عمومیکسب و کار

چاپ عکس چقدر طول میکشد

یکی از پرتقاضا ترین عکس ها عکس پرسنلی می باشد که تمام افراد با هر سنی به آتلیه های عکاسی مراجعه می کنند و درخواست عکس پرسنلی می کنند.
عکس پرسنلی برای کار های اداری مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا آتلیه ها عکس پرسنلی را به صورت انجام می دهند.
معمولا عکس های پرسنلی در سایز های 4*3 سانتی متر , 3*2 سانتی متر و 4*6 سانتی متر چاپ می شود و تعداد آن بسته به درخواست شما می باشد که آتلیه داران آن را انجام می دهند.
پیش تر و در سالیان قبل گرفتن عکس پرسنلی یکی از کار های تخصصی بود که برای انجام آن حتما باید به عکاسی مراجعه می کردید تا این کار را برای شما انجام دهند ولی امروز با پیشرفت  تکنولوژی و گسترش دنیای دیجیتال و با روی کار آمدن دوربین های دیجیتال این کار بسیار راحت تر شده و دیگر نیازی به دنگ و فنگ های گذشته برای چاپ عکس نیست.

به همین دلیل افراد عادی هم با کمی آموزش می توانند در خانه شرایطی را فراهم نمایند و عکس پرسنلی خود را بگیرند و با چاپگر آن را چاپ نمایند.
نکاتی که در بسیار مهم هستند ابعاد عکس , نحوه عکاسی , کیفیت عکس و در پایان کیفیت کاغذ و چاپ عکس از سری نکاتی هستند که بسیار مهم هستند.

نحوه گرفتن عکس پرسنلی

برای عکس گرفتن بهتر است بر روی صندلی نشسته و کمر کاملآ صاف باشد اما در نبود صندلی میتوانید بایستید. صورت (سر نه بالا و نه پایین باشد )و بدن کاملآ مستقیم باشد ،ایستاده و یا نشسته به دوربین نگاه کنید این حالت بهترین حالت برای عکس های پرسنلی می باشد . بهتراست برای عکس های پرسنلی پس زمینه یا همان بک گراند ، از رنگ سفید استفاده شود و فراموش نکنید که وقتی زمینه عکس سفید می باشد بهتر است که فرد لباسی تیره به تن داشته باشد تا عکس زیباتری حاصل شود .

ولی شما می توانید برای عکس های 4*3 که می خواهید در جاهای مختلفی ارائه دهید که نیاز به ضوابط و یا شرایط خاص ندارد و یا عکس های پرسنلی کودکان ، از بک گراند های رنگی هم استفاده کنید فقط تک رنگ باید باشد مثلآ بک گراند صورتی برای دختران و یا بک گراند آبی برای پسران و بگ گراند قرمز یا بک گراند سبز برای بزرگسالان  اگر تمایل به استفاده از عکس هایی با بک گراند رنگی داشته اید می توانید با بک گراند سفید عکستان را گرفته سپس از قسمت توضیحات چاپ عکس پرسنلی سایت عکس رتوش درخواست بک گراند رنگی کنید تا آنها اینکار را برای شما انجام دهند . حال برای این عکس هایی که ضوابط خاصی ندارد مانند عکس های ارائه شده به بعضی از شرکتهای خصوصی تمامی شرایط ذکر شده در مورد عکس گرفتن و نحوه نشتن باید رعایت شود ولی می توان برای زیباتر شدن عکس صورت در زاویه 30 درجه قرار گیرد به جای حالت مستقیم و عکستان را باندازید.

برای چاپ عکس پرسنلی و یا گرفتن عکس پرسنلی جهت استفاده کار های اداری یا ثبت نام لاتاری به صفحه مراجعه نمایید و با همیشه این سوال پیش میاد چاپ عکس چقدر طول میکشد.

یعنی انتقال اطلاعات نگاتیو بر روی کاغذ عکاسی هستش  که این کار با روش های مختلف و همین طور با طی گذشت مدت زمان خاصی طی میشه.مدت زمان صرف شده برای چاپ یک عکس بستگی به عواملی داره و مثلا نوع کاغذ و نوع پرینتر و…در سرعت چاپ عکس دخیل هستن.

چاپ عکس با تاباندن نور بر روی کاغذ عکاسی خودش دو نوعه یا چاپ با بزرگنماییه و یا چاپ مستقیم.

در روش چاپ مستقیم یا کانتاکت اجزا نوری از پایین به بالا به ترتیب قرار میگیرن و در نوع چاپ عکس با بزرگ نمایی یا اگراندیسور هستش در این روش که از گراندیسور استفاده میشه بعد از کراپ و انتخاب سایز مناسب عمل نور سنجی انجام میشه و در این صورت دیافراکم چاپ نهایی انجام میشه.

و در پس این مراحل تصویری ثابت به دست میاد.

امروزه یکی از تفریحات عموم مردم عکاسیه و با در دست داشتن یک تلفن همراه سریع و اسان و کم هزینه عکاسی میکنن ولی اگه بخوان که اون عکس ها رو به چاپ برسونن وارد فرایندی خاص میشن.

پرینترهای خانگی

با داشتن یک پرینتر خانگی میتونیم به راحتی عکسا خودمون رو به چاپ برسونیم و این پرینتر ها از نظر نوع و و سرعت چاپ متغیر هستن.

