ورزشی

۱۴ مدال کاراته کاها در رقابت های مارسی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران, روابط عمومی, فرانسه

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات بین المللی فرانسه در شرایطی امروز یکشنبه ۲ آنلاین ماه شهر مارسی این کشور به پایان رسید که نمایندگان کاراته کشورمان با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

بر اساس این گزارش در رده سنی ۱۲و۱۳ سال، آرمین ابراهیم آبادی نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم ایران نخستین مدال طلا کشورمان را به دست آورد.

در وزن ۵۰_ کیلوگرم معصومه محسنیان با پیروزی ۳ بر ۱ برابر سوفیا «کاردناس» به نشان طلا رسید، زینب جعفر نژاد در فینال وزن ۵۵_ کیلوگرم ۴ بر صفر «لوئیزا ابوریچ» از الجزایر را شکست داد و طلایی شد.

مبینا کاویانی در وزن ۶۸_ کیلوگرم در فینال «وندی ماسکورا» کلمبیایی را شکست داد و به نشان طلا رسید، تقابل دو نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن ۶۷- کیلوگرم با برتری مهدی کیانی به پایان رسید.

علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن ۶۷_ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴_ کیلوگرم و صالح اباذری نماینده وزن ۸۴+ کاراته ایران، نایب قهرمان شدند.

نفیسه عبدی در وزن ۶۸_، زهرا علیزاده نماینده وزن ۶۱_، سامان عدالتی در وزن ۷۵_، حنانه صالحی در وزن ۶۸+ و بهنام دهقان زاده در وزن ۶۰_ صاحب گردن آویز برنز شدند.

مسابقات کاراته بین المللی مارسی از روز جمعه ۳۱ شهریور ماه آغاز شد و امروز ۲ آنلاین ماه به پایان رسید. در این رقابت‌ها علاوه بر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، تعدادی از کاراته کاهای کشورمان به صورت انفرادی شرکت کرده اند.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.