عمومیکسب و کار

قیمت کفش ایمنی داخلی به صرفه تر از کفش ایمنی خارجی

پا، یکی از مهم ترین اندام بدن می باشد و در انتخاب کفش مناسب باید دقت کافی داشت، فراد باید با توجه به شغلشان، کفش ایمنی متناسب را خریداری کنند.

امروزه در بازار، ایمنی صنعتی چینی و ایرانی های زیادی تولید می شود.پا، ارتباط مستقیمی با قلب انسان دارد و وظیفه قلب، خون رسانی به دیگر اعضای بدن می باشد.هنگام راه رفتن، بیشتر قسمت های بدن مانند: کمر، گردن و ستون فقرات در گیر می شود و آن ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد و حفظ تعادل بین این قسمت های بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این کار را کفش انجام می دهد.

گروه تولیدی کفش ارک تبریز، یکی از برند های تولیدکننده انواع کفش و پوتین ایمنی، کوهنوردی، پوتین نظامی و اداری است. قیمت کفش ایمنی ارک بسیار مناسب است.

کفش نامناسب ممکن است آسیب هایی مانند: میخچه، کمر درد، تاول و… را به بدن شما وارد کند و شما باید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.به همین دلیل باید در انتخاب کفش ایمنی ارک و انواع مختلف دیگر خود دقت کنید؛ چرا که با این کار سلامتی خود را تضمین می کنید و از بروز این آسیب ها که کفش نامناسب بر بدن شما وارد کند، جلوگیری می شود.پس هنگام خرید، تمام جوانب آن را در نظر بگیرید و کفش متناسب با پای خود را خریداری کنید.

کفش ایمنی چینی

کفش ایمنی، مناسب افرادی که شغل های حساس و پر حادثه ای دارند و پای آن ها با خطراتی همراه است، می باشد و در بازار، کفش های ایمنی چینی با تنوع بالا عرضه شده است و شما می توانید با توجه به شغل خود، تهیه کنید.

اما کفش های ایمنی، در مدل های متفاوتی طراحی شده اند و دارای استاندارد هایی می باشند که که اگر رعایت شود،  سلامتی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و افرادی که  دارای شغل های پر خطر هستند، باید طبق شغلی که دارند، کفش مناسب خود را انتخاب کنند.

انواع مدل های این کفش ها، ، سرپنجه فولادی، سر پنجه کامپوزیت و زیره لاستیکی می باشد.افرادی که در کارخانه های صنعتی کار می کنند، باید از کفش با سرپنجه فولادی استفاده کنند.

کفش سرپنجه فولادی، دارای یک قطعه فلزی در قسمت جلویی می باشد که انگشتان پا را در برابر حرارت و ضربات سنگین محافظت می کند و به خاطر داشتن زیره ای مناسب، در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد.

همچنین به دلیل مموری فوم بودن، در برابر حساسیت و سوختگی دوام زیادی دارد و از جابجا شدن پا داخل کفش جلوگیری می کند.امااز معایب سر پنجه فولادی میتوان به این موارد اشاره کرد.

این مدل از کفش، به دلیل اینکه در ساخت آن از قطعه فلزی استفاده شده نسبت به ساید مدل ها، بسیار سنگین می باشد و در طولانی مدت ممکن است باعث خستگی پا شود.مورد بعدی، به دلیل وجود آن قطعه فلزی، زنگ زدن و پوسیدن سرپنجه فولادی ممکن است ایجاد شود.

کفش ایمنی خوب ایرانی

کشور عزیزمان، ایران، در تولید کفش های ایمنی خوب بسیار موفق عمل کرده و کفش های ایرانی با کیفیتی ارائه می کند.یکی دیگر از مدل های دیگر، کفش با سر پنجه کامپوزیت می باشد.

این کفش و کفش هایی همچون ، در صنعت برق بسیار پر کاربرد می باشد زیرا، در آن از فلز استفاده نشده و در برابر جریانات برقی عایق می باشد.

برای افرادی که با برق سر و کار دارند بسیار مناسب می باشد و از آن ها در برابر خطرات احتمالی برق گرفتگی، محافظت می کند.وزن آن، نسبت به مدل سر پنجه فولادی کم تر است؛ چون از هیچ قطعه فلزی در طراحی آن استفاده نشده است.

