حوادث

تاکید رییس پلیس جدید پایتخت بر حمایت قضایی جهت افزایش امنیت جامعه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت محله محور، ایمنی، انضباط ترافیکی و سرقت در دستورکار است گفت: باید با حمایت قضایی تحولی بنیادین انجام داد که ثمره آن افزایش امنیت جامعه باشد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: امیدوارم با اتکا به خداوند متعال در این آزمون سربلند شوم.

وی افزود: فرماندهان لایق و شایسته‌ای در فرماندهی انتظامی تهران بودند و تلاش کردند امنیت را در این شهر برقرار کنند.

وی با بیان اینکه پیشینه خدمت در تهران بزرگ این امید را برمی‌انگیزد که در راستای برقراری نظم و امنیت بتوانیم بدون وقفه ماموریت‌ها را تداوم بخشیم،  تاکید کرد: باید تحول بنیادین در مدیریت تهران ایجاد شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای عملیاتی شدن پلیس در تراز انقلابی، مردمی و فدایی از طریق مسئولیت پذیری و مردمداری و مشارکت عمومی اقدامات خود را پیش می‌بریم.

سردار محمدیان با بیان اینکه امنیت محله محور، ایمنی، انضباط ترافیکی و سرقت در دستورکار است خاطرنشان کرد: باید با حمایت قضایی تحولی بنیادین انجام داد که ثمره آن افزایش امنیت جامعه باشد.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.