فرهنگ و هنرکسب و کار

مراحل آمادگی برای آیلتس چیست؟

آمادگی برای آزمون آیلتس از سطح مبتدی یکی از مهمترین موضوعاتی است که زبان آموزان همیشه از آن می پرسند. سوال رایج در این زمینه مدت زمان و حداقل سطح برای شروع دوره آمادگی آیلتس است. این مقاله برخی از سوالات و پاسخ آنها را برای زبان آموزان توضیح می دهد.

آیا می توان از مقطع ابتدایی برای آزمون آیلتس آماده شد؟

پاسخ این سوال قطعا مثبت است. توجه داشته باشید که اگرچه تبلیغات بسیاری از موسسات مختلف در خصوص کلاس ها و دوره های آیلتس وجود دارد، اما نباید فکر کنید که آیلتس چیزی جز آزمونی برای سنجش سطح خواندن و نوشتن شما به زبان انگلیسی است.

در برخی موسسات همزمان با شروع دوره آمادگی آیلتس، ابتدا آزمون آزمایشی آیلتس داده می شود و داوطلبان در صورت کسب درصد مشخصی از هر مهارت در آزمون مجاز به شرکت در دوره هستند. ، این بدان معناست که موسسه فقط می تواند به زبان آموزانی اعتماد کند که سال ها با این زبان آشنا شده اند و مطمئناً در آزمون آیلتس نمره خوبی کسب خواهند کرد.

برای زبان آموزانی که در هیچ کلاسی برای بهبود زبان انگلیسی خود شرکت نکرده اند، نکات زیر را به شدت توصیه می کنیم.

سطح زبان انگلیسی را مشخص می کند.

اولین قدم برای آمادگی برای آزمون آیلتس، تعیین سطح مهارت های زبان انگلیسی شماست. اگر سطح زبان انگلیسی خود را از نظر مقیاس آزمون آیلتس نمی دانید، واقعاً نمی دانید چقدر به هدف خود نزدیک هستید. بنابراین تا زمانی که این مرحله را انجام ندهید، نمی توانید برنامه ای صحیح و موثر برای کسب نمره مطلوب در آزمون آیلتس طراحی کنید.

سایت های زیادی برای تعیین سطح زبان انگلیسی شما وجود دارد، اما ساده ترین راه برای بررسی نمره فعلی آزمون آیلتس مراجعه به موسسه زبان سریع است که به صورت آنلاین یا حضوری و رایگان است.

علاوه بر این، شرکت در آزمون دو ساعته در وب سایت EFSET Plus به شما یک نمره EFSET و یک نمره معادل IELT برای مهارت های شنیداری و خواندن می دهد.

ساختار آزمون آیلتس را بشناسید

در مرحله بعد برای آمادگی در آزمون آیلتس لازم است از مقطع ابتدایی با ساختار این آزمون آشنا شوید. اگر با خود آزمون آشنا نباشید، نمره خوبی نخواهید گرفت و نیاز به یک برنامه مطالعاتی منسجم و موثر دارد.

به عنوان مثال، شما باید بدانید که چگونه آزمون داده می شود، چقدر زمان برای هر بخش از آزمون دارید و سوالات مهمی مانند:

اگر در پاسخ به سوالی مطمئن نیستید شما باید حدس خود را بنویسید یا آن را خالی بگذارید.

چند وقت یکبار می توانید به فایل های صوتی موجود در بخش گوش دادن گوش دهید؟

آموزش, ایران, بودجه
آیا ممکن است تصحیح کنندگان دست خط نتوانند دستخط شما را بخوانند؟ در بهترین آموزشگاه آیلتس شیراز پی جو توضیحات لازم داده شده است.

پاسخ به این گونه سوالات و ساختار آزمون آیلتس در اینجا به طور کامل با تمام جزئیات توضیح داده شده است. علاوه بر این، سوالات برای هر یک از چهار مهارت ارزیابی شده در آزمون آیلتس; لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ، نحوه پاسخگویی به آنها در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال، تکنیک ها و نکات مهم این آزمون ها به طور کامل پوشش داده شده است. در واقع خواندن این مقاله برای کسب بهترین نمره در امتحان مهم است.

آمادگی برای آیلتس

امکان آمادگی برای آیلتس در سطوح پایه وجود دارد

انتخاب راه درست برای آمادگی برای آزمون آیلتس

پس از آگاهی از سطح دانش زبان انگلیسی و آشنایی با آزمون پیش رو، نوبت به انتخاب راه مناسب برای آمادگی در آزمون آیلتس می رسد.

شما می توانید به یکی از روش های زیر برای این آزمون آماده شوید:

شرکت در دوره های گروهی آزمون آیلتس در موسسات مختلف

از یک معلم با تجربه کمک بگیرید

خودآموزی در منزل

تصمیم گیری در این مرحله به عوامل زیر بستگی دارد:

مدت زمانی که برای آماده شدن برای آزمون آیلتس نیاز دارید.