کفش های طراحی شده برای این شغل، باید از جنسی باشد که برق را از خود عبور ندهد و بهترین نوع آن استفاده از چرم می باشد که راحت و بسیار مقاوم است و به مدت زیادی عمر می کند.کفش های با سر پنجه فولادی، دارای معایبی هم می باشد که باید به آن توجه کرد.به دلیل مواد گرانی که در تولید آن استفاده شده نسبت به مدل های دیگر گران می باشد.

بیشتر بخوانید:

کفش ایمنی ویتنام

امروزه در بازار، علاوه بر کفش های ایمنی چینی و ایرانی، کفش ویتنام هم وجود دارد.نوع دیگری از کفش های ایمنی هستند، که با زیره لاستیکی عرضه شده اند.

زیره های لاستیکی به دلیل استحکامی که دارند، امکان شکسته شدن و سایش در آن ها وجود ندارد و جایگزین خوبی برای زیرهه ای چرمی می باشد.از این نوع زیره ها، در کفش های کوهنوردی و زمستانی بسیار زیاد استفاده می شود، به این دلیل که در برابر نفوذ آب،  اجسام سنگین و نوک تیز استحکام بالایی دارد.

کفش های کوهنوردی، علاوه بر زیره مناسب باید ویژگی های دیگری هم نیز داشته باشند تا از بروز حوادث جلوگیری کندزیره این کفش ها همان طور که گفته شد، باید استحکام بالایی داشته باشد.

اما علاوه بر این موضوع راحتی آن هم بسیار حائز اهمیت می باشدضد آب بودن کفش یکی دیگر از فاکتور ها در انتخاب کفش مناسب می باشد از آن جا که ممکن است در هنگام کوهنوردی، با تغییرات آب و هوایی مواجه شویم و هوا برفی شود.

کفش باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و از پا در برابر سرما و یخ زدگی جلوگیری کند.پس هنگام خرید، تمام جوانب را در نظر بگیرید، و کفشی را خریداری کنید که متناسب با شرایط شغلی شما باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

کفش ایمنی صادراتی

این روز ها در بازار، توزیع و خرید کفش ایمنی صادراتی بسیار داغ می باشد و به دلیل طرح ها و تنوع آن، متقاضیان زیادی هم در داخل و هم خارج از کشور دارد.

امروزه، به دلیل نیاز جامعه به این کفش های ایمنی، کارگاه های زیادی در تولید آن مشغول به کار هستند و محصولات با کیفیتی را تولید می کنند.که با این کار، علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان و ایجاد کسب و کار، برای کشورمان ارز آوری هم نیز می کنند.

رعایت استاندارد ها، در تولید این کفش ها بسیار موضوع مهمی می باشد، به این دلیل که با سلامتی و جان افراد ارتباط مستقیمی دارپس باید تولید کنندگان آن ها، تمام استاندارد ها را رعایت کرده، از جنس های مرغوب استفاده کند و محصولی با کیفیت و ایمنی بالا به دست مصرف کنندگان برساند.

اگر سلامتی خود و عزیزانتان، برایتان اهمیت دارد و می خواهید از آن ها در برابر خطرات و حوادث پیش رو محافظت کنید، باید کفش های با کیفیت داشته باشد.شما از این سایت می توانید کفش های ایمنی مورد نیاز خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب  سفارش دهید. همه ما می دانيم كه به پاها قلب دوم انسان می گویند؛ پس داشتن طبی لازمه سلامتی است. اکثر فعالیت ما خارج از خانه و به وسیله پاهایمان انجام می شود. اگر می دانستید داشتن یک کفش راحت چقدر از خستگی شما کم می کند، بی درنگ یک جفت کفش مناسب خریداری می کردید.

در ایران کفش های خارجی و طبی زیادی با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب وجود دارد که با تحقیق می توان بهترین ها را انتخاب کرد. چند مورد که ملاک انتخاب کفش طبی است را برایتان خواهم گفت: اول اینکه دارای زیره‌ کم‌ حجم و انعطاف‌ پذیر باشد تا به پا ها اجازه حرکت راحت و طبیعی را بدهد، قابلیت تهویه داشته باشد و قوس کفش به صورت آناتومیک طراحی شده باشد تا به کاهش ناراحتی کف پا کمک کند.

