عمومیکسب و کار

چرا در بخش ذره بین اینستاگرام پست کسانی که فالو نکرده ام را مشاهده می کنم؟

ذره بین اینستاگرام

محتوای این مطلب نمایش

مخفی کردن فهرست فالوئرها و فالوینگ های خود در اینستاگرام- در عصر امروز، همه ما حریم شخصی را دوست داریم هرچند که می توان گفت حریم شخصی خیلی وجود ندارد. ممکن است همه دوست نداشته باشند که فهرست فالوینگ های خود را در اینستاگرام به دیگران نشان بدهند. همه کاربران اینستاگرام برای افزایش فالوئرهای خود در اینستاگرام با هم رقابت می کنند اما اگر شما جزء آن دسته از اندک افرادی هستید که در مورد حریم شخصی خود نگران هستید، این راهنما برای شما مفید خواهد بود.

در ابتدا حساب IG شما به صورت عمومی تنظیم می شود این یعنی هر کسی می تواند فالوئرهای شما و کسانی را که فالو کرده اید را مشاهده کنید. اگر ترجیح می دهید که هیچ کس فهرست فالوئرها و فالوینگ های شما را روی اینستاگرام مشاهده نکند، این مطلب به کارتان می آید.

این که بخواهید فالوئرهای خود را مخفی کنید، موضوعی نیست که توسط اینستاگرام به صورت رسمی به کاربران ارائه بشود اما ما می توانیم راه حل هایی ارائه بدهیم که به شما کمک می کند بدانید چگونه می توانید فهرست فالوینگ های خود در اینستاگرام را از فالوئرهای خود مخفی کنید. بنابراین بدون اتلاف وقت بیشتر بیایید به سراغ راه حل برویم.

3 روش برای مخفی کردن فهرست فالوینگ در اینستاگرام

روش1- محدود کردن قابلیت مشاهده ی حساب اینستاگرام توسط افراد

روش 2- به طور کامل جزئیات حساب کاربری اینستاگرام را مخفی کنید.

دو روش داریم که می توانیم با استفاده از آنها، تعداد فالوئرهای خود را مخفی کنیم و در این روش مراحلی وجود دارد که با به کار بردن آنها می توانید روی میزان نمایان بودن حساب خود کنترل داشته باشید. بنابراین بدون اتلاف وقت بیایید به سراغ مراحل برویم.

روش 1 مخفی کردن فالووینگ ها از دید کاربران غیر خودی

مرحله1- ابتدا روی دکمه پروفایل کلیک کنید که در انتها سمت راست صفحه قرار گرفته است.

مرحله2- روی سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالا قرار گرفته است کلیک کنید.

مرحله3- روی دکمه چرخدنده / دکمه Setting ضربه بزنید.

مرحله4- اکنون روی گزینه Privacy کلیک کنید.

مرحله 5- اکنون بعد از باز شدن پنجره بعدی، روی گزینه Account Privacy ضربه بزنید، سپس در قسمت بعد دکمه تغییر وضعیت Privet account را روی وضعیت روشن قرار دهید تا حساب شما به یک حساب شخصی تبدیل شود.

حساب تجاری اینستاگرام نمی تواند شخصی باشد. در آن مورد، شما باید حساب تجاری خود را به حساب شخصی تغییر دهید.

اکنون فقط فالوئرهای اینستاگرام شما می توانند به فهرست دنبال کننده ها و دنبال شونده های تان در اینستاگرام دسترسی داشته باشند. می دانیم که این روش، راه حلی کامل نیست اما این روش می تواند دسترسی تمام کاربران به فهرست فالوئرها و فالوینگ های شما در اینستاگرام را محدود کند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پیش از این حساب خود را پرایوت کرده اید، باید روش 2 را دنبال کنید.

روش2- بلاک کردن کاربر در اینستاگرام – مخفی کردن فالوئرهای مشترک در اینستاگرام

همان طور که بالا ذکر کردیم، در اینستاگرام می توانید نمایان بودن حساب خود را محدود کنید و در آن مورد، فهرست فالوئرهای شما در اینستاگرام تنها در دسترس دنبال کننده های تأیید شده هستند. در موردی که بخواهید فهرست فالوئرها و فالوینگ ها را از یک کاربرخاص مخفی کنید، می توانید آن کاربر خاص در اینستاگرام را بلاک و مسدود کنید.

چگونه یک کاربر را در اینستاگرام مسدود کنید؟
  1. کاربری را که می خواهید مسدود کنید از قسمت search جستجو کنید و پروفایل کاربر را باز کنید.
  2. روی سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

3- یک منو باز می شود که از روی آن Block را انتخاب کنید.

