ورزشی

در مورد تشکیل بوکس بانوان تصمیم گیرنده نیستم

روح الله حسینی: در مورد تشکیل بوکس بانوان تصمیم گیرنده نیستم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: در مورد تشکیل بوکس بانوان تصمیم گیرنده نیستیم، مسئولان ورزش تصمیم گیرنده هستند.

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و روح الله حسینی رییس فدراسیون بوکس شد.

کاندیدهای انتخابات بودند که در پایان روح الله حسینی با کسب ۴۲ رای از  ۴۲ رای ماخوذه برای چهار سال رییس فدراسیون بوکس شد.

در پایان این مجمع حسینی در صحبت های خود اظهار داشت: تشکر میکنم از همه عزیزان که امروز به من رای دادند، امیدوارم بتوانم جواب اعتماد همه دوستان را بدهم. تمام تلاشم را میکنم بوکس را به جایگاه اصلی خودش برسانم.

وی در ادامه افزود: اصل صحبت های بنده توجه به سنین پایه است، اولویت فدراسیون بوکس ایران رسیدگی به هیات های استان از است. توجه به برگزاری لیگ بوکس از برنامه های اصلی ما است.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری اردوی مشترک برنامه ای دارید یا خیر گفت: با سه تیم اروپایی و آسیایی قرار است اردوی مشترک داشته باشم ضمن اینکه ۲۱ شهریور با تیم ملی ترکیه که به تازگی نایب قهرمان اروپا شده اردوی مشترک خواهیم داشت. قبل از این مجمع نیز با تیم ملی عراق اردوی مشترک داشتیم. برای برگزاری اردوی مشترک با قزاقستان نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

وی در ادامه کفت: از زمان که ما آمدیم به عنوان سرپرست، بهم ریختگی زیادی در فدراسیون بود و در واقع از امروز کارمان را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به اسن سوال که آیا برای تیم ملی مربی خارجی جذب خواهید کرد یا خیر گفت: اگر بخواهیم مربی خارجی بیاوریم باید بدنبال مربی خوب خارجی باشیم، این طور نیست که صرفا یک مربی به ایران بیاوریم، ما باید مربی به ایران بیاوریم که مربیان ایرانی را پرورش بدهد تا آن مربیان نیز در آینده بوکسورهای خوبی به تیم ملی تحویل بدهند.

وی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: در واقع شاید در آمدزایی در بوکس وجود نداشته باشد، اما اسپانسرهایی که اعلام آمادگی کرده اند با آنها به زودی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه ما خودمان هم تمام تلاشمان را میکنیم تا بوکس مشکلی نداشته باشد.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: دوره سرپرستی یک دوره مقطعی است، در واقع سرپرست اختیارات زیادی ندارد و از طرفی هم با مشکلات زیادی روبرو است. از امروز از پیشکسوتان برای حضور در کمیته فنی استفاده خواهیم کرد، بنده سال ها به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات مختلف بوکس شرکت کرده‌ام اما با این حال در مسائل کمیته فنی هیچ وقت دخالت نکرده ام.

وی در پایان گفت: در مورد تشکیل بوکس بانوان تصمیم گیرنده نیستیم، مسئولان ورزش تصمیم گیرنده هستند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.