آسیا

زنان, ژاپن, قطر

آفتاب‌‌نیوز :

دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا پنجشنبه، دوم شهریور، برگزار شد و دو تیم قطر و چین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

اولین مسابقه امروز بین تیم‌های قطر و چین‌تایپه برگزار شد. در این مسابقه که حدود هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند قطر سه بر صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳) پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به این ترتیب قطر در مرحله نیمه‌نهایی حریف ژاپن شد و چین‌تایپه هم با این شکست در ادامه مسابقات برای کسب رتبه پنجم به میدان می‌رود.

تیم‌های کره‌ جنوبی و چین هم در دومین مسابقه این این مرحله از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به مصاف هم رفتند. این دیدار در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر برگزار شد که بین مردم ارومیه به دورنالاریوواسی به معنی آشیانه درناها معروف است.

این دیدار با برتری سه بر یک چین (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر۱۸ ) به پایان رسید تا این تیم حریف ایران در نیمه‌نهایی شود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به همراه علیرضا طلوع‌کیان، مربی تیم ملی، در سالن حضور داشتند و بازی را تماشا کردند.

در این مسابقه ظرفیت سکوهایی که به زنان اختصاص داده شده بود، تکمیل شد. از جمله حاشیه‌های جالب هم این بود که تماشاگران زن کره‌ جنوبی و مردان چین را تشویق می‌کردند.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا به شرح زیر است: 

ژاپن – قطر

ایران – چین، ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.