  1. سپس روی پیامی که باز می شود؛ برای تأیید روی Ok کلیک کنید.

به این ترتیب توانستید با موفقیت کاربری را روی اینستاگرام مسدود کنید. کاربر بلاک شده نمی تواند فهرست فالوئرها و فالوینگ های شما را مشاهده کند. اگر بخواهید کاربری را آنبلاک کنید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

چگونه کاربران مسدود شده روی اینستاگرام را مشاهده کرده و کاربری را از حالت بلاک خارج کنید؟

اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.

اکنون با کلیک روی آیکون Profile که در گوشه انتها سمت راست قرار دارد، وارد قسمت پروفایل شوید.

روی آیکون سه خط افقی کلیک کنید و سپس روی دکمه چرخدنده (Setting) کلیک کنید.

اکنون وارد قسمت Privacy شده و در این فهرست، زیر قسمت Connection می توانید عبارت Blocked Accounts را مشاهده کنید.

روی قسمت block users ضربه بزنید تا کاربرانی که در اینستاگرام بلاک کرده اید مشاهده کنید.

از آنجایی که هیچ گزینه ای برای مخفی کردن فالوئرها وجود ندارد، مجبور به بلاک کردن آن کاربر شده ایم.

به این ترتیب، شما می توانید کاربران در اینستاگرام را مسدود کرده و فالوئرهای خود را از آن شخص خاص مخفی کنید.

روش 3 نحوه مخفی کردن فالوورهای اینستاگرام در اکانت های بیزینسی

فرقی نمی کند از چه اکانتی در اینستاگرام استفاده می کنید، لیست فالوورها و فالووینگ های شما امکان پنهان شدن ندارند. حتی در اکانت های بیزینسی، تعداد فالوورها برای هر بازدیدکننده ای قابل رویت است.

نحوه Mute کردن یک کاربر در اینستاگرام

1- وارد پروفایل آن کاربر شوید.

2- روی سه نقطه قرمز بالای صفحه ضربه بزنید.

3- Mute (بی صدا) را انتخاب کنید.

4- شما می توانید تعیین کنید که این Mute شدن شامل چه مواردی برای کاربر باشد، مثلاً Mute شدن برای دیدن تغییرات پست ها، Mute شدن برای دیدن استوری ها یا هر دو مورد.

سؤالات متداول (تعداد فالوئرهای خود در اینستاگرام را مخفی کنید؟

مخفی کردن فالوئرها به معنای مخفی کردن تعداد آنها است. دو روش وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید، روش اول، محدود کردن قابلیت به نمایش درآمدن حساب اینستاگرام شما و روش دیگر مسدود کردن کاربری است که می خواهید تعداد فالوئرهای خود را از وی مخفی کنید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی تصویر پروفایل که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا به پروفایل خود وارد شوید.
  2. اکنون روی قسمت Followers که در قسمت بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  3. در سمت راست هر یک از فالوئرها یک دکمه Remove وجود دارد، برای حذف هر کدام از آنها روی آن دکمه بزنید و سپس روی confirm کلیک کنید تا دنبال کننده را حذف کنید.

اگر حساب IG شما به صورت public (عمومی) تنظیم شده باشد، کسانی که شما را فالو نکرده اند نیز می توانند پست ها و فالوئرهای شما را مشاهده کنند.

سخن آخر

امیدواریم که این مطلب آموزشی در مورد چگونگی مخفی کردن فهرست فالوینگ ها از دنبال کننده ها در اینستاگرام برای شما مفید باشد. اگر با فهرست مطالب مشکل دارید از بخش نظرات استفاده کنید، راه حل های موجود در آن بخش به شما کمک خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم ترفندها و نکات مربوط به واتس آپ را نیز مشاهده کنید. همچنین راهنمای ویندوز که مطالب عیب یابی ویندوز را مطرح کرده است می تواند برای شما مفید واقع شود. اگر مشکل دیگری داشتید – در مورد راه حل های مربوط به خطاهای اندروید و فیسبوک- می توانید در صفحه فیسبوک ما مطرح کنید.

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام

گذاشتن پست در اینستاگرام یکی از کارهای است که روزانه افراد و کاربران این شبکه اجتماعی است. علی الخصوص کاربرانی که به قصد کسب و کار و تجارت اقدام به ساخت پیج و فعالیت می کنند از این رو ارسال شدن پست ها اهمیت ویژه ای دارد و به دنبال رفع این مشکل هستند ، در این بخش از مقاله می خواهیم دلایل را بیان کنیم:

  1. رفرش نشدن اینستاگرام

معمولا کاربران اینستاگرام می دانند که برای استفاده از آن باید از اینترنت مناسبی استفاده کنند زیرا در غیر این صورت با مشکل رفرش نشدن اینستاگرام مواجه می شوند و خطای couldn’t refresh را در اینستاگرام مشاهده می کنند. لذا در این شرایط دیگر پست نمایش داده نمی شود.