کفش ایمنی خارجی ارزان

پیدا کردن یک جفت کفش خارجی ارزان که ایمن هم باشد، همیشه آسان نیست. هر برندی سبک متفاوت داشته و از همه مهم تر کیفیت های مختلفی دارد. مارک های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. اگر می‌ خواهید بدانید، آیا پولی که برای خرید کفش های برند می پردازید، ارزش آن را دارد یا نه، به کیفیت، ایمنی و دوام آنها توجه کنید. اگر در همه شرایط مقاوم و ایمن باشد، قیمت طبیعتا بالاتر می باشد.

یک کفش ایمنی کار استاندارد که مورد تایید بین المللی نیز باشد، باید بتواند از انگشت های پای شما در برابر سقوط اجسام محافظت کند. رعایت اصول اولیه ایمنی می تواند سلامت شما را در محل کار تضمین کند.

کفش ایمنی خارجی در تهران

به دلیل اهمیت بالایی که کفش ایمنی در سلامت نیروی کار دارد، پایتخت نشینان ما اقدامات زیادی برای واردات کفش های خارجی انجام دادند. برای کارگرانی که هنگام کار پاهای آنها در معرض خطر برخورد با اجسام داغ و برنده یا سقوط اجسام قرار دارد، باید کفش و پوتین ایمنی با رعایت استاندارد تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

عمده ترین خطر تهدید کننده پا در محیط های صنعتی، له شدن پنجه ها در اثر سقوط ناگهانی اجسام سنگین و یا برخورد جلوی کفش با قطعات تیز و برنده می باشد. مزیت استفاده از کفش ایمنی با زره فولادی این است که از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا در موقع سقوط اجسام سنگین جلوگیری می ‌کند. طول عمر مفید یک باید حداکثر باشد؛ کفش های ایمنی به دلیل اینکه در محیط های کاری ساعت ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید عمر مفید بالایی داشته باشند. اگر در کارخانه ها، جوشکاری ها، صنایع شیمیایی، ریخته گری, آتش نشانی ها و …کار می کنید، حتما باید به سلامت پا های خود اهمیت دهید.

کفش ایمنی خارجی دست دوم

آیا خرید کفش ایمنی دست دوم انتخاب درستی است یا خیر؟ برای کسانی که از اختلات وسواس رنج می برند، ممکن است خرید اجناس دست دوم مناسب نباشد؛ چرا که تمیز بودن کفش برای این افراد از پایین تر بودن قیمت مهم تر است.

از نظر بهداشتی پوشیدن کفش دست دوم نیز موردی ندارد؛ البته اگر بعد از خرید، آنها را بشویید و یا برای پاکیزگی بیشتر با محلول های ضد عفونی کننده تمیز کنید و یا اینکه کفش دست دوم خریداری شده را به خشک شویی دهید.

باید توجه داشته باشید که همان گونه که در بازار از چندین مغازه دیدن می کنید؛ باید برای خرید کفش دست دوم نیز درون این سایت ها و برنامه ها گشته تا بتوانید مناسب ترین مکان را برای خرید خود انتخاب نماید.

کفش ایمنی چینی

مسئله کفش های ایمنی وارداتی از چین و تایوان بحثی تازه نیست. طی ۱۰ سال گذشته بازار کفش ایران کاملا در برابر واردات بی‌ رویه کالا های چینی شکست خورده است. برای خرید کفش در بازار باید توجه داشته باشید که کفش اصل هیچ گاه قیمتی پایین تر از حد معمول ندارد.

کفش های ساخته شده در چین با توجه به اینکه زیر نظر برند اصلی تولید و عرضه می شوند، قیمتی برابر با سایر کفش های تولید شده دارند. اگر فروشنده قیمت پایینی برای ارائه کرد در اصل بودن آن شک کنید.

در حال حاضر با توجه به گسترش جمعیت در جهان خصوصا در آسیا، کشور های آسیایی بازار خوبی برای فروش محصولات برای اغلب برند ها و شرکت ها هستند. کشور چین با توجه به ساختار جمعیتی و منابعی که در خود دارد، یکی از کشور های مناسب برای برند ها به شمار می رود.

کفش ایمنی کاترپیلار یکی از بهترین برندهای دنیا با تکنولوژی بی نظیری از جمله ضدلغزش و ضد سایش بودن زیره ، مقاومت بالا در برابر الکتریسیته ساکن ، انعطاف پذیری، سبکی و راحتی در پا از مهمترین مولفه های آن می‌باشد که در تمامی کفش‌های کار کاترپیلار Caterpillar به استفاده شده است.

