اقتصادیعمومیکسب و کار

کرم پودر و اثرات زیان‌بار آن بر روی پوست

جوش زدن روی پوست به دلیل استفاده از کرم پودر

یکی از عوارض استفاده از کرم پودر که افراد دارای پوست چرب را تحت تأثیر قرار می دهد ، جوش های صورت حتی پس از استفاده از است. همانطور که می دانید از  کرم پودر لاکچری کوین فرانسوی برای پوشاندن نقایص صورت و یکدست شدن رنگ استفاده می شود.

به همین دلیل ، معمولاً چند ساعت و گاهی یک روز کامل روی پوست می ماند. افرادی که صورت چرب دارند و از کرم های صورت نامناسب یا بعضاً تقلبی استفاده می کنند ، منافذ پوست خود را با مقدار زیادی رنگدانه و سایر مواد شیمیایی پر می کنند.

کرم روز و شب لاکچری کوین بیز: مسدود شدن منافذ پوست منجر به ایجاد جوش در صورت می شود. از طرف دیگر ، این افراد باید مراقب استفاده از کرم پودر آنتی آکنه به‌صورت موقت و برای زمان کم استفاده کنید. این محصولات فاقد چربی و الکل هستند و پوست را سنگین ، چرب و حساس نمی کنند. به این ترتیب می توان چندین ساعت با خیال راحت روی پوست تحمل کرد.

 چین و چروک پوست

چروک شدن پوست یکی دیگر از عوارض استفاده طولانی مدت از کرم پودر است. در واقع بهتر است از کرم پودر به طور موقت و برای مدت کوتاه استفاده کنید.

یک حقیقت تلخ در مورد  کرم لاکچری کوین اصل این است که هرچه محصول بیشتر دوام بیاورد ، محصول سنگین تر می شود. این مواد سنگین اگر به مدت طولانی روی پوست بمانند ، از تنفس طبیعی آن جلوگیری می کنند. پوستی که در طول روز خوب نفس نکشد به تدریج از اکسیژن محروم می شود.

کبودی اکسیژن در پوست منجر به از بین رفتن کلاژن و تجزیه تولید آن می شود. همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا پوست روند بازسازی طبیعی خود را به خوبی انجام ندهد.

نقص در بازسازی و ترمیم پوست منجر به چین و چروک پوست می شود. اگر می خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید ، استفاده از کرم پودر را به حداقل برسانید و از کرم پودر با ماندگاری طولانی خودداری کنید. مگر اینکه اضطراری باشید.

لک شدن پوست به دلیل استفاده از کرم پودر

جالب اینجاست که هدف بسیاری از افراد در استفاده از بهترین مارک کرم پودر پوشاندن لکه های صورت است. غافل از اینکه استفاده مداوم و بیش از حد از این محصول باعث می شود که پوست آنها در طولانی مدت دچار انواع لکه ها شود. در واقع یکی از عوارض استفاده از کرم پودر تغییر رنگ پوست با گذشت زمان است. این زمینه را برای ظاهر شدن لکه های مختلف روی پوست فراهم می کند.

از طرف دیگر ، برخی از افراد به SPF موجود در کرم پودر بسنده می کنند و قبل از شروع آرایش خود از ضد آفتاب استفاده نمی کنند. به خاطر داشته باشید که SPF کرم پودر حداکثر 15 است.

با این حال ، یک فرد عالی با پوست معمولی باید از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 استفاده کند و آن را هر 2 ساعت یکبار تمدید کند. با این توضیح بهتر است پوستی شفاف و صاف ، گاهی بدون آرایش و فقط با ضد آفتاب در محیط بیرون داشته باشید. اگر رنگ پوست برای شما مهم است ، از ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

خشک شدن پوست

تصور کنید برای یک مهمانی آماده هستید و درست هنگام رفتن احساس می کنید صورتتان خشک و پوسته پوسته شده است. احساس بد ناشی از رخ دادن قابل تصور است. جالب است بدانید که این اتفاق ناخوشایند ممکن است یکی از عوارض استفاده از کرم پودر نیز باشد.

به عبارت دیگر ، افرادی که ذاتاً پوست خشک و حساس دارند با استفاده از کرم پودرهای نامناسب به شدت تشدید می شوند. البته راه حل هایی برای حل این مشکل وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

یکی از بهترین راه ها خرید بهترین مارک کرم پودر مرطوب کننده است. خوشبختانه این محصولات از مارک های معتبری در بازار هستند. البته فراموش نکنید که آبرسانی به پوست نیز در کاهش عوارض استفاده از کرم پودر نقش مهمی دارد.

بهتر است قبل از آرایش با مقدار کافی مرطوب کننده یا مرطوب کننده دیگر ، پوست خود را مرطوب کنید. حتی برای پوست های خیلی خشک ، توصیه می کنیم یک ساعت قبل از آرایش ، با بخور مناسب ، صورت آنها را مرطوب و آماده کنید. به این ترتیب پوست آنها بهتر ترکیبات کرم پودر را می پذیرد و نتیجه بهتری از آرایش می بیند.

آرایش, اکسیژن, الکل

براقی پوست به دلیل استفاده از