  1. حل مشکل کم شدن سرعت اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام برنامه ای است که با اینترنت کار می کند ، ممکن است اینترنت گوشی شما یا اینترنت وای فای تان دچار مشکل شده باشد یا حافظه کش اینستاگرام پر شده باشد و … که در نتیجه آن سرعت اینستاگرام کاهش چشمگیر پیدا کرده و قادر به آپلود اطلاعات شما نخواهد بود.

  1. فعال بودن Mute  در اینستاگرام

یکی از مشکلات افراد این است که دوست ندارند پست ها و استوری های بعضی افراد برای شما نمایش داده شود ، در این شرایط استفاده از قابلیت Mute اینستاگرام بهترین گزینه است که با فعال کردن آن ، پست ها و استوری های آن شخص برای شما نمایش داده نمی شود.

  1. زیاد بودن تعداد هشتگ های پست

یکی دیگر از دلایل ، قرار دادن هشتگ با تعداد زیاد است . یک شبکه اجتماعی مانند توییتر ممکن است تعداد خیلی زیاد هشتگ را بپذیرد اما بهتر است در اینستاگرام از تعداد هشتگ کمتری استفاده کنید.

  1. ریپورت شدن در اینستاگرام

تمام شبکه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام دارای یک سری قوانین و مقررات هستند به عنوان مثال هیچ یک از کاربران اجازه ندارند اقدام به به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خود نمایند و یا از تصاویر نژادپرستانه در پست خود استفاده کنند. نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن این قوانین و مقررات موجب گزارش کردن پیج شما توسط کاربران می شود و در نتیجه ریپورت می شوید.

  1. باز نشدن عکس های موجود در پست اینستاگرام

بعضی از پست ها اینستاگرام حاوی تصاویر است و در برخی از موارد گزارش داده شده ، کاربران در خصوص علت باز نشدن عکس ها سوالاتی را مطرح کرده اند.

  1. خصوصی بودن اکانت اینستاگرام

یکی از اصلی ترین دلایل نشان ندادن پست های یک نفر برای شما این است که اکانت آن شخص خصوصی باشد و شما جز فالوورهای آن شخص نباشید.

  1. بلاک شدن در اینستاگرام

اگر توسط کسی در اینستاگرام بلاک شوید ، دیگر پست ها و استوری های آن شخص برای شما نمایش داده نمی شود ، پس اگر پست های کسی را نمی توانید مشاهده کنید بلاک بودن را نیز باید بررسی کنید.

  1. مخفی کردن پست های اینستاگرام

همانطور که می دانید ، اگر استوری ها برای Close Friend ، منتشر شود دیگر همه افراد نمی توانند آن را مشاهده کنند ، این امر در مورد پست ها نیز صادق است و می توان پست ها را از دید فالوورها مخفی کرد.

روش های رفع مشکل دیده نشدن پست ها در اینستاگرام

حال که دلایل ، را معرفی کردیم ، می خواهیم راه هایی برای حل مشکلات نیز ارائه دهیم :

  1. رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام

رفرش نشدن اینستاگرام همانطور که گفتیم ممکن است به دلیل کندی یا بروز مشکل در اینترنت باشد ، در این حالت ابتدا از وصل بودن اینترنت و داشتن حجم کافی مطمئن شوید ، سپس دستگاه خود را یکبار ری استات کنید و دوباره چک کنید اگر باز هم شکل وجود داشت حافظه کش دستگاه را پاک کنید و سپس از برنامه لاگ اوت کرده و دوباره وارد شوید. اگر باز هم مشکل تان حل نشد ، برنامه را حذف نصب کرده و دوباره آن را نصب و وارد شوید. البته ممکن است مشکل به خاطر تنظیمات APN باشد ، که برای چک کردن آن و تنظیم مجدد توصیه می کنیم مقاله را بررسی کنید.

  1. حل مشکل کم شدن سرعت اینستاگرام

اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا پست های یک یا چند نفر از فالوورهایتان برای شما نمایش داده نمی شود ، عموما همانطور که در قسمت قبل بیان شد ، ممکن است اینترنت گوشی شما یا اینترنت وای فای تان دچار مشکل شده باشد یا حافظه کش اینستاگرام پر شده باشد لذا برای حل این مشکل ، مقاله را بررسی فرمایید.