کفش ایمنی و خوب ایرانی

کفش ایمنی وسیله ای ایمن برای بالا بردن میزان حفاظت از سطح پا، زیر پا، پوست و مچ پا ها می باشد و به عنوان یکی از مهم ترین وسایل در محیط کار معرفی می شود. کفش های ایمنی باید استاندارد باشند و در برابر خطرات از شما محافظت کنند، لغزنده و لیز نباشند و بتوان به راحتی با آنها کار کرد و دوام خوبی داشته باشد.

اینترنت, بهترین برند کفش ایمنی خارجی, بهترین کفش ایمنی طبی

شما در زمان خرید چه کفش ایرانی را انتخاب کنید و یا جنس خارجی بخرید، در قدم اول باید انتخاب خود را بر اساس نیاز تان در محیط کار انجام دهید. با خرید کفش ایمنی ایرانی به تولید ملی نیز کمک کرده و باعث ارتقای تولید ملی می شویم.

کفش ایمنی طبی ایرانی

گروهی دیگر از کفش ها کفش ایمنی طبی است که در ساخت آن از مواد منعطف و سبک وزن استفاده شده است. این دسته از کفش‌ های ایمنی نیز همانند کفش‌های کامپوزیتی هستند و طراحی آنها به صورتی است که کمترین فشار به کمر فرد وارد می‌شود.

معمولاً این کفش‌ ها در برابر جریان الکتریسیته مقاوم بوده و برای کسانی که در حوزه برق فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه ممکن به شمار می‌ روند.

امروزه افراد فعال در حوزه‌ های مختلف استفاده از خرید کفش ایمنی کامپوزیتی را ترجیح می‌ دهند؛ زیرا این کفش‌ ها شناخته شده تر بوده و نسبت به کفش‌ های دارای بخش فولادی وزن کمتری دارند.

کفش های کامپوزیتی برای کار در محیط‌ های الکتریکی و خطرناک مناسب هستند و در ساخت آنها از مواد کامپوزیتی شامل فیبر، پلاستیک و کربن استفاده شده است. قیمت و خرید کفش ایمنی طبی امروزه در سایت های اینترنتی براحتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است و علاقمندان می توانند در کمترین فرصت نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

در نتیجه همان طور که بسیار شنیده اید، پا قلب دوم بدن است و از آن باید به خوبی محافظت شود. در واقع پا عصبی است که نگهداری و مراقبت از آن در هر شرایطی باید مورد توجه قرار بگیرد. با انتخاب کفش مناسب در حفظ سلامت خود کوشا باشید.  لیست قیمت کفش ایمنی در سال 1402 را می توانید به روش های مختلفی از ما دریافت کنید. اگر به دنبال خرید عمده کفش ایمنی هستید، پس باید لیست قیمت عمده آن را از ما دریافت کنید چون قیمت عمده با قیمت تکی در شرکت ما تفاوت بسیار زیادی دارد. قیمت یکی از پارامتر های مهم برای خرید کفش ایمنی توسط افراد میباشد و کارخانه های مختلف سعی می کنند تا علاوه بر ثابت نگه داشتن کیفیت، قیمت را کاهش دهند تا مشتریان بیشتری را از آن خود کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کفش ایمنی خارجی یا ایرانی؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در حال حاضر با نوساناتی که وجود دارد پرسیده می شود این است که آیا من کفش ایمنی خارجی را خریداری کنم به صرفه تر می باشد یا اگر مدل ایرانی آن را خریداری کنم صرفه اقتصادی بهتری خواهد داشت؟

در اولین این موضوع باید به کیفیت مراجعه کنیم، کیفیت یکی از پارامترهای بسیار مهم است که اگر کفش ایمنی با کیفیت خریداری کنید، ضامن سلامتی پا و بدن خود خواهید بود. به طور کلی خارجی بودن کفش ایمنی و یا ایرانی بودن آن به نظر و سلیقه خود شما بستگی دارد.

لیست قیمت کفش ایمنی که توسط شرکت ما به شما ارائه می شود، تمام مدل ها را موجود دارد و می توانیم به شما با قیمت مناسب ارائه دهیم. البته اگر قبل از آن اعلام کنید که آیا کفش ایمنی خارجی می‌خواهید یا ایرانی بهتر خواهد بود.

