اقتصادیکسب و کار

بهترین پنچرگیری سیار در محل همدان

چه میزان با آقای امداد و خدمات امدادی ما آشنایی دارید؟ مجموعه آقای امداد به مدت ۱۴ سال سابقه ارائه خدمات امدادی سیار در محل را در تهران و کرج دارد و امروزه به عنوان انتخاب نخست رانندگان به شمار می‌رود. به لطف خدا ما توانسته‌ایم تا خدمات خود را گسترش دهیم و امروز در خدمت شهروندان عزیز در سراسر کشور و در شهرهای مختلف باشیم. از حالا شما نیز میتوانید انواع مشکلات فنی خودروهای خود را با امداد خودرو همدان آقای امداد رفع کنید. برای پنچرگیری خودرو در محل همدان روی سایت کلیک کنید.

ما انواع خدمات تعمیر و تعویض در محل را از پنچرگیری، باتری به باتری گرفته تا یدک‌کشی، سرویس کولر و بخاری، تعمیر و تعویض قطعات یدکی و… را برایتان انجام می‌دهیم و در نهایت نیز کارت گارانتی معتبر را در اختیارتان می‌گذاریم. به این ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت خودروی خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که آن را در دست بهترین‌ها قرار داده‌اید.

چه خدماتی را از امداد خودرو همدان آقای امداد بخواهیم؟

هر جا که به مشکل خوردید، میتوانید با ما تماس بگیرید. از خرابی باتری و فیلتر روغن و هوا گرفته تا جوش آوردن ماشین و قفل نشدن آن را سریعاً به ما اطلاع دهید تا در زمانی کوتاه بدون اتلاف وقت و صرف هزینه های اضافی برایتان در همان جایی که هستید، انجام دهیم.  برای آگاهی از بهترین پنچرگیری سیار در محل همدان کلیک کنید. همدان آقای امداد خدمات زیر را با افتخار در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • پنچرگیری لاستیک همدان

از این پس پنچرگیری لاستیک‌های خود را به طور دقیق و اصولی به بسپارید. ما برای رفع پنچری و تعویض لاستیک خودروهای شما در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می‌شویم و آن‌ها را با کیفیتی عالی و ضمانت شده از برترین برندها برایتان به انجام می‌رسانیم. امدادرسانان آقای امداد در زمینه پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس فعالیت می‌کنند.

از این رو در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو همدان برخوردار شوید.

  • امداد قفل و سوئیچ همدان

فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که به سرعت می‌تونید از خودروتان دوباره استفاده کنید. در این زمان بهترین کاری که می‌توانید بکنید تا خیلی سریع مشکلات رفع بشود و بتوانید به کارتون برسید، آنست که با ما تماس بگیرید.

  • امداد باتری همدان

خوابیدن و خرابی باتری و تمام شدن آن از مشکلاتی هستند که می‌توانند رانندگان را با مشکلات جدی مواجه کنند. با این حال باتری‌های امروزی بسیار کم به طور ناگهانی از کار می‌افتند و اغلب پیش از خرابی و دشارژ کامل با علائمی هشداردهنده به راننده اخطار می‌دهند. این علائم را میتوان کم نور شدن چراغ‌ها، عدم استارت خوردن خودرو، روشن نشدن سیستم های صوتی و تصویری و… عنوان کرد.

در صورتی که شما هم با برخی از این نشانه‌ها مواجه هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا به طور کلی سیستم برق خودرو و نحوه عملکرد باتری را برایتان بررسی کنیم و در صورت نیاز تعویض باتری یا باتری‌ به باتری را برایتان با دقت، کیفیت و قیمت منصفانه به انجام رسانیم. صفر تا صد نصب باتری نیز توسط امدادرسانان انجام می‌گیرد تا به گارانتی خودرو مشکلی وارد نگردد.

  • تعویض روغن همدان

بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی و استهلاک سریع خودروها، تعویض روغن و مایعات خودرو به طور منظم می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید این روزها هزینه خرید خودرو بسیار افزایش یافته است و از این رو نگهداری درست و اصولی از آن به مراتب روش مناسب‌تری شناخته می‌شود. اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که استفاده از روغن نامناسب و غیراورجینال نه تنها کمکی به خودرو نمیکند، بلکه تا حد زیادی به قطعات آن نیز آسیب می‌رساند؛ آسیبی حتی به مراتب بیشتر از عدم تعویض به موقع!