سطح تسلط شما به زبان انگلیسی

مقدار بودجه ای که برای آمادگی امتحان کنار می گذارید.

امتیازی که نیاز دارید

مدل یادگیری شما

اگر سطح زبان انگلیسی شما متوسط ​​یا بالاتر است، نمی خواهید در آزمون آیلتس نمره بالایی (6 به بالا) کسب کنید و بیش از 6 ماه رایگان برای تست دارید، می توانید بدون شرکت در آزمون آیلتس این کار را انجام دهید. کلاس ها و فقط از طریق مطالعه شخصی برای این آزمون آماده شوید. اما انتخاب این مسیر مستلزم برنامه ریزی منظم، منابع کارآمد و حوصله فراوان است. همچنین نحوه مطالعه شما باید به گونه ای باشد که با مطالعه خود بدون استاد بتوانید به دانش بالایی دست یافته و خود را برای امتحان آماده کنید. اما اگر تمام شرایط بالا را دارید اما سطح زبان خارجی شما پایین است، کمتر از 6 ماه مانده به امتحان، نمره 6 به بالا می خواهید و در کلاس شرکت می کنید، بازده یادگیری شما افزایش می یابد، توصیه می کنیم در آمادگی آیلتس شرکت کنید. کلاس ها. به صورت انفرادی یا گروهی عضو شوید.

منابع معتبر آیلتس

منابع معتبر آیلتس کمک زیادی به گرفتن نمره بالا می کنند

ابتدا دوره هایی را انتخاب کنید که با دانش عمومی شما مطابقت دارند.

برای آماده شدن برای آزمون آیلتس در سطح ورودی، ابتدا باید در دوره هایی با هدف تقویت دانش عمومی خود در گرامر شرکت کنید. بنابراین در طول دوره های ذکر شده با تکنیک های پرکاربرد مبتنی بر گرامر آیلتس راه شما را برای موفقیت در آزمون آیلتس هموار می کنند.

شرکت در دوره های آمادگی آیلتس از مقطع ابتدایی موفقیت شما را تضمین نمی کند.

همانطور که گفته شد، آیلتس چیزی جز مهارت زبان انگلیسی نیست. برای عزیزانی که وقت کافی ندارند و نیاز به مدرک آیلتس دارند نمی توان شرکت در دوره ها را کافی دانست. ذهن خود را تا حد امکان در معرض زبان انگلیسی قرار دهید. سعی کنید از فعالیت هایی مانند تماشای فیلم های مناسب سطح خود، گوش دادن به پادکست ها و اخبار مرتبط با زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی خارج از زمان کلاس لذت ببرید.

از گذراندن دوره های طولانی و خسته کننده آمادگی آزمون آیلتس در سطح پایه خودداری کنید

اگر قصد دارید انگلیسی را برای مثال مهاجرت و تحصیلات بیشتر یاد بگیرید، به یاد داشته باشید که زمان محدودترین عامل در این فرآیند است. اکثر دانشگاه ها به شما زمان محدودی برای ارسال مدارکی مانند ریزنمرات، توصیه نامه از معلمان و به خصوص آیلتس می دهند تا مدارک خود را تایید کنند. بنابراین صرف یک سال در همان دوره آمادگی برای آزمون آیلتس از دبستان برای شما مثمر ثمر نخواهد بود.

دوره های طولانی مدت

دوره های طولانی مدت برای تحصیل آیلتس توصیه نمی شود

برنامه ریزی منظم و موثر

پس از انتخاب راه درست برای آمادگی برای آزمون آیلتس و یافتن دوره های آموزشی مرتبط (در صورت لزوم)، زمان برنامه ریزی منظم و موثر برای کسب نمرات بالا و کسب مهارت های زبان انگلیسی فرا رسیده است.

اگر در کلاس‌های گروهی یا خصوصی شرکت می‌کنید، اساتید برنامه‌های سفارشی یا روش‌های آموزشی خود را به شما پیشنهاد می‌کنند، اما اگر یکی از سه روش آمادگی برای آزمون آیلتس را انتخاب می‌کنید، لطفاً هنگام برنامه‌ریزی به نکات زیر توجه کنید.

تصمیم بگیرید که هر روز یا هر هفته چقدر زمان می توانید برای آمادگی برای آزمون آیلتس اختصاص دهید. هر روز یک ساعت مطالعه بهتر از صرف چند ساعت در تعطیلات آخر هفته است.

سعی کنید 5 یا 6 روز در هفته انگلیسی بخوانید. این بهترین زمانی است که به اندازه کافی تمرکز داشته باشید و خیلی خسته نباشید.