پس در آخرین نکته به شما اعلام می‌کنیم که در کشور ایران کارخانه های بسیار زیادی وجود دارند که به تولید کفش ایمنی با کیفیت می‌پردازند و کیفیت آن در بعضی از مواقع بسیار بالاتر از مدل های خارجی می باشد! فقط در خرید کفش ایمنی به کیفیت دقت کنید، نه به قیمت. شاید مدل های خارجی با دلار قیمت بالا وارد شده باشند و گران باشد ولی کیفیت آنچنانی نداشته باشد.

کارخانه تولید کننده کفش ایمنی

کارخانه تولید کننده کفش ایمنی با قیمت های بسیار مناسب تری می تواند انواع کفش ایمنی با کیفیت را به شما عرضه دارد و لیست قیمت کفش ایمنی سال 1402 به قیمت کارخانه می باشد. تولید کنندگان بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارند که کفش ایمنی را به تولید میرسانند. بعضی از آن ها آن چنان قدرت دارند که علاوه بر این که در بازار داخل پخش می کنند، بازارهای بین المللی هم فعالیت دارند.

همیشه لیست قیمت کفش ایمنی را از کارخانه معتبر آن دریافت کنید. تنها راه یافتن کارخانه بسیار معتبر که در اینترنت هم معتبر خواهد بود، سرچ در گوگل می باشد و شما میتوانید به راحتی به راه‌های ارتباطی و تماس با آن کارخانه ها و شرکت ها دسترسی پیدا کنید و سفارش خودتان را به صورت اینترنتی از کارخانه تولید کننده و به قیمت کارخانه ثبت کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بزرگترین کارخانه های تولید کننده کفش ایمنی در کشور ایران وجود دارند و انواع کفش ایمنی را با قیمتی بسیار مناسب به بازار داخلی ارائه می دهند. بازار داخل کشور برای یک تولید کننده بسیار اهمیت دارد زیرا رقابت در داخل کشور بسیار بالا است و کارخانه باید سعی کند یک جنس با کیفیت را به قیمت ارزان به مشتریان خود ارائه دهد تا موفق باشد.

پخش عمده کفش ایمنی باکیفیت

از شرکت‌ های مختلف می توانید لیست قیمت کفش ایمنی را تهیه کنید. یکی از شرکت هایی که بسیار اعتبار دارد و آن را به راحتی می توانید در اینترنت پیدا کنید، شرکت پخش عمده کفش ایمنی میباشد. شرکت های پخش به دنبال سود بالا نیستند و به دنبال ساختن یک برند معتبر هستند.

این مدل شرکت‌ها به هیچ عنوان کفش ایمنی بی کیفیت را به مشتریان خود ارائه نمی دهد و به راحتی می توانید اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید. اگر دقت کرده اید زمانی که به شما لیست قیمت کفش ایمنی را ارائه می دهند، قیمت آنها هم بسیار عالی میباشد. این به معنای آن است که قیمت شرکت‌ های پخش کفش ایمنی، قیمت کارخانه است و به هیچ عنوان بالاتر از قیمت کارخانه به مشتریان خود کفش ایمنی را ارائه نمی دهند.

بعضی از شرکت های پخش کننده کفش ایمنی بسیار قدرتمند بوده و در چندین استان کشور انبارهای بسیار زیادی دارند و به همین دلیل وارد دنیای اینترنت شده اند. در حال حاضر هم در اینترنت در حال پخش عمده هستند و شما برای خرید و استعلام قیمت ها باید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا در این رابطه شما را راهنمایی کنیم.

لیست قیمت کفش ایمنی سال 1402

همانگونه که مستحضر هستید افزایش قیمت دلار بر روی افزایش قیمت کفش ایمنی هم تاثیر می گذارد و لیست قیمت کفش ایمنی در سال 1402 چندین درصد افزایش قیمت داشته است.

به طور کلی سالانه حدود ۱۰ الی ۳۰ درصد افزایش قیمت را شاهد هستیم. در حال حاضر ما سعی کرده ایم در سال 1402، درصد بسیار کمتری را افزایش قیمت داشته باشیم تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون دغدغه قیمت خرید خود را انجام دهند.

