علمی و پزشکیکسب و کار

آشنایی با روش استفاده از تخت ماساژ آرامش مدل پک کامل بانوان

تخت مهم‌ترین وسیله برای ماساژ است به همین دلیل باید با کیفیت بالا انتخاب شود تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. تخت ماساژ آرامش مدل پک کامل بانوان بهترین گزینه برای ماساژ بوده که به صورت تاشو طراحی می شود تا زمانی که از آن استفاده نمی کنید فضای کمی را اشغال کند. این تخت از بخش های مختلفی تشکیل شده که قبل از استفاده باید آنها را چک کنید‌. تمام قیمت ها به خوبی تنظیم می شوند تا فرد در شرایط خوبی قرار بگیرد و ماساژور بتواند روی بدن تسلط کامل داشته باشد.

این تخت جنس عالی دارد چون در ساختار آن متریال درجه یک استفاده شده است. تنوع طرح و رنگ بالا بوده و مراکز ماساژدرمانی می توانند متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب را انجام دهند. برای استفاده از تخت باید ابتدا پایه های تا شده را باز کنید تا فرد بتواند روی تخت قرار بگیرد. تخت آرامش به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی جابجا می شود و شما می توانید هر جایی از ان استفاده کنید. قسمتی که سر روی آن قرار می گیرد ضخیم و نرم است. سطح صاف و نرم تخت به بدن فشاری وارد نمی کند و شما می توانید در شرایط خوبی از تخت استفاده کنید. قبل از شروع ماساژ متقاضی باید روی تخت قرار بگیرد. این تخت انواع مختلفی دارد و با توجه به سلیقه مصرف کنندگان طراحی و ساخته می شود. پایه های تخت آهنی است و می تواند فشار را به خوبی تحمل کند بدون اینکه دچار ترک خوردگی و شکستگی شود. ام دی اف بودن تخته زیر کار باعث شده تا تخت آرامش دوام زیادی داشته باشد. قبل از استفاده تمام بخش های تخت را چک کنید که مشکلی نداشته باشد.

انواع ماساژ هپی, چک, رنگ

خصوصیات تخت ماساژ آرامش مدل پک کامل بانوان

تخت ماساژ آرامش مدل پک کامل بانوان دارای خصوصیات بارزی بوده که شما در بازار می توانید به راحتی آن را تشخیص دهید. به همراه این تخت یک پک کامل وجود دارد که برای ماساژ کاملا ضروری هستند و بدون آنها نمی توان ماساژ را به صورت اصولی انجام دهد. از خصوصیات بارز این تخت می توان به رویه چرم و قابل ضدعفونی اشاره کرد. چرم در مقابل رطوبت و حرارت دوام زیادی دارد و پوشیده نمی شود. ثابت بودن رنگ چرم امکان شستشو و ضدعفونی کردن را فراهم کرده است بدون اینکه رنگ دچار افت کیفیت شود. تخت آرامش قابلیت تاشو شدن را دارد. وقتی پایه های تخت را تا می کنید فضای کمی را اشغال کرده به همین دلیل برای محیط های کوچک بهترین گزینه است. این تخت دارای زیر سری است تا فرد در بهترین حالت قرار بگیرد و سر او اذیت نشود. تخت آرامش مدل پک کامل بانوان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه در تمام مراکز استفاده می شود. این تخت که ساخت ایران است دارای ۶ پایه می باشد تا بتواند فشار را به خوبی تحمل کند. فلزی بودن پایه ها عمر تخت را بیشتر کرده است. تخت آرامش تا وزن ۲۰۰ کیلو را به خوبی تحمل می کند و عرض آن ۷۰ سانت است تا ایمنی داشته باشد. طول تخت ۱۸۰ سانت و ارتفاع ۷۵ سانت است و برای ماساژ بهترین گزینه به شمار می رود. در منزل هم قابل استفاده است و شما می توانید بعد از مصرف تخت را تا کرده و در یک فضای کوچک قرار دهید. زیر پایی که در قسمت پایین تخت قرار داده تعادل را در بدن ایجاد می کند. تخت دارای روکش است تا از کثیف شدن چرم اصلی جلوگیری کند.

کاربرد تخت ماساژ آرامش مدل پک کامل بانوان

تخت ماساژ آرامش دارای طرح و رنگ های متنوعی است تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. ابعاد مختلف تخت این امکان را به مشتری داده تا بتواند متناسب با فضا آن را انتخاب کند. کاربرد اصلی این تخت ماساژ دادن در محیط‌های مختلف است. در استخر، مراکز ماساژ و منزل قابل استفاده می باشد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. مراکز ماساژ همیشه شلوغ هستند به همین دلیل تعداد تخت های انتخاب شده برای این مراکز به مراتب بیشتر است. ارتفاع تخت از سطح زمین کاملا استاندارد است تا خطری فرد را تهدید نکند. این یک پک کامل برای انجام ماساژ است و ماساژورهای حرفه‌ای برای شروع کار به لوازم این پک نیاز کامل دارند.

انواع ماساژ هپی, چک, رنگ

معیارهای انتخاب هنگام خرید تخت ماساژ چیست؟

تخت ماساژ نمونه های مختلفی دارد و شما برای انتخاب باید معیارهایی که در اینجا به آنها اشاره می کنیم توجه کنید:

ابعاد تخت ماساژ:

برای انتخاب تخت ماساژ باید به ابعاد آن توجه کنید. اگر تخت کوچک باشد احتمال افتادن فرد وجود دارد. چون سایز بیماران متفاوت است بهتر است تخت هم متناسب با سایز آنها انتخاب شود. بیشتر تخت ها طول ۱۸۵ و عرض ۷۰ و ارتفاع ۷۰ سانت دارند که این یک سایز کاملا استاندارد است. برخی مدل‌ها ۲ متر هستند و برای افراد خاصی استفاده می شوند. پهن بودن تخت باعث شده تا بیمار احساس ترس نکند و در شرایط خوبی باشد.

حداکثر وزن قابل پشتیبانی :

تخت باید بتواند وزن بیمار را به خوبی تحمل کند به همین دلیل تولیدکنندگان داخلی این تخت را با پایه های آهنی و ضخیم تولید می کنند که تا وزن ۲۰۰ کیلو را به خوبی تحمل می کند. افراد چاق باید قبل از استفاده از تخت از این موضوع مطمئن شوند.

تعداد بخش ها و لوازم جانبی موجود:

تخت آرامش اجزای مختلفی دارد که قبل از استفاده به هم متصل می شوند. امکانات تخت آرامش بالا بوده و شما می توانید همزمان از تمام قابلیت ها استفاده کنید. این تخت دارای شیب‌های مختلف است که به راحتی تنظیم می شود. برای اینکه بیمار در شرایط خوبی قرار بگیرد کف تخت به صورت کاملا استاندارد و مطابق با ستون فقرات طراحی می شود.

ضخامت تشک:

در زمان خرید تخت آرامش باید به ضخامت تشک هم توجه کنید. اگر تشک نازک باشد به کمر فشار وارد می کند پس بهتر است ضخیم و نرم باشد.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.