پس اگر به دنبال بهترین نوع، مارک و برند روغن موتور هستید تا عملکرد عالی را نیز داشته باشید، با ما تماس بگیرید. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو همدان آقای امداد است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. امدادرسانان ما با توجه به نوع خودروی شما، به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده تعویض روغن را برایتان انجام می‌دهند.

نحوه ارائه خدمات توسط امداد خودرو همدان آقای امداد

نقطه قوت آقای امداد تعدد اکیپ‌های سیار امداد در محل آن است که در زمانی کوتاه می‌توانند در کنار شما عزیزان حاضر شوند. در اصل  ما به بررسی نقاط مختلف شهر پرداخته‌ایم و با استقرار تیم‌های امدادی در بهترین مکان‌ها امکان سریع‌تر رسیدن آنها در کنار شما مهیا کرده‌ایم.

ما به عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات امدادی در این منطقه، آماده هستیم تا تخصصی‌ترین خدمات در حوزه امداد فنی و حمل خودرو را به شما عزیزان تقدیم کنیم. خدمات امدادی را از ما به ترتیب زیر با کیفیت و قیمت عالی تحویل بگیرید:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک‌کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

در صورت نیاز به خدمات امدادی در محل در هر جایی از کرمانشاه، با یک تماس می‌توانید آن‌ها را از تیم آقای امداد دریافت کنید.

چرا امداد خودرو همدان آقای امداد؟

مطمئنا شما نیز برای انتخاب یک امداد خودرویی مطمئن و معتبر تحقیق کرده و به همین سادگی خودروی خود را به دست افراد ناوارد و نابلد نمی دهید. مجموعه امداد خودروی آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین و مطمئن ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها از نظر رانندگان تبدیل شود. از این رو ما به شما این اطمینان را می دهیم که آقای امداد بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید خودروی خود را به آن بسپارید.

ما در امداد خودروی همدان آقای امداد به علت داشتن ویژگی‌های خاص توانستیم نسبت به سایر رقبای خود در این منطقه، نظر مثبت بسیاری از رانندگان را دریافت کنیم و در مواقع ضروری نخستین و برترین گزینه‌ای باشیم که رانندگان به ذهنشان می‌رسد:

اکیپ های امدادی آقای امداد در فواصل و مناطق گوناگون به نحوی مستقر شده‌اند که بتوانند در صورت تماس شما عزیزان به سرعت خود را رسانده و در کمترین زمان ممکن هم در کنار شما حاضر و هم خدمات خود را ارائه دهند. از این رو زمانی که شما درخواست امدادی خود را چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی ثبت میکنید، نزدیکترین اکیپ امدادی توسط سیستم های موقعیت سنج شناسایی شده و در کنار شما حاضر می شوند. مطمئن باشید که با کمک از متخصصین آقای امداد زمان کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد.

خودرو بخش های مختلفی دارد و می‌تواند در هر یک از این بخش ها به مشکل خورده، آسیب دیده و نیاز به تعمیر تعویض شستشو و … داشته باشد. در مجموعه آقای امداد تمامی این خدمات را در اختیار شما قرار می دهیم و با استفاده از قطعات اورجینال به‌روز و اصل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خودرویتان به حالت اولیه خود بازگردد.

پشتیبانان ما در آقای امداد پیش از هر چیزی مشکل شما را بررسی می‌کنند و سپس تیم امداد مناسب را با استفاده از تجهیزات مناسب به سویتان اعزام می نمایند تا مشکل شما هم در کوتاهترین زمان و هم در بهترین سطح کیفی رفع گردد.

یکی دیگر از نقاط قوت ما در آقای امداد که بسیاری از راننده ها به این سبب مجموعه ما را انتخاب می‌کنند، ارائه ضمانت نامه خدمات پس از انجام هر نوع خدمتی است. در واقع شما می توانید به راحتی خودرو خود را به ما بسپارید؛ چرا که پس از اتمام خدمات امدادرسان ما یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌دهند تا در صورت عدم رضایت و وجود هر مشکل بتوانید با استفاده از آن به صورت رایگان و بدون دردسر خسارات وارد شده را بررسی کنید.