افزایش و کاهش قیمت دلار در کشور ایران نوسانات بسیار زیادی ایجاد کرده و این نوسانات تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت کفش ایمنی می‌گذارد. بنابراین ما تصمیم گرفته ایم که دیگر لیست قیمت کفش ایمنی را در سایت قرار ندهیم و شما می توانید به روش های مختلفی لیست قیمت را دریافت کنید. بهترین روش آن تماس مستقیم با مدیر فروش شرکت و دریافت قیمت می باشد.

خرید اینترنتی انواع کفش ایمنی به قیمت عمده

سایت های مختلفی در کشور ایران مشغول هستند که خرید اینترنتی انواع کفش ایمنی را برای شما کاری بسیار آسان کرده‌اند ولی شرکت های کمی در اینترنت هستند که می توانید از آنها خرید اینترنتی انواع کفش ایمنی را به قیمت عمده و به صورت عمده داشته باشید.

اگر در حال حاضر قصد خرید عمده و دریافت لیست قیمت کفش ایمنی عمده را از ما دارید، الان می‌توانید با مشاوره فروش مجموعه ما تماس بگیرید و قیمت ها را دریافت کنید. بعد از مذاکرات نهایی و پرسش به تمام پاسخ های شما، می توانید اقدام به خرید کنید.

ما در رودین صنعت به دنبال کسب رضایت مشتریان هستیم و به همین دلیل تلاش خودمان را می‌کنیم تا قیمت ها را همیشه ثابت نگه داریم و افزایش قیمت نداشته باشیم. قطعا اگر لیست قیمت کفش ایمنی شرکت ما را با لیست قیمت مراکز دیگر مقایسه کنید، به این موارد پی خواهید برد.

در مقایسه کفش ایمنی خارجی با ایرانی باید بگوییم این عملکرد کفش ایمنی است که تصمیم می گیرد آنها متفاوت باشند. وقتی در مورد کفش ایمنی کار صحبت می کنیم، اکثر مردم معتقدند این کفش های کاری با کیفیت بالا، پوشیدن آن ها سخت و گران هستند. آنها بلافاصله معتقدند که گزینه با قیمت بالاتر همیشه بهتر است. آنها حتی قبول دارند که این به این دلیل نیست که تولید کنندگان کفش ایمنی بارها قیمت ها را تعیین می کنند. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و پیشرفته ترین تکنولوژی، قیمت آن به این صورت است. مهمتر از همه، کفش های ایمنی گران تر معمولاً دارای ویژگی های خاصی هستند که کفش های ایمنی ارزان تر ندارند.

بله، این اظهارات ممکن است واقعیت باشد، اما اجازه دهید طرف دیگر به جز قیمت کفش ایمنی را نیز بررسی کنیم. عملکردی که تعیین می کند که آیا یک کفش ایمنی کار ارزان مناسب تر است یا گران ؟ این چیزی است که شما نیاز دارید.

به گفته کاربران کفش های ایمنی، شما باید به دنبال راحتی و کیفیت باشید. این دو ویژگی طول عمر و عملکرد کفش های کار را تعیین می کند. دلیلش واضح است. از آنجایی که روزی هشت ساعت یا بیشتر از آن استفاده خواهید کرد، باید تا حد امکان راحت باشید. علاوه بر این، شما همچنین باید کفش های ایمنی خود را به اندازه کافی محکم کنید تا برای مدت طولانی دوام بیاورید. بله، برخی از کفش های ایمنی ارزان قیمت برای استفاده روزانه به اندازه کافی قوی نیستند. خرید کفش ایمنی بی کیفیت تصمیم عاقلانه ای نیست.

برای مقایسه کفش ایمنی خارجی با ایرانی تصور کنید در حال حاضر کفش های ایمنی را با قیمت ارزان خریداری کرده اید و فقط باید یک یا دو ماه از آن استفاده کنید. پس از یک سال، شما ممکن است به دلیل ویژگی های ناکافی این کفش ایمنی ارزان دوباره مجبور به پرداخت هزینه باشید. با این حال، اگر یک کفش ایمنی با کیفیت بالا خریداری کنید که می تواند برای یک سال یا بیشتر استفاده شود، در نهایت در هزینه زیادی صرفه جویی خواهید کرد. این به این معنی نیست که همه کفش های ایمنی با قیمت پایین کیفیت بسیار پایینی دارند، در حالی که کفش های گران قیمت عملکرد بسیار خوبی دارند.