هر مهارت آزمون آیلتس را به صورت زیر تست کنید:

برای ریدینگ و لیسنینگ یک یا دو قسمت از فایل صوتی و یکی از سه متن ریدینگ را پاسخ دهید.

زمان اتمام خواندن را مشخص کنید و یادداشت کنید که در 20 دقیقه ای که برای هر متن در طول امتحان اصلی دارید، چند دقیقه طول می کشد تا به تمام سوالات پاسخ دهید. و سعی کنید این زمان را به تدریج کاهش دهید. .

سپس پاسخ های خود را در برگه پاسخ علامت بزنید. مهم است که بررسی کنید چرا پاسخ های شما اشتباه است. برای این منظور فایل صوتی را چندین بار گوش دهید تا جمله ای را که نشنیده اید بهتر متوجه شوید. اگر بیشتر فایل صوتی را به طور کامل درک نمی کنید، یا اگر پاسخ های اشتباه زیادی وجود دارد، بهتر است یک اسکریپت بنویسید. این تمرین در افزایش مهارت شنیداری شما بسیار موثر است. قسمت پاسخ اشتباه متن خواندنی را بخوانید و سعی کنید معنی آن را به خوبی درک کنید. در اینجا نیز اگر نتوانستید به بسیاری از سوالات پاسخ صحیح بدهید، متن را به طور کامل بخوانید و معنی و نکته اصلی هر پاراگراف را یادداشت کنید. این تمرین برای تقویت درک شما بسیار مفید است و از این طریق قادر خواهید بود تمام سوالات مفهومی مطالعه آیلتس را حل کنید.

کلماتی را که معنی آنها را نمی دانید بنویسید، معنی آنها را پیدا کنید و هفته آینده آنها را حفظ کنید. همچنین حتماً دیکته را به خوبی مطالعه کنید.

همانطور که هر کلمه جدید را به خاطر می آورید، مطمئن شوید که می توانید آن را در نوشتن و گفتار استفاده کنید. بنابراین باید سعی کنید برای هر کلمه چند جمله بسازید تا نحوه استفاده از آنها را در جملات بدانید.

لیستی از کلمات برای چیزهای مختلف تهیه کنید و آنها را بارها و بارها بخوانید، خواهید دید که دوباره با بسیاری از این کلمات مواجه خواهید شد.

برای مهارت های نوشتاری در آزمون آیلتس ابتدا موضوعاتی را که دوست دارید برای هر دو تسک 1 و 2 انتخاب کنید. با تسک 2 شروع کنید و زیر کلمات کلیدی خط بکشید سپس برای پاسخی که در ذهن دارید طرحی بنویسید. این طرح باید حاوی نکات کلیدی و کلماتی باشد که می خواهید در هر یک از دو پاراگراف متن اصلی بنویسید. علاوه بر این، می توانید آنچه را که برای قسمت مقدماتی و پایانی مد نظر دارید را نیز مشخص کنید. نوشتن طرح کلی برای موضوعات مختلف را تمرین کنید و سعی کنید زمان نوشتن را به 5-7 دقیقه کاهش دهید زیرا 40 دقیقه برای نوشتن این کار در آزمون آیلتس فرصت دارید.

زیر کلمات کلیدی وظیفه 1 خط بکشید و سعی کنید نکات کلیدی ذکر شده در تصویر را بنویسید. از آنجایی که درب شما به طور پیش فرض برای مدت طولانی قفل است – اگر نوشتن کار به زمان نیاز ندارد، شما یک برنامه دقیقه شماره 2 برای نوشتن کار 1 دارید، این مرحله نباید بیش از 3 دقیقه طول بکشد. بنابراین تا این زمان تمرین کنید. می آید.

بعد از اینکه بر نوشتن طرح کلی تکلیف 2 و نکات اصلی تکلیف 1 مسلط شدید، به نوشتن متن کامل بروید. اولین انشای خود را بدون زمان بنویسید تا قوانین و نحوه نوشتن را خوب یاد بگیرید، اما پس از مدتی باید با سرعت خود کار کنید و انشا را در دوره امتحان بنویسید.

برای آزمون اسپیکینگ آیلتس ابتدا قسمت اول و دوم را امتحان کنید و پس از تسلط بر دو قسمت، تست قسمت سوم را شروع کنید و هر سه قسمت را در زمان مشخص شده به صورت یک تست بزنید.

پس از دریافت بازخورد در مورد نوشته خود، اشتباهات گرامری را بررسی کنید و این موارد را در کتاب یا سایت گرامر انگلیسی رابان تمرین کنید. بنابراین در متن زیر نحوه استفاده از گرامر را به طور کامل یاد خواهید گرفت و در طول آزمون آیلتس این اشتباه را تکرار نخواهید کرد.

