حوادث

آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تاسوعا و عاشورا/ تامین امنیت عزاداران

ترافیک, رانندگی, عزاداری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت عزاداری‌های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان در کربلا گفت:‌ تمامی رده‌ها و یگان‌های انتظامی تهران بزرگ از ابتدای عزاداری‌های دهه اول محرم در کنار مردم تهران بوده و نسبت به تامین امنیت عزاداران و محل‌های برگزاری عزاداری اقدام کرده است که در نتیجه این اقدامات و همراهی خوب مردم و مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری، این مراسمات تا به این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان‌ها و رده‌های انتظامی در تامین امنیت این مراسم‌ها مشارکت داشته و در آماده‌باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم در این خصوص به پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده و ماموران این پلیس نیز تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد در این ایام را اجرا کرده‌اند. ممکن است با توجه به شرایط حضور جمعیت نسبت به اعمال موقتی محدودیت تردد در معابر نیز اقدام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ماموران دیگر بخش‌های پلیس از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس امنیت، یگان امداد و … نیز به طور محسوس و نامحسوس در محل‌های برگزاری مراسم‌ها حضور داشته و امنیت عزاداران را برقرار کرده‌اند.

محمدیان گفت:‌در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز با توجه به پیش‌بینی افزایش جمعیت عزاداران در محل‌های برگزاری مراسم‌های عزاداری، ماموران پلیس با آمادگی کامل حضور خواهند داشت و خدمت به مردم و عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) را افتخاری برای خود می‌دانند. در این ایام ماموران پلیس درکنار حضور در مراسم‌های عزاداری، نسبت به تامین امنیت مردم نیز اقدام کرده‌ و به وظایف همیشگی خود عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در نقاط مختلف شهر مستقر هستند، اظهارکرد: مردم عزیز در صورت هرگونه نیاز به حضور پلیس، علاوه بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به ماموران مستقر در سطح میادین و محلات نیز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:‌

آماده‌باش کامل پلیس راهورتهران برای تاسوعا و عاشورا/ اعلام برخی از معابر دارای محدودیت‌ ترافیکی

رئیس پلیس پایتخت در پایان از همراهی مردم و مسئولان هیات‌ها و تکایا در برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.