تفاوت مواد و زیره کفش ایمنی خارجی با ایرانی

عوامل مختلفی تعیین می کنند که آیا یک کفش ایمنی خاص از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار است یا خیر. یکی از این عوامل پارچه ای است که برای کفش ایمنی استفاده می شود. همانطور که می دانید کفش های ایمنی معمولا توسط افرادی استفاده می شود که در محیط کار در معرض خطرات هستند و افرادی که دوست دارند در فضای باز به گشت و گذار بپردازند. هنگامی که در کارخانه ای کار می کنید که نیاز به کارکردن یا پردازش تجهیزات سنگین و قطعات مکانیکی دارد، به کفش های ایمنی قابل اعتماد نیاز دارید تا از پاها و انگشتان پا در برابر ریزش آوار، نفوذ مواد به ناخن، له شدن توسط تجهیزات سنگین و تهدیدهای مشابه محافظت کنند. هنگامی که در خارج از منزل هستید، این کفش های ایمنی همچنین می توانند شما را انعطاف پذیرتر کنند و به شما کمک کنند در محیط های چالش برانگیز حرکت کنید. برای این منظور، کفش های کار باید از پارچه یا چرم به اندازه کافی محکم ساخته شوند تا در برابر این شرایط کاری مقاومت کنند.

زیره کفش ایمنی نیز باید ضد لغزش باشد، زیرا ممکن است روی سطوح مرطوب و چرب راه بروید. با کفش های ایمنی ضد لغزش، می توانید راحت تر در محل کار حرکت کنید. علاوه بر این، هنگامی که در اطراف حرکت می کنید، هوشیار نخواهید بود. کفش ایمنی با کیفیت بالا را انتخاب کنید که زیره داخلی و خارجی آن از مواد مرغوب ساخته شده باشد. هر دو کفی تعیین می‌کنند که آیا کفش می‌تواند در برابر ضربه‌های کاربر مقاومت کند یا خیر. اگر کفی آن از مواد نامرغوب ساخته شده باشد، پاها بسیار دردناک می شوند و کفش های کار نیز به راحتی فرسوده می شوند.

آیا کفش ایمنی گران قیمت باید با کیفیت باشد؟

اگرچه کفش های کار پنجه فولادی مقرون به صرفه وجود دارد، اما این همیشه به این معنی نیست که این کفش های ایمنی برای شما مناسب هستند. باز هم، این همیشه به این معنا نیست که یک کفش ایمنی خارجی بهتر از یک کفش ایمنی ایرانی است. برای تکرار نکته ای که قبلا ذکر شد، بهترین کفش های ایمنی آنهایی هستند که می توانند نیازهای عملکردی شما را برآورده کنند. اگر برای شما مفید و بادوام است، قیمت چندان مهم به نظر نمی رسد!

این بار برای انتخاب کفش ایمنی مناسب باید نیازهای خود را مشخص کنید. اگر دلیل شما برای انتخاب یک جفت کفش ایمنی پوشیدن چیزی برای زندگی روزمره است، می توانید استانداردهای خود را کاهش دهید و الزامات ایمنی خود را کاهش دهید. این در مورد افرادی که به دنبال کفش های ایمنی هستند که در محیط های کاری خطرناک استفاده می شوند صدق نمی کند. در این مورد، باید به دنبال ویژگی های خاص کفش ایمنی باشید تا مطمئن شوید که پای خود را در حین کار ایمن نگه دارید. در آن زمان، دیگر بحث قیمت نیست، بلکه مسئله عملکرد، راحتی و دوام است.

خرید یک جفت کفش ایمنی کاربردی برای خود خوب است، زیرا به این معنی است که پول خود را برای چیزهایی که نیاز ندارید هدر نمی دهید. به جای خرید کورکورانه کفش ایمنی گران قیمت و با استقبال خوب، بهتر است قبل از شروع به سفارش کفش ایمنی، نیازهای خاص و استانداردهای شخصی خود را فهرست کنید. در نهایت کفش ایمنی ارزان قیمت و کفش ایمنی گران قیمت مزایا و معایب، شباهت ها و تفاوت های خاص خود را دارند، اگر بتوانیم آنها را به خوبی تشخیص دهیم، از نظر کارکرد، مواد، زیره و … در کنار نیازهای ایمنی خودمان، جفتی را انتخاب کنیم که مناسب ماست.