برای تمرین صحبت کردن، موضوعی را انتخاب کنید (بیشتر از Speaking Part II) و در حالی که صدای شما ضبط می شود، 2 دقیقه در مورد آن صحبت کنید. سپس به صدای ضبط شده خود گوش دهید و اشتباهات گرامر و تلفظ خود را بیابید و واژگان مرتبط را در ذهن خود بیابید. حالا دوباره در مورد آن صحبت کنید و سعی کنید این بار بهتر صحبت کنید.

سعی کنید هر چهار مهارت آزمون آیلتس را هر روز تمرین کنید و اگر زمان کافی برای تمرین هر چهار مهارت در یک روز ندارید، یک روز مهارت شنیداری و خواندن و روز بعد مهارت نوشتن و گفتار را تمرین کنید.

آزمون آیلتس

برای آزمون آیلتس آماده شوید و دوره های آموزشی مرتبط را بیابید

انتخاب منابع مناسب برای آمادگی برای آزمون آیلتس از مقطع ابتدایی.

کتاب هایی مانند AMERICAN ENGLISH FILE کتاب های بسیار غنی و مرتبطی هستند. اما برای افرادی که زمان کافی برای آزمون آیلتس ندارند توصیه نمی شود. زیرا این کتاب ها برای افرادی نوشته شده است که بیشتر نوجوانان هستند و قصد دارند زبان انگلیسی را فقط برای ارتقای سطح دانش انگلیسی خود یاد بگیرند.

معلمان ما در موسسه کوئیک با سال ها تجربه در تدریس دوره های آیلتس، منابع منحصر به فرد آمادگی آزمون آیلتس را گردآوری کرده اند که اکثر زبان آموزان ما می توانند در کمترین زمان به آنها تسلط پیدا کنند. زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در این آزمون نمره دلخواه خود را کسب کنید

موسسه تخصصی کویک برای دسترسی به منابع آزمون آیلتس می توانید با ما تماس بگیرید.

اجازه ندهید خود را فریب دهید.

آمادگی آزمون آیلتس از سطح پایه یکی از راهکارهای موسسه برای قرارداد رایگان و روش بازاریابی آنها می باشد. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید فراتر از ظرفیت انسانی حرکت کنید. پس به یادگیری زبان انگلیسی در خواب و در 24 ساعت و یک هفته فقط یک دروغ فکر کنید، فراموش نکنید که با توجه به تعداد زیاد افرادی که این زبان را یاد می گیرند، فضای فریب گسترده شده و همه فکر می کنند در این زمینه متخصص هستند. رشته.

به لهجه بریتانیایی توجه کنید.

همانطور که می دانیم لهجه بریتیش لهجه ای است که برای مرجع در آزمون آیلتس انتخاب می شود. هنگام مطالعه برای آیلتس یادتان باشد که روی این تلفظ زیبا تمرکز کنید و هرگز فکر نکنید که این تلفظ مهم نیست. در ذهنت پرواز نکن با تماشای نمایش هایی مانند Game of Thrones می توانید این لهجه را احساس کنید.

انگلیسی

تلفظ انگلیسی، تلفظ موثر در آزمون آیلتس

کدام موسسات را برای آمادگی برای آموزش آیلتس از مقطع ابتدایی انتخاب کنیم؟

موسسات مختلف با امکانات آموزشی دوره هایی را برای دانشجویان زبان های مختلف ارائه می دهند. موسسات مربوطه باید تمامی نکات فوق را در نظر گرفته و دوره هایی را برای مبتدیان ارائه دهند.

در موسسه زبان Quik، ما جدیدترین روش های یادگیری را در محیطی متنوع ارائه کرده ایم که زبان آموزان می توانند مهارت های زبان انگلیسی را حتی از بالاترین سطح کسب کنند. تمامی اساتید این گروه بهترین اساتید آیلتس در ایران هستند و کسب نمره بالا در این آزمون شما را به اهداف خود نزدیک می کند.

در موسسه زبان فست، تمامی کتاب های درسی و مطالب آموزشی با در نظر گرفتن آزمون آیلتس طراحی شده است، بنابراین شما می توانید در آزمون آیلتس در حداکثر هفت ترم تحصیلی، حداقل نمره 6.5 را کسب کنید.

در پایان لازم به ذکر است که برای آموزش آیلتس از مقطع ابتدایی سختگیری مدارس به نفع شما خواهد بود. کار شما در موسسه زبان سریع هرگز آسان نخواهد بود! زیرا اساتید مدام شما را وادار می کنند تا فعالیت های مربوط به 4 مهارت اولیه زبان انگلیسی را انجام دهید. ما هرگز باور نمی کنیم که با تنبلی می توانیم به اهداف خود برسیم. ما ارزش هدف شما را درک می کنیم و برای رسیدن به اهداف شما از مرحله اولیه تا آخرین لحظه روند تحصیل آیلتس در کنار شما خواهیم بود تا در این سفر هرگز احساس تنهایی نکنید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.