ورزشی

حمایت تمام قد مدیرعامل گروه ملی از پورموسوی؛ نیازی به تغییرات نداریم

مجله سلامتی ایران/خوزستان مدیرعامل شرکت گروه ملی با بیان این که هیچ وقت گروه ملی به عنوان مالک تیم استقلال خوزستان کم داری نداشته و تلاش ما فقط حمایت است، گفت: پورموسوی حمایت صد درصدی ما را دارد.

علی محمدی شامگاه ۵ آنلاین در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهارکرد: جا دارد از همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه آقای امید علی نجفی نیز بابت تلاش هایشان قدردانی کنم. باید این فرصت را غنیمت بشمارم و از دلسوزی پدرانه پیشکسوتان استان که مانند همیشه با رهنمودهای خود حامی تیم بودند و از اصحاب رسانه زحمتکش و پرتلاشی که مانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و از طرفدارهای فهیم و صاحبان اصلی این باشگاه که تمام تلاش ما دل‌شادی این مردم پاک‌ و نجیب است، تشکر کنم.

به گزارش مجله سلامتی ایران، وی با بیان این که معتقدم اگرچه نتایج استقلال خوزستان ایده آل نبوده است اما بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌اند، گفت: استقلال خوزستان با کیفیت بازی می کند و همه کارشناسان و پیشکسوتان با دانش و دلسوز استان هم این مهم را تایید می‌کنند و اذعان دارند که تیم ما بدبیاری آورده وگرنه تیمی با توان فنی و تاکتیکی بالایی است.

حمایت تمام قد مدیرعامل گروه ملی از پورموسوی؛ نیازی به تغییرات نداریم

مدیرعامل شرکت گروه ملی بیان کرد: ابتدای راه هستیم و بازی های زیادی باقی مانده است و برای بردن هیچ وقت دیر نیست. تیم ما با داشتن مدیریت کاربلد،کادر فنی بادانش و بازیکنان باغیرت کیفیت لازم را دارد و هر زمان ممکن است روی دور برد بیافتد و کسی هم جلودار آن نباشد. در بازی با استقلال تهران هم دیدید که تیم ما مستحق برد بود، اما کمی ناعدالتی شد. در بازی‌های بعدی نیز اشتباهات فردی باعث شکست تیم ما شد وگرنه اشتباهات تیمی نداشتیم.

وی عنوان کرد: تلاش ما فقط حمایت از تیم است و هیچ وقت نیز گروه ملی به عنوان مالک تیم کم داری نداشته است و هیات مدیره و مدیرعامل هم هیچ وقت کوتاهی نکرده‌اند. آقای نجفی سرپرست باشگاه نیز کاملا بر امور مسلط و فردی باتجربه و کارکشته است و اکنون بیشترین هم‌وغم ما حمایت از تیم و آقای پورموسوی و همکاران او است که فصل قبل با توان فنی و تاکتیکی بالای خود توانستند در مسابقات فرسایشی لیگ یک صعود تاریخی را بعد از چندین سال برای باشگاه بزرگ و پر هوادار استقلال خوزستان رقم بزنند.

حمایت تمام قد مدیرعامل گروه ملی از پورموسوی؛ نیازی به تغییرات نداریم

محمدی تاکید کرد: تا پایان فصل تمام قد کنار تیم و فرزند خوزستان هستیم. هیچ موضعی برای تغییرات نداریم و هیچ نیازی هم به تغییرات نیست. تمام تلاش ما این است که تیم را سرمنزل مقصود برسانیم و پورموسوی که سرمایه و فرزند خوزستان است حمایت کنیم. پورموسوی کارش را چه فصل گذشته و چه اکنون به نحو احسن انجام داده است. فصل گذشته نیز صبر کردیم و پای کادر بومی خود ایستادیم که جواب آن صعود تاریخی تیم به لیگ برتر و شادی دل مردم نجیب خوزستان بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.