یدک کشی همدان آقای امداد با کفی، دکل و جرثقیل

امداد خودروی همدان آقای امداد با برخورداری از چندین تیم یدک کشی مستقر در شهر آمادگی آن را دارد تا خودرو شما را با کیفیت عالی و به صورت ضمانت شده در هر ساعتی از شبانه روز جابجا و انتقال دهد. در صورتی که خودروی شما به مشکل خورده باشد و امکان رفع آن در محل وجود نداشته باشد، آقای امداد با استفاده از یدک کش ها، جرثقیل ها و خودروبر های مناسب خودرو شما را به نزدیکترین تعمیرگاه های طرف قرارداد منتقل می کند که می‌توانید در آنجا خدمات را با بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت‌ها دریافت کنید.

علاوه بر این تمامی خدمات این تعمیرگاه ها به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی آقای امداد پیگیری می شود تا شما از بهترین ها برخوردار باشید. علاوه بر این در زمان حمل بارنامه و بیمه نیز در اختیارتان قرار می گیرد که به سبب آن در صورت وقوع هر نوع مشکل در خودرو رفع آن بر عهده ما خواهد بود. خدمات یدک کشی امداد خودرو همدان آقای امداد شامل موارد زیر می باشد:

  1. حمل خودروی به مراکز بیمه
  2. حمل خودر برای تعویض پلاک
  3. حمل خودرو مسابقه ای
  4. حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  5. بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  6. نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

در کنار استفاده از نیسان چرخگیر که یکی از معمول ترین وسایل حمل و یدک کشی خودروها است،امداد خودروی همدان آقای امداد مجهز به جرثقیل نیز می باشد. از این رو شما می توانید انواع خودروهای خود را چه سنگین، نیمه سنگین و سبک و سواری را با خیال راحت به ما بسپارید: چرا که آنها را به صورتی ایمن تر و اصولی تر از همیشه برایتان جابجا می کنیم. به طوری که هیچ آسیبی در طی مسیر و جابجایی به آنها وارد نمی شود. برای برخورداری از این خدمات کافیست با ما تماس بگیرید.

تعرفه خدمات امداد خودروی همدان آقای امداد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو همدان آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید را در این بخش مشاهده کنید و سوالات خود را با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در میان بگذارید. توجه داشته باشید که تمامی خدمات از ضمانت بازگشت وجه هم برخوردار هستند.

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو نهاوند

در صورتی که نیاز به یک امداد خودرو فوری و سریع در نهاوند دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم تا حد زیادی برایتان اهمیت دارد، با ما تماس بگیرید. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از بابل هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا در کمترین زمان خودشان را به شما برسانند و فرآیند مکانیک سیار و یدک کشی با خودروبر یا جرثقیل را آغاز کنند. ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت اصلی‌ترین هدف مجموعه امدادی آقای امداد است.

آقای امداد در ملایر

امداد خودرو آقای امداد با نیروهای امدادرسانی فعال و کارآزموده یکی از معتبرترین و محبوبترین شرکت‌ های امداد خودرو در کشور است و با اینکه فعالیت خود را از تهران و کرج شروع کرده ایم؛ اما حالا به لطف خدا آماده‌ هستیم تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار بدهیم. با ما در تیم امداد خودرو ملایر آقای امداد در تماس باشید.

امداد خودرو تویسرکان

اگه به دنبال یه راه راحت و بدون دردسر هستید، ساده ترین راه ارتباط با امداد خودرو تویسرکان آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه می‌توانید تا درخواست امداد خودتان را ارسال کنید و در مواقع بحرانی که خودروتان به مشکل خورده، کنترل بهتری به شرایط داشته باشید. انواع خدمات امدادی از پنچرگیری سیار، باتری به باتری، تعمیر جلوبندی، تعمیر سیستم ترمز، تعویض سیلندر و پیستون تا سرویس های دوره ای و تعویض روغن و… را در محل از آقای امداد دریافت کنید.

آقای امداد در اسدآباد

دیگر نگرانی از بابت خدمات امداد در محل و کیفیت آن‌ها نداشته باشید. ما در اسدآباد نیز آماده هستیم تا انواع خدمات امدادی را در اختیار شما قرار دهیم. دیگر لازم نیست تا هزینه های اضافی از بابت خودرو بر و حمل ماشین را پرداخت کنید و یا در تعمیرگاه ها مدت زیادی به انتظار بمانید؛ با آقای امداد از خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور برخودار شوید و به طور شبانه روزی از مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی دقیق و کامل برخوردار شوید.