ما پرینترهای مختلفی داریم از جماه مثلا پرینترهای  سامسونگ و اچ پی و اپسون و کانن و…

  Envy 4520 پرینتر اچ پی مدل

این نوع پرینتر کیفیت و گرافیک بالایی داره و سرعت چاپ این دستگاه 16 صفحه در هر دقیقه هست.

پرینتر کانن مدل جی 2400 پیکسما

و در این نوع پرینتر که سرعت خوب و کیفیت بالایی هم داره میتونه در هر دقیقه 5 صفحه رنگی رو به چاپ برسونه ولی  برای چاپ یک عکس حداقل 1دقیقه باید صبر کرد.

پرینتر اپسون مدل ال 1455

این پرینتر 4 کاره هست و سرعت چاپ این دستگاه 10 صفحه در دقیقه هست.انواع مدل های پرینترهای ایپسون گزینه بسیار مناسبی هستن برای چاپ عکس حرفه ای.

ما انواع مختلفی پرینتر داریم که بسته به نیاز شما و سرعت چاپی که انتظار دارید هست.

هرعکس با سرعت متفاوتی چاپ میشه مثلا در چاپ عکس های سر مجلسی  یا چاپ عکس عروس فوری اگه ما عکس رو به صورت اضطراری بخوایم در کمتر از 24 ساعت به چاپ میرسه .

ولی مثلا در چاپ عکس های اکلیلی که به مدت زمان بیشتری احتیاج داره و پر هزینه تر هم هست در کمتر از 72 ساعت چاپ میشه.

ما اگه عکس سه در چهار بخوایم و سفارش چاپ عکس رو بدیم این نوع عکس رو فوری و انی میتونیم تحویل بگیریم و یا اینکه در چاپ بنر ها که این گونه چاپ نیز فوری هستش و…دیگر انواع چاپ عکس که هر کدوم  از انواع چاپ عکس مدت زمان خاص خودشو داره…

پس ما میدونیم که سرعت عکس به نوع عکس ما و سایز عکس و پرینتر ما بستگی داره که ما اگه میخوایم عکس هامون به سرعت چاپ بشه باید به این عوامل توجه داشته باشیم.

(  کشور ،از جمله قدیمی ترین مجموعه های پرینت عکس در ایران درصدد ارائه بهترین خدمات دیجیتال در خدمت همراهان گرامی می باشد )

با بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

آموزش, اچ پی, استاندارد

اجزا تشکیل دهنده چاپ بر روی تخته شاسی

1- عکس چاپ شده بر روی کاغذ عکاسی که در سه نوع مات , سیلک , متال چاپ می شود.

2- چسب مخصوص , که برای چسبیدن عکس بر روی تخته شاسی استفاده می شود.

3- تخته شاسی که از جنس mdf می باشد و در سه ضخامت 8 , 16 , 30 موجود می باشد.

انواع ضخامت تخته شاسی

چاپ و شاسی و خدمات مربوط به چاپ عکس متناسب با نیاز آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه می شود . این خدمات با در نظر گرفتن نیاز مشتری به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی مکان های مورد نظر جهت استفاده ، در ابعاد مختلفی موجود است و در تنوع سه گانه چاپ می باشد . چاپ بر روی کاغذ لاستر (مات) ، و چاپ سیلک و چاپ متالیک . این مجموعه آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان ها، اداره جات و سازمان های دولتی و نظامی جهت انجام کلیه خدمات چاپ متری عکس ، تخته شاسی و چاپ عکس روی تخته شاسی با پایینترین قیمت در کوتاهترین زمان اعلام میدارد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز شما مشتریان عزیز چاپ عکس اکلیلی بر روی تخته شاسی انجام میشود که این مورد جزو محصولات لوکس بوده و برای سفارش باید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

تخته شاسی در دکوراسیون داخلی

تخته شاسی در صنعت

صنعت گران نیز برای تبلیغ کار های خود احتیاج به تبلیغاتی تصویری دارند که ما در لابراتوار سهند این مهم را برایشان را فراهم کرده ایم و با چاپ عکس های صنعتی بر روی تخته شاسی این فرصت را فراهم کرده ایم تا صنعت گران نیز محصولات یا کار خود را به مشتریانشان نمایش دهند.چاپ عکس روی شاسی در صنایع بیشتر برای نمایشگاه های برگذار شده و دیزاین محیط کار استفاده می شود.

تخته شاسی جهت استفاده در منزل

تخته شاسی های مورد استفاده در مجموعه سهند مورد تایید سازمان ملی استاندارد و دارای استاندارد اروپا(CE) میباشد و دارای کیفیت،دوام و طول عمر بالاست از این رو کیفیت تخته شاسی های مجموعه سهند به مراتب بیشتر از شاسی های چاپ شده در کارگاه های دیگر و دفاتر فنی میباشد.کادر مجربِ تیم سهند با تجربه فراوان در صنعت چاپ عکس وتخته شاسی کالا های مورد نظر شما را بدون کوچکترین نقصی از مرحله سفارش تا ارسال به دست شما میرسانند.همچنین تخته شاسی ها دارای ضمانت مجموعه سهند میباشد و مانند سایر محصولاتِ ما، قابلیت بازگشت در صورت عدم رضایت تا هفت روز را دارا میباشند.

منبع: youtube.com