ورزشی

حرف زدن بلد نیستم، اما کار کردن را خوب بلدم/ تأیید ۱۵ ساعت قبل صلاحیت‌ها دروغ است +فیلم

علم, علیرضا دبیر, فدراسیون کشتی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: دستگاه‌های چهارگانه نظارت کمتر از ۱۰ روز صلاحیت‌ها را تایید کردند، اینکه می‌گویند ۱۵ ساعت قبل دروغ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا دبیر پس از اتمام مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی که منجر به انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس این فدراسیون شد، اظهار داشت: هیچ وقت بچه شب امتحانی نبودم و در طول سال درس می خواندم. من همیشه از ۴ الی ۵ صبح سرکار بودم و حتی گاهی هم در فدراسیون خوابیدیم. کار سختی داریم و با چیز مطلوب کشتی خیلی فاصله داریم  دو تا تیم خوب در تاریخ داشتیم یکی در منچستر و یکی هم سال ۹۸ تهرانکه تیم بزرگی داشتیم

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مشخص است به چه کسی منتسب هستی! خود طرف می‌خواهد بیاید در کشتی می داند چند چند است. روزمه همه افراد مشخص است. پارسال حرکت وزارت ورزش اشتباه بود که بودجه کشتی را صفر کردند ولی حرکت من هم اشتباه‌تر بود. واقعا بابت درگیری سال گذشته ام ناراحت بودم و هردفعه یک اتفاقی می‌افتاد که کدورت از بین نرود اما امروز فرصت خوبی شد

دبیر یادآور شد: حرف زدن خیلی خوب بلد نیستم اما کار کردن را خوب بلدم. وقتی وقت بگذاری خدا هم برکت می‌دهد. ترکیب اصلی برای بازی‌های آسیایی مشخص نیست. تیم قوی به هانگژو می‌فرستیم. روحیه من البته بازی‌های آسیایی نیست اما فکر اصلی‌ام المپیک است. من مسئول کشتی تهران نیستم که اما این انتقاد را از خود جدیدی بپرسید. من که مسئول انتخابات نیستم و مثل بقیه کاندیداها بودم. دستگاه‌های چهارگانه نظارت اولین بار بود کمتر از ۱۰ روز صلاحیت‌ها را تایید کردند، اینکه می‌گویند ۱۵ ساعت قبل دروغ است.

برای دیدن مصاحبه کامل فیلم های زیر را مشاهده کنید:

 

 

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.