ورزشی

پیروزی نماینده رامسر در جدال سخت با پاس گرگان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رامسر, گرگان, مردان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز (یکشنبه ۳۰ بهمن) به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین دیدار روز نخست تیم‌های هورسان رامسر و پاس گرگان به مصاف هم رفتند و در این مسابقه شاگردان رحمان محمدی‌راد موفق به شکست سه بر دو حریف شدند تا نخستین گام را به سمت مرحله نیمه‌نهایی بردارند.

در ست نخست این دیدار هورسان رامسر با قدرت امتیازات را از آن خود کرد و با اختلاف بازی را پیش برد. هرچند گرگانی‌ها لحظاتی موفق شدند بازی را به دست گرفته و امتیازات خود را به حریف نزدیک کنند، اما در نهایت این هورسان رامسر بود که با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ این ست را به نفع خود به پایان رساند.

ست دوم این دیدار با شگفتی‌سازی تیم پاس گرگان و البته بازی خوب امین اسماعیل‌نژاد که توانست با کسب چندین امتیاز از سرویس بازی را از آن تیم خود کند، ۲۵ بر ۹ به پایان رسید.

در ست سوم دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند و امتیازات به صورت مساوی پیش رفت تا اواخر بازی که رامسری‌ها از حریف سه امتیاز پیشی گرفته و بازی را به دست گرفتند تا با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسند.

چهارمین ست مسابقه هم با امتیازاتی برابر آغاز شد اما این بار شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس گرگان بار دیگر خودی به حریف نشان داده و با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند تا مسابقه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم هم دو تیم برای کسب پیروزی به میدان رفتند و جدالی نزدیک با یکدیگر داشتند. دیداری که در نهایت با امتیاز ۱۵ بر ۱۳ به نفع هورسان رامسر به پایان رسید.

هورسانی‌ها که مرحله مقدماتی لیگ برتر را با ۱۶ برد، ۱۰ باخت و ۴۷ امتیاز به پایان رسانده و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم برابر تیم پاس گرگان رده پنجم جدول با ۱۵ پیروزی، ۱۱ باخت و ۴۷ امتیاز قرار گرفتند، با شکست حریف دومین پیروزی خود برابر پاس گرگان در لیگ برتر را تجربه کردند. تیم پاس در هفته سوم مرحله مقدماتی سه بر دو فاتح میدان شده بود و هورسانی‌ها در هفته شانزدهم و دور برگشت، سه بر دو به پیروزی رسیدند.

مسعود یزدان‌پناه، علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، علیرضا قریب، اسماعیل رزقی و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.