ورزشی

ترمز مسی در آمریکا کشیده شد

بازی

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران، مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی در تمامی دیدارها یا موفق به گلزنی شده بود یا پاس گلی برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کرده بود.

با این حال، روند موفقیت‌آمیز او در بازی شب گذشته برابر نشویل که پیش از این با پیروزی برابر آنها موفق به قهرمانی در رقابت‌های لیگز کاپ شده بودند متوقف شد تا بالاخره تیمی در مهارش با موفقیت عمل کرده باشد.

اینترمیامی در این بازی فرصت‌های بیشتری برای گلزنی نسبت به حریف داشت اما نتوانست از هیچ یک از آنها استفاده کند و با وجود این که مسی عملکرد خوبی ارائه کرد و بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود اما او هم در نهایت کاری از پیش نبرد تا دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دهند.

هرچند اینترمیامی در لحظات پایانی در خطر از دست دادن همین یک امتیاز و قبول شکست برابر نشویل قرار داشت اما کمک دور ویدیویی پنالتی را رد کرد تا آنها نفس راحتی بکشند. این اولین بازی پس از پیوستن مسی و سرخیو بوسکتس به اینترمیامی بود که با نتیجه پیروزی برای آنها به پایان نرسید.

اینترمیامی در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در جایگاه بیست و هفتم جدول ۲۹ تیمی ام ال اس قرار دارد اما تعداد بازی‌های کمتری نسبت به بعضی تیم‌های بالاتر انجام داده و امیدوار است که بتواند جایگاهش را بهبود ببخشد.

۲۵۱۲۵۱

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.