عمومیکسب و کار

فرش ماشینی 1500 شانه، ریز بافت ترین فرش ماشینی فرشخونه کاشان

فرش ماشینی 1500 شانه، ریز بافت ترین فرش ماشینی فرشخونه کاشان می باشد که اوج تجمل و ظرافت در طرح و رنگ خود دارد. آنها با نهایت دقت و ظرافت، با استفاده از بهترین الیاف بافته می شوند. تا از نظر زیبایی از دوام بالایی برخوردار باشد. اما با توجه به قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 آیا این محصول برای خانه من مناسب است؟ این فرش چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

خرید اینترنتی فرش کاشان, خرید فرش از کارخانه, قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

فرش 1500 شانه چیست؟

فرش 1500 شانه فرشی است که به صورت ماشینی بافته شده و دارای تراکم عرضی 1500 گره در متر است. این تراکم گره بالا، فرش را فوق العاده نرم و ریز بافت می کند و به آن ظاهری با جزئیات خیره کننده می دهد. فرش 1500 شانه از مواد با کیفیتی مانند اکریلیک هیت ست شده ساخته می ‌شود. این باعث می شود در برابر ساییدگی بسیار بادوام و مقاوم باشد و هنگام استفاده پرز ندهد.

قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500

قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 به نسبت بالا است و از فرش های لوکس و گران قیمت به شمار می رود. دلیل آن هم استفاده از نخ درجه یک و ظریف و در عین حال بسیار مقاوم است که هزینه ریسندگی بالایی دارد.

استفاده از الیاف مرغوب در کنار بافت طرح های بسیار پرکار با جزئیات فراوان باعث هزینه بالای تولید و البته فرش بسیار باکیفیت و زیبایی می شود که قیمت بالای آن را توجیه می کند.

مزایای خرید فرش 1500 شانه

مزایای زیادی برای انتخاب فرش 1500 شانه برای خانه شما وجود دارد. برخی از مزایای کلیدی عبارتند از:

  • زیبایی و ظرافت فرش ‌های 1500 شانه فوق العاده زیبا و ظریف هستند. آنها دارای طرح ‌های پیچیده و رنگ‌ های زنده هستند که ظاهر هر اتاقی را به زیباترین شکل بهبود می‌ بخشند.
  • دوام فرش 1500 شانه با نخ کیفیت اکریلیک هیت ست شده بافته شده تا در برابر فرسایش و سایش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. این امر باعث می شود شما بتوانید از این محصول بیش از 15 سال به راحتی و بدون تغییر در کیفیت آن استفاده کنید.
  • نرمی و راحتی فرش های 1500 شانه برای راه رفتن فوق العاده نرم و راحت هستند. آنها همچنین در عایق کردن گرما عالی هستند و انتخابی عالی برای پوشش کف در ماه های سرد خواهند بود.
  • تمیز کردن آسان فرش ماشینی 1500 شانه بسیار آسان تمیز می شود. اکثر لکه ها را می توان به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک کرد. برای تمیز کردن عمیق تر، می توانید فرش خود را به طور منظم جاروبرقی بکشید یا چند سالی یک بار آن را برای شستشو به قالیشویی بسپارید.

خرید اینترنتی فرش کاشان, خرید فرش از کارخانه, قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

دکوراسیون فرش 1500 شانه در منزل

فرش 1500 شانه را می ‌توان در هر اتاقی از خانه استفاده کرد، اما برای مناطق پرتردد مانند اتاق نشیمن، غذاخوری و راهروها بسیار مناسب نیستند. همچنین می توان از آنها در اتاق خواب و سایر مناطقی که می خواهید یک فرش نرم و لوکس داشته باشید استفاده کرد. همچنین شما می توانید با جستجوی کلمه pinterest carpet در گوگل اطلاعات جالبی در مورد ایده یابی برای دکوراسیون فرش بدست خواهید آورد.

با توجه به بالا بودن قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 به طور خاص پیشنهاد می کنیم این فرش را در قسمتی که در نظر دارید چشمگیرترین زیبایی را داشته باشد پهن کنید.

چگونه فرش 1500 شانه مناسب را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب فرش 1500 شانه، موارد زیر را باید در نظر داشته باشید:

  • اندازه فرش ماشینی: مطمئن شوید فرشی را انتخاب کنید که برای اتاق شما اندازه مناسبی داشته باشد و فضاهایی را پوشش دهد که وسایل سنگین قرار ندارد تا کل فرش دیده شود. شما باید مقداری فضای خالی هم از هر طرف فرش داشته باشید.
  • رنگ زمینه فرش: رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. فرش 1500 شانه در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ ها موجود هستند، بنابراین مطمئن باشید که می توانید فرشی را پیدا ‌کنید که با سلیقه و خانه شما هماهنگ باشد.
  • طرح فرش: فرش 1500 شانه در انواع مختلف طرح‌ ها موجود هستند، از سنتی تا مدرن. طرحی را انتخاب کنید که دوست دارید و با سبک خانه شما مطابقت دارد.

خرید اینترنتی فرش کاشان, خرید فرش از کارخانه, قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

سخن پایانی …

خرید  اینترنتی فرش ماشینی 1500 شانه انتخابی عالی برای خریدارانی است که می خواهند یک فرش لوکس و بادوام داشته باشند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها موجود هستند، در نتیجه شما کار سختی برای انتخاب یک فرش مناسب و زیبا ندارید. فرشخونه محصولات خود را با ضمانت بازگشت 7 روزه به فروش می رساند و شما را در تمام مراحل خرید از مشاوره برای انتخاب طرح گرفته تا خدمات پس از فروش همراهی می کند.

 

منبع: فرش 1500 شانه فرشخونه (https://farshkhooneh.com