بین المللکسب و کار

معرفی بروکر آمارکتس برای مشتریان ایرانی

آمارکتس

بروکر‌های بسیاری در بازار فارکس وجود دارند اما برخی از آن‌ها به خاطر شرایط تحریم ایران، دیگر در دسترس تریدر‌های ایرانی نیستند. آمارکتس یکی از بروکر‌های محبوب در سراسر دنیا به شمار می‌رود که مدتی است حضور آن را در ایران شاهد هستیم. این بروکر یکی از بهترین بروکر‌ها در بازار فارکس است که به خاطر ویژگی‌های عالی و مزایای زیادی که دارد، توانسته است نظر تریدر‌های بسیاری را به خود جلب کند. شناخت این کارگزاری و کسب اطلاعاتی دربارهٔ آن، می‌تواند برای انجام بهتر معاملات به تریدر‌ها کمک کند. در ادامه قصد داریم با ارائه مطالبی درمورد این بروکر، به معرفی آن برای مشتریان ایرانی بپردازیم.

آلمان, آمارکتس, آمازون

آشنایی با کارگزاری آمارکتس

بروکر Amarkets در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرد و اکنون در کشور‌های زیادی نمایندگی رسمی دارد، اما دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت است. این کارگزاری که به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در جهان شناخته می‌شود، در ایران طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های این کارگزاری که به خاطر آن معامله‌گران بسیاری به Amarkets جذب شده‌اند، به داشتن بیمه برای حساب تریدر‌ها می‌توان اشاره کرد. اگر در این بروکر مشکلی پیش آید، تا حدود ۲۰۰۰۰ دلار کارگزاری به مشتریان خود خسارت می‌پردازد. پس از این‌که تریدر در این بروکر ثبت‌نام کرد، برای جواب دادن به سؤالات احتمالی افراد، از جانب پشتیبانی که به زبان فارسی صحبت می‌کنند با تریدر تماس می‌گیرند. پشتیبانی این کارگزاری برخورد مناسبی با مشتریان خود دارند و این برقراری ارتباط صمیمانه بین بروکر و تریدر‌ها، موجب شده‌است تا این بروکر محبوبیت بیشتری در بین معامله‌گران داشته باشد.

معرفی انواع حساب در بروکر Amarkets

سه حساب اصلی در بروکر آمارکتس شامل حساب استاندارد، ECN و فیکس است. این حساب‌ها دارای یک‌سری مزایا و ویژگی‌های به خصوص هستند. تریدر‌ها می‌توانند با توجه به معاملات خود و میزان مبلغی که برای معامله در نظر گرفته‌اند، از بین این حساب‌ها حساب مناسب خود را افتتاح کنند. معامله‌گران می‌توانند از طریق پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵، برای افتتاح حساب اقدام کنند. در ادامه به معرفی هرکدام از این حساب‌ها و حساب اسلامی می‌پردازیم.

  • حساب ECN در بروکر Amarkets

در این حساب آمارکتس معامله‌گر را به تأمین‌کنندهٔ نقدیندگی یا LP وصل خواهند کرد، اما در دیگر حساب‌های این کارگزاری، تریدر به بروکر وصل می‌شود. LP (liquid provider) در حساب ECN عهده‌دار ضرروزیان و سود معامله‌گران است. برای بازکردن حساب از نوع ECN تریدر می‌تواند ۲۰۰ دلار واریز کند. در این حساب سرعت اجرای دستورات بالاست و اجرای همهٔ دستورات مستقیم برعهده‌ی کارگزاری خواهد بود.

  • حساب فیکس در بروکر Amarkets

نوعی دیگر از حساب‌های این بروکر حساب فیکس (Fixed) را می‌توان نام برد. از مشخصه‌های این حساب اسپرد ثابت در آن است که این اصلی‌ترین ویژگی حساب فیکس به‌شمار می‌رود. کسانی که برای تجارت و انجام معاملات در این بروکر قصد پرداخت مبلغ معینی را دارند، می‌توانند حساب فیکس را انتخاب کنند. حداقل مبلغ موردنیاز برای افتتاح حساب از نوع Fixed در این بروکر، ۱۰۰دلار است. این بهترین حساب برای تریدری است که می‌خواهد مبلغ ثابتی را برای ترید بپردازد.