  1. رفع مشکل نمایش ندادن پست ها از طریق Unmute کردن

شاید در زمان گذشته اقدام به میوت کردن یکی از فالوورهایتان کرده اید و حال فراموش کرده اید یا اگر می خواهید مطمئن شوید اشتباهی فالوورتان را میوت نکرده باشید وارد پروفایل تان آن شخص شده و روی سه نقطه بالا و سمت راست اشاره و از منوی باز شده گزینه Unmute را انتخاب کنید. مقاله را مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

1- چرا در بخش ذره بین اینستاگرام پست کسانی که فالو نکرده ام را مشاهده می کنم؟

در بخش ذره بین اینستاگرام پست ها و استوری های پیج های عمومی به صورت رندوم و با توجه به هشتگ هایی که بیشتر آن ها را دنبال می کنید نشان داده می شود.

2- دلایل نشان ندادن پست های جدید در اینستاگرام چیست ؟

رفرش نشدن اینستاگرام    –    کم شدن سرعت اینستاگرام   –    فعال بودن Mute  در اینستاگرام   –   زیاد بودن تعداد هشتگ های پست   –   ریپورت شدن در اینستاگرام    –   باز نشدن عکس های موجود در پست اینستاگرام   –   خصوصی بودن اکانت اینستاگرام   –   بلاک شدن در اینستاگرام    –    مخفی کردن پست های اینستاگرام

3- برای دیدن پست های افرادی که اکانت آنها خصوصی است در اینستاگرام چه کار کنم ؟

باید آنها را فالوو کنید اگر جزو فالوورهای آنها نباشید پست ها را مشاهده نخواهید کرد .

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

اگر با مشکل نشان ندادن پست ها در اینستاگرام رو به رو هستید

در صورتی که قصد خرید ممبر دارید می‌توانید به صورت آنلاین نسبت به خرید ممبر تلگرام اقدام کنید

سلام.چند روزه پست های ویدوئی توی اینستا سایه دار و خش داره .استوری و Igtvو پست عکس مشکلی ندارند فقط ویدیوهای پست مشکل دارند مثل سی دی خش دار. لطفا بگید چیکار کنم

من اخیرا پست هایم را حذف کردم اما در تعداد پست ها عدد ۱ پجود دارد در جالی که هیچ پستی ندارم و پس از ان چند تا پست دیگر گذاشتم ولی با این حال یک پست بیشتر نشانم می دهد. راه حل چیست؟

‎سلام‎من پستهام در اینستا آپلود میشه ولی در هوم هیچکس حتی خودم نمی‌آید و اصلا دیده نمیشود مگر یکی پروفایل را چک کند

سلام من بعد از مدت ها پستی داخل پیجم گزاشتم ولی واسه افرادی که فالوم ندارن و بلاکی در کار نبوده تعداد پست هام رو صفر میزنه بااینکه واسه فالوورام تعداد پست هام یکه و درسته علت صفر زدن تعداد پست هام چیه لطفا راهنماییم کنیدولی پست دیگه ای گزاشتم تعداد اونا درست نشون میداد و با وجود دوتا پست تعدادو یک پست میزد

من وارد اینستا میشم فقط یکی دوتا پست جدید میاره بالا مشکلش چبه

سلام من پیجم پرایوته ولی پست پیجایی که فالو نکردمو برام میاره میشه بگین مشکل از چیه؟

سلام علت نیامدن پست iGVtبرام نمیاد اما وفتی وارد پیج فالوورم میشم پستشون هست

سلام چطوری ممکنه وقتی که یه نفرم فالو نکردیم تعداد پستاشو 0 نشون بده درحالی که پستاشو حذف یا آرچیو نکرده?بلاک هم نیستم

سلام. اینستای منم این مشکل رو داره. میدونین دلیلش چیه؟

تونستین مشکلتون رو حل کنین ؟؟

سلام متاسفانه عکسها وفیلمها پست نمیشوند

سلام چند روزه نمیتونم همه پست ها رو ببینم حتی از ۴۰ پستی ک خودم دارم فقط ۱۸ تا میتونم ببینم هر پیچی میرم پیج های قدیمیش نمیتونم ببینم چرا ؟؟

خرید بازدید اینستاگرام

استوری و پست یکی از قابلیت‌های اینستاگرام است که به صورت رایگان در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. روزانه صفحات فعال و اینفلوئنسرها تعدادی زیادی استوری و پست با موضوعات مختلفی مانند تبلیغ یک محصول، اطلاع رسانی و … برای فالوورهای خود منتشر می کنند. شما باید در کنار خرید بازدید استوری اینستاگرام  فالوورهای فعال و واقعی با روش های مختلف بتوانید استوری های جذاب تولید و منتشر کنید تا هروز فالوورهای بیشتری جذب کنید.

با خرید بازدید ویدیو، اکسپلور منتظر شماست