هدف ما افزایش رضایتمندی شما مشتریان عزیز از خدمات امداد خودرویی ما و اعزام و حمل خودرو سریع در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر و مراکز مورد نیاز شما در سطح شهر اسدآباد است. با ما تماس بگیرید.

مکانیک در محل کبودراهنگ

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قادر به حرکت نیست و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر دارید، در تمامی روزهای هفته و به طور شبانه روزی می‌توانید با امدادخودرو آقای امداد در کبودراهنگ تماس بگیرید. تیم های امدادی ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

اصلی‌ترین خدمات تعمیرگاه شبانه روزی همدان

در صورتی که خودرو شما در یکی از محور‌های مواصلاتی استان همدان خراب شد، حتماً با شماره تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. نیرو‌های متخصص در این مرکز، خیلی سریع خود به محل اعزام شده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل ماشین شما می‌کنند.

اگر نیرو‌های مکانیکی سیار شبانه روزی همدان نتوانند خودرو شما را تعمیر کنند، حتماً آن را با استفاده از یدک کش همدان به تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی سایپا در همدان یا تعمیرگاه ایران خودرو همدان منتقل می‌کنند.

نیرو‌های ماهر در تعمیرگاه شبانه‌روزی همدان سایپا یا ایران خودرو با استفاده از قطعات اصل، مشکل را برطرف خواهند کرد. در ادامه به معرفی اصلی‌ترین خدماتی که بهترین تعمیرگاه شبانه روزی همدان پرداخته شده است.

پنچرگیری تعمیرگاه سیار همدان

در صورتی که لاستیک‌های خودرو شما پنچر شدند، حتماً با بهترین تعمیرگاه ماشین همدان تماس برقرار کنید. آن‌ها پس از حضور در محل فرایند پنچرگیری و تعویض لاستیک را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند. البته هزینه تعویض و پنچرگیری لاستیک خودرو شما بسیار کمتر و راحت‌تر خواهد بود.

زیرا لاستیک‌ها از جنس لاستیک تیوبلکس و تیوپ دار هستند؛ بنابراین در چنین موقعیتی با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ایران خودرو در همدان یا تعمیرگاه همدان سایپا تماس برقرار کنید تا با پرداخت هزینه کمتر فرایند پنچرگیری انجام شود.

در صورت عدم توجه به این مشکل خودرو و ادامه دادن به مسیر، حتماً با مشکلاتی مانند کشیدن شدن فرمان به یک سمت و در نتیجه تصادف مواجه می‌شوید.

پاره شدن تسمه دینام

اگر کنترل فرمان خودرو را در مسیر از دست دادید، بهتر است که احتمال پاره شدن تسمه دینام را در نظر بگیرید. در صورتی که مشکل خودرو شما این مسئله باشد، انجام خرید و تعویض این قطعه کاربردی از عهده شما خارج است.

در چنین شرایطی با شماره تعمیرگاه در همدان تماس برقرار کنید تا آن برای رفع مشکل در محل حاضر شوند. نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی همدان پس از بررسی خودرو و مطمئن شدن از پاره شدن تسمه دینام، فرایند تعویض آن را انجام می‌دهند.

البته اگر قصد استفاده از خدمات مکانیکی نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی را ندارید، از آن‌ها بخواهید تا با افراد ماهر حمل خودرو همدان تماس بگیرند. آن‌ها خودرو شما را به تعمیرگاه مورد نظر‌تان منتقل می‌کنند.

شکستن سوئیچ یا قفل خودرو

احتمال اینکه کلید در قفل گیر کند یا بشکند وجود داشته و در چنین شرایطی بهتر است که با تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. آن‌ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته مشکل موجود را حل کرده و امکان حرکت در مسیر را برای شما فراهم می‌کنند.

تصادف و خرابی در جلوبندی

بدون تردید شما و همه رانندگان باید احتمال اینکه در طول مسیر تصادف کنید را مد نظر قرار دهید. اگر میزان خسارتی که به قسمت جلوبندی خودرو شما براثر تصادف رخ داده کم است؛ با شماره تعمیرگاه جاده‌ای همدان تماس بگیرید.

نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی همدان با استفاده از تجربه و قطعات اصل، مشکل را برطرف می‌کنند. اما اگر میزان خسارت به جلوبندی خودرو شما زیاد بوده و از نظر این عزیزان امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد، آن‌ها با افراد متخصص جرثقیل خودرو در همدان تماس می‌گیرند.

نیرو‌های متخصص این بخش از امدادخودرو پایتخت، ماشین شما را به معتبر‌ترین تعمیرگاه انتقال می‌دهند تا فرایند تعمیر در آن محل صورت بگیرد.

هزینه تعمیرگاه شبانه روزی همدان

تعمیرگاه شبانه‌روزی همدان برای رفاه حال شما و ایجاد اطمینان، تعرفه‌های خدمات خود را تعیین کرده‌اند تا در صورت نیاز به هر کدام از این خدمات، شما اطلاعات کافی از میزان هزینه پرداختی دارید. در جدول زیر تعرفه قیمت خدمات این مرکز اشاره شده است.

باتری به باتری خودرو‌های خارجی ۳۱۹ هزار تومان
عیب‌یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی ۱۴۹ هزار تومان
ست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل‌های ایرانی ۳۰0 الی 400 هزار تومان
باتری به باتری خودرو‌های داخلی ۲۳۹ هزار تومان

نیرو‌های متخصص پس از برقراری تماس شما در محل حضور یافته و سعی در رفع مشکل خودرو شما می‌کنند. حتماً در طرح‌های ، زمستانی و اربعین با این عزیزان برخورد کرده‌اید، دلیل حضور نیروهای امداد خودرو پایتخت در کنار پلیس راه و راهداری خوشنامی و مهارتشان است.

نیرو‌های ماهر این مجموعه خدمات مختلفی مانند جلوبندی، صافکاری، نقاشی و باتری‌سازی ماشین‌های ایرانی سایپا و ایران خودرو را انجام می‌دهند. البته در صورتی که خودرو شما از خارجی و تولید شده کشور‌های چین و کره جنوبی است، نگران نباشید؛ آن‌ها اقدامات لازم رفع مشکل ماشین شما را نیز انجام می‌دهند.

افراد باتجربه تعمیرگاه شبانه روزی همدان در محور‌های مختلفی حضور داشته و اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • همدان زرن
  • همدان سنندج
  • همدان ملایر
  • آزاد راه همدان ساوه
  • همدان کرمانشاه

علاوه بر انجام خدمات مکانیکی، یدک کشی خودرو را نیز انجام داده و تعداد ماشین‌های این مرکز خوشنام برای بکسل یا ارائه خدمات یدک کشی ماشین‌ها، شامل موارد زیر می‌شود:

  • نیسان یدک کش: ۳۵ دستگاه
  • خودرو بر کفی: ۵ دستگاه
  • جرثقیل سنگین: ۴ دستگاه
  • جرتقیل دکل دار نیمه سنگین: ۵ دستگاه

پس از دریافت خدمات از تعمیرگاه شبانه روزی و معتبر همدان، با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۴ واحد بازرسی و شکایات تماس گرفته و نظر خود را با آن‌ها در میان بگذارید. البته در صورت علاقه می‌توانید به آدرس دفتر اصلی همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱ به صورت حضوری برای بیان نظرات خود مراجعه کنید.

تعمیرگاه مرکزی این مجموعه خوشنام همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیر گاهی پایتخت است. در صورتی که شرایط تعمیر ماشین شما در محل حادثه وجود نداشت، آن‌ها ماشین را به این آدرس منتقل می‌کنند.

سخن پایانی

در مدت زمان حضور در جاده به ویژه محور‌های همدان ملایر، باید احتمال تصادف یا خرابی خودرو را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی با تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. آن‌ها پس از حضور در محل و انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر را آغاز می‌کنند.

در صورتی که امکان تعمیر خودرو در آن مکان وجود ندارد یا اینکه شما علاقه‌مند به انجام خدمات تخصصی زیر نظر تعمیرگاه مورد اطمینان خود هستید، ماشین شما را با یکی از خودرو‌های یدک کش به محل مورد نظر انتقال می‌دهند.