  • حساب استاندارد در بروکر Amarkets

از بین حساب‌های آمارکتس، حساب استاندارد بهترین گزینه برای تازه واردان به این بازار است. بسیاری از تریدر‌های حرفه‌ای هم برای انجام معاملات خود از حساب استاندارد استفاده می‌کنند. اسپرد در این حساب برخلاف حساب فیکس ثابت نیست. برای بازکردن حساب Standard، میزان وجه واریزی موردنیاز ۱۰۰ دلار است. این حساب هم ویژگی‌هایی مانند حساب ECN دارد. در صورتی که تریدر قصد انجام معامله‌های تجاری داشته باشد، لازم نیست کارمزدی بپردازد.

  • حساب اسلامی در بروکر Amarkets

اما علاوه‌بر این حساب‌ها، حسابی با نام حساب اسلامی نیز در کارگزاری آمارکتس وجود دارد. تریدر‌های مسلمان در سراسر جهان و ایران به موضوع ربا در معاملات خود بسیار اهمیت می‌دهند، به همین خاطر این بروکر امکانی را برای این افراد به وجود آورده‌است تا بتوانند معاملات خود را با خیال راحت انجام دهند. در حساب اسلامی، سوآپ در معاملات برداشته می‌شود و معاملات بدون بهرهٔ شبانه انجام می‌شوند.

تریدر‌های ایرانی که می‌خواهند حسابشان به حساب اسلامی تبدیل شود، باید این موضوع را با پشتیبانی در میان بگذارند تا حساب آن‌ها تغییر کند. در این حساب کلیهٔ معاملات مطابق قوانین اسلام انجام می‌شوند. در حساب اسلامی سوآپ، به‌طورکامل از معاملات جفت ارز‌ها و فلزات گران‌بها حذف می‌شود.

نماد‌های قابل معامله در بروکر آمارکتس

آمارکتس یکی از بروکر‌های بازار فارکس است که نماد‌های معاملاتی در آن بسیار متنوع است. در این بروکر تقریبا ۳۳۴ نماد قابل معامله در سهام بورس وجود دارد. در زیر نماد‌های معاملاتی در این بروکر را برای شما بیان می‌کنیم:

  • جفت ارز‌ها به تعداد ۴۲ تا؛
  • فلزات ارزشمند (طلا، نقره، مس، روی، آلومینیوم و… )؛
  • کالا‌ها (نفت، گاز، گندم، سویا و… )؛
  • شاخص‌های بورس (شاخص دلار، شاخص نزدک، شاخص‌های بورس آلمان، ایتالیا، چین و… )؛
  • سهام (سهام شرکت‌های گوگل، اپل، آمازون و… )؛
  • رمزارز (بیت‌کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین کش، هش، لایت‌کوین)؛
  • اوراق قرضه (اوراق قرضه آلمان و آمریکا)؛

مزایای کارگزاری آمارکتس

بروکر Amarkets از مزیت‌های زیادی برای مشتریان برخوردار است. تمامی تریدر‌ها چه حرفه‌ای باشند چه تازه‌وارد، می‌توانند از مزایای این بروکر بهره‌مند شوند. در ادامه چند مورد از مزایای این کارگزاری را نام می‌بریم:

  • یکی از مزایای بروکر Amarkets که می‌تواند برای مشتریان کارایی بسیاری داشته باشد، فرستادن اطلاعات و یک‌سری آموزش‌ها از طرف بروکر به تریدرهاست. تمامی این مطالب به‌طور تخصصی تهیه شده‌اند. تریدر‌ها با استفاده از این اطلاعات، می‌توانند آگاهی خود را در این بازار افزایش دهند و معاملات خود را به بهترین نحو به انجام برسانند.
  • طرح‌های تشویقی در آمارکتس هم یکی دیگر از مزایای این کارگزاری هستند. این بروکر برای جلب نظر مشتریان خود، از بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی استفاده می‌کند. برای مشتریانی که به‌تازگی در این بروکر افتتاح حساب کرده‌اند، بونوس‌های ۲۵درصدی وجود دارد، یعنی این‌که در صورت واریز ۱۰۰ دلار به یکی از حساب‌های بروکر آمارکتس، برای اولین بار حدود ۱۲۵ دلار به حساب شما واریز می‌شود.

آلمان, آمارکتس, آمازون

برای معامله‌گران حرفه‌ای هم در این بروکر شرایطی فراهم آمده‌است که بتوانند با سرعت بالاتری ترید انجام دهند. علاوه‌بر این‌ها کش‌بک هم یکی دیگر از طرح‌هایی است که همهٔ تریدر‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند:

  • متأسفانه برخی از کارگزاری‌ها در ایران از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند، اما خبر خوب این است که کارگزاری آمارکتس پشتیبانی خیلی قوی‌ای دارد. درواقع پشتیبانی این بروکر به زبان فارسی هم صحبت می‌کنند و علاوه‌بر این، ارتباط بسیار خوبی با مشتریان خود دارند. اخلاق و برخورد عالی پشتیبانی با تریدر‌ها موجب افزایش طرفداران این بروکر شده‌است.

در Amarkets می‌توان در هر ساعتی از شبانه‌روز از راه‌های مختلفی مانند تلگرام، وب‌سایت و… با پشتیبانی ارتباط برقرار کرد. این بروکر می‌تواند بهترین انتخاب برای تریدر‌های ایرانی محسوب شود.

  • بعد از این‌که شما به‌عنوان یک تریدر در آمارکتس ثبت‌نام انجام دادید، باید مبلغی را به حساب خود واریز کنید. این بروکر برای واریز و برداشت وجوه از حساب، راه‌های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار داده‌است. معامله‌گران این امکان را دارند که این عملیات واریز و برداشت را به‌صورت ریالی انجام دهند و این یک مزیت کارگزاری برای تریدر‌های ایرانی به‌شمار می‌رود.

ویژگی‌های بروکر آمارکتس

بروکر Amarkets دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که تریدر‌ها می‌توانند با بهره بردن از آن‌ها، بهترین شرایط را برای انجام معاملات خود فراهم کنند. در اینجا برخی از ویژگی‌های مهم این کارگزاری را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ممکن است شما قصد داشته باشید حسابتان را از بروکری دیگر به این بروگر بیاورید. یکی از ویژگی‌هایی که این کارگزاری دارد و در این مواقع به تریدر‌ها کمک می‌کند، امکان انتقال چنین حساب‌هایی است. چنانچه معامله‌ای در بروکر دیگر دارید و می‌خواهید آن را به Amarkets بیاورید و سپس ادامهٔ معامله در این کارگزاری انجام شود، کافی است بعد از تکمیل ثبت‌نام و افتتاح حساب، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و این مطلب را بیان نمایید.
  • ازجمله ویژگی‌های به خصوص و محبوب در این کارگزاری، کش‌بک‌هایی است که بروکر به تریدر‌ها در حساب‌های استاندارد و Fixed می‌دهد.
  • اندیکاتور اتوچارتیست از علایق اکثر تریدرهاست که امکان دسترسی به آن در این کارگزاری به‌راحتی فراهم شده‌است.

کدام نماد‌های معاملاتی در Amarkets بهترین گزینه برای ترید هستند؟

این‌که شما کدام نماد معاملاتی را برای ترید انتخاب خواهید کرد، به شیوهٔ کار خودتان مربوط می‌شود. به‌طور کلی بروکر Amarkets در سراسر دنیا به خاطر متنوع بودن سهام و شاخص بورس در سبد معاملاتی خود بسیار معروف است. سهام و شاخص‌های بورسی که در این کارگزاری برای ترید کردن وجود دارد، از دیگر کارگزاری‌های موجود در ایران بیشتر است. برای یادگیری مراحل ثبت نام آمارکتس و آموزش کابینه شخصی آن، به این لینک مراجعه نمایید.

آلمان, آمارکتس, آمازون

جمع‌بندی

با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، دسترسی به برخی کارگزاری‌ها برای تریدر‌های ایران امکان‌پذیر نیست. اما آمارکتس بروکری است که در این شرایط تحریم امکانی را برای مشتریان ایرانی فراهم کرده است تا معاملات خود را به راحتی انجام دهند. این بروکر با مزایا و خصوصیاتی که دارد، گزینه مناسبی برای تریدر‌های ایرانی محسوب می‌شود. ما با بیان مطالبی در مورد این کارگزاری تلاش کردیم که آن را به شما معرفی کنیم. این مقاله بخشی از مقاله اصلی در وبسایت بهترین هست بوده که می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، مقاله تکمیلی و تفصیلی این کارگزاری را مطالعه نمایید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.