سؤالات متداول

  1. تعمیرگاه شبانه روزی همدان چند جرثقیل سنگین دارد؟

۴ دستگاه

  1. از مشخص‌ترین نشانه‌های پارگی تسمه تایم چیست؟

از دست دادن کنترل فرمان

تا چه اندازه با مکانیک سیار در همدان آشنایی دارید؟ همان‌طور که می‌دانید اغلب رانندگان ترجیح می‌‌دهند که خدمات مربوط به تعمیرات یا سرویس خودرو خود را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان دریافت نمایند.

یکی از خدماتی که امروزه می‌تواند به رانندگان همدانی در زمینه تعمیر ایرادات خودرو به‌صورت درون‌شهری و بیرون شهری کمک کند و در وقت رانندگان صرفه‌جویی نماید؛ مکانیک سیار در همدان است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این حوزه از خدمات امداد خودرو همدان آشنا کنیم.

مکانیک سیار چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

به طور کلی به کلیه فعالیت‌هایی که در راستای سرویس و تعمیر مشکلات و ایرادات انواع خودرو انجام می‌شود  مکانیکی گفته می‌شود. در بسیاری مواقع راننده متوجه ایرادات و نواقص خودرو می‌شود و سپس به‌منظور پیشگیری از بزرگ‌تر شدن مشکل و خرابی اتومبیل در حین رانندگی تصمیم می‌گیرد خودرو را به یک مکانیک ماهر نشان دهد.

در این شرایط خودرو هنوز قابلیت حرکت دارد و راننده می‌تواند آن را به مراکز مکانیکی در سطح شهر برساند و پروسه تعمیرات خودرو آغاز شود. اما مواقعی نیز وجود دارد که خودرو روشن نمی‌شود و حرکت نمی‌کند یا به هنگام سفر‌های بیرون شهری در جاده خراب می‌شود و دیگر به مسیر ادامه نمی‌دهد.

ویدیو : مکانیک سیار در همدان

در چنین حالتی امکان انتقال خودرو به مکانیکی وجود ندارد و در اینجا لازم است از کمک مکانیک سیار در همدان یا مکانیک سیار بیرون شهری بهره‌مند شد. درواقع مکانیک سیار سازوکاری است که فرد متخصص به ارائه خدمات شبانه‌روزی خودرو پرداخته و پس از تماس خود را با تمام تجهیزات و امکانات لازم به محل موردنظر می‌رساند و به رفع ایرادات خودرو شما می‌پردازد.

البته لازم به ذکر است در مواردی نیز خودرو روشن می‌شود و قابلیت حرکت دارد؛ اما راننده ترجیح می‌دهد بدون مراجعه به تعمیرگاه، خودرو در محل تعمیر شود. استفاده از خدمات مکانیک در محل همدان به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی از محبوبیت بالایی نزد رانندگان برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین سؤالات کاربران در زمینه استفاده از خدمات تعمیرکار سیار ماشین این است که این متخصصان دقیقاً چه اقدامات و تعمیراتی جهت بهبود وضعیت خودرو انجام می‌دهند. به طور کلی خدمات مکانیک سیار در همدان عبارت‌اند از:

پنچرگیری و تنظیم باد خودرو

یکی از مهم‌ترین خدمات مکانیک سیار شبانه‌روزی همدان، پنچرگیری، تنظیم باد و تعویض لاستیک خودروها است؛ زیرا در صورت وجود این موارد انتقال خودرو از محل به تعمیرگاه کاری سخت و دشوار خواهد بود؛ اما به کمک تعمیرکار سیار ماشین این مشکلات به‌راحتی قابل‌رفع هستند.

حمل خودرو

یکی از پرطرف‌دارترین سرویس‌های مکانیک سیار در همدان، خدمات مربوط به بکسل کردن و جابه‌جایی خودرو است و رانندگان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با خیال راحت از این سرویس به‌منظور جابه‌جایی خودرو خود تا تعمیرگاه استفاده نمایند.

تعویض تسمه تایم، چراغ و فیوز

احتمالاً می‌دانید که موارد ذکرشده از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین قطعات خودرو هستند و وجود ایراد در هریک از آن‌ها می‌تواند روند حرکت و سیستم فنی خودرو را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین رسیدگی به ایرادات این قطعات در اولین فرصت امری ضروری است و مکانیک سیار در همدان می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

خدمات شیشه دودی

شاید گمان کنید خدمات مربوط به شیشه دودی خودرو‌ها امری ساده و پیش‌پاافتاده است؛ اما لازم است بدانید این کار به تبحر، تجربه و صبر بالا نیاز دارد تا نتیجه کار کاملاً یکدست و باکیفیت باشد. مکانیک سیار در همدان در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن کلیه مشخصات خودرو و قوانین انتظامی‌، خدمات مربوط به شیشه دودی را ارائه می‌دهد.

تعمیر سیستم صوتی و تصویری خودرو

امروزه سیستم صوتی و تصویری یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌های خودرو است که عدم وجود آن رانندگی را برای بسیاری از افراد سخت و دشوار می‌کند. یکی دیگر از خدمات مکانیک سیار در همدان، تعمیر کلیه ایرادات سیستم صوتی و تصویری خودرو است که در کمترین زمان در محل موردنظر انجام می‌شود.

سرویس دور‌ه‌ای

یکی دیگر از خدماتی که توسط مکانیک سیار در همدان ارائه می‌شود خدمات سرویس خودرو است. سرویس دوره‌ای یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات رانندگان در راستای پیشگیری از حاد شدن مشکلات خودرو و افزایش راندمان و کارایی خودرو‌ها است.

اگر قصد دارید خودرو شما همواره به‌خوبی کار کند و ناگهان در جاده شما را با خرابی‌های متعدد خود غافلگیر نکند؛ لازم است هرچند وقت یک‌بار به استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای اقدام نمایید.

خدمات ریمپ خودرو

ریمپ به تنظیماتی گفته می‌شود که به‌جای کامپیوتر خودرو قرار گرفته و خودرو موردنظر را برای رسیدن به حداکثر سرعت و کارایی آماده می‌سازد. امروزه خدمات ریمپ خودرو بسیار موردتوجه رانندگان قرار دارد و هر روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

مکانیک سیار در همدان با برخورداری از اطلاعات به‌روز و مهارت کافی در این حوزه می‌تواند این خدمات را به بهترین شیوه ممکن به شما ارائه دهد. از دیگر خدماتی که توسط مکانیک در محل همدان ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یافتن کلیه ایرادات خودرو
  • تعمیرات جعبه‌دنده و سیستم گیربکس
  • تعمیرات سیم‌کشی و ایرادات برقی خودرو
  • تعمیرات دیفرانسیل چرخ‌های خودرو
  • انجام تست پس از اتمام تعمیرات
  • ارائه لوازم ‌یدکی شبانه‌روزی
  • تعمیرات باتری خودرو
  • تعویض قطعات خودرو در صورت نیاز

ویژگی‌های یک مکانیک سیار خوب

با توجه به اینکه دانش و تخصص تعمیرکار سیار در همدان تأثیر مستقیمی‌ بر سلامت خودرو و ایمنی شما دارد؛ لازم است به هنگام انتخاب مکانیک سیار در همدان به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت توجه کنید تا بتوانید از خدمات بهترین و مجرب‌‌ترین متخصصان این حوزه بهره‌مند شوید. یک مکانیک سیار خوب باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

تضمین کیفیت کار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مکانیک سیار در همدان این است که تضمین کند در صورت خرابی مجدد خودرو و بروز ایرادات مختلف پس از تعمیر، بدون دریافت هزینه مجدد به تعمیر خودرو شما بپردازد. درواقع مکانیک سیاری که به کار خود ایمان داشته باشد به‌منظور جلب اعتماد و رضایت مشتری شرایط تضمین کار را فراهم می‌کند تا مشتری با خیال راحت به استفاده از خدمات بپردازد.

تمیز نگه‌داشتن محیط کار

بهترین مکانیک سیار در همدان باید در کلیه مراحل تعمیر سعی کند محیط کار و تجهیزات خود را تمیز و مرتب نگه داشته و از این طریق نشان دهد برای خودرو و راننده آن ارزش بسیاری قائل است. در صورت رعایت نظم و نظافت محیط تعمیر، فرایند تعمیر خودرو شما با کیفیت بالاتر و در زمان کمتر انجام می‌شود.

قابلیت تشخیص سریع ایراد خودرو

یک مکانیک سیار حرفه‌ای و باتجربه در مدت‌زمان کوتاه می‌تواند به تشخیص و بررسی ایرادات خودرو پرداخته و به طور کامل و ساده آن را به راننده توضیح دهد. درواقع این توانایی حاکی از تجربه و دانش بالای تعمیرکار در حوزه تعمیرات خودرو است. این موضوع برای رانندگان نیز حائز اهمیت است و سبب صرفه‌جویی در وقت آن‌ها می‌شود.

خوش‌قول بودن

بهترین سیار در همدان باید نسبت به قولی که به مشتری می‌دهد ارزش قائل بوده و در زمان مشخص در محل تعمیر حاضر شود. حتی اگر به هر دلیلی نتوانست در زمان تعیین‌شده به ارائه خدمات بپردازد باید از قبل به مشتری اطلاع داده و او را در جریان کار قرار دهد.

اخلاق خوب و حرفه‌ای

کلیه افرادی که در زمینه امور خدماتی به فعالیت می‌پردازند و با مشتریان ارتباط مستقیم دارند باید با آداب و اصول روابط اجتماعی به‌خوبی آشنا باشند و درنهایت احترام و خوش‌اخلاقی با مشتری ارتباط برقرار کنند. یک مکانیک سیار خوش‌اخلاق و باحوصله به‌خوبی شما را در جریان تعمیرات خودرو قرار می‌دهد و پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.

تخصص کافی و به‌روز بودن

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروزی صنعت خودروسازی دائم در حال پیشرفت و ترقی است و لازم است تعمیرکاران با این پیشرفت‌ها هماهنگ بوده و همواره به ارتقای اطلاعات و دانش خود بپردازند. درواقع یک مکانیک سیار خوب علاوه بر برخورداری از دانش کافی در حوزه تعمیرات انواع خودرو باید از اطلاعات مدرن و بروز برخوردار باشد تا بتواند به تعمیر هر نوع ایرادی در هر نوع خودرویی بپردازد.

از دیگر ویژگی‌های مکانیک سیار شبانه‌روزی بیرون شهری و درون‌شهری همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • فعالیت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته
  • تجربه بالا
  • سرعت ‌بالا در ارائه خدمات
  • تنوع خدمات

هزینه خدمات مکانیک سیار

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از تماس با مکانیک سیار در همدان از آن آگاهی کافی داشته باشید؛ هزینه خدمات شبانه‌روزی خودرو است. به این منظور می‌توانید از لیست زیر که شامل قیمت اغلب خدمات مکانیک سیار خودرو طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ است استفاده نمایید.

تعویض صفحه کلاچ و دیسک: ۲۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

خدمات جلوبندی: ۲۵۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان

میزان فرمان خودرو: ۵۰۰۰۰ تومان

تعویض روغن خودرو: ۶۰۰۰۰ تومان

باز و بسته کردن سر سیلندر: ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعویض دسته‌موتور خودرو: ۸۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان

تعویض تسمه تایم: ۹۰ الی ۲۵۰ تومان

تعویض فیلتر هوا: ۲۵۰۰۰ تومان

تعویض، تست باتری: ۶۰۰۰۰ تومان

خدمات باتری به باتری: ۶۰۰۰۰ تومان

تعویض روغن و صافی: ۲۵۰۰۰ تومان

تعویض لامپ‌های خودرو: ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان

شارژ کولر: ۲۴۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان

خدمات پنچرگیری: ۱۲۰۰۰۰ تومان

تنظیم باد: ۶۰۰۰۰ تومان

لازم به ذکر است در صورت ثبت درخواست برای استفاده از سرویس‌های مکانیک سیار در ایام تعطیل، ساعات پایانی روز و آخر هفته‌‌ها، دستمزد تعمیرکار سیار ماشین مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان افزایش میابد. نکته مهم دیگر درمورد نرخ خدمات مکانیک سیار در همدان این است که هزینه انجام این سرویس‌ها برای خودرو‌های خارجی کمی‌ گران‌تر از خودرو‌های ایرانی خواهد بود.

در صورت استفاده از قطعات یدکی به‌منظور تعمیر خودرو هزینه خرید قطعات موردنظر در پایان کار به همراه دستمزد تعمیرکار محاسبه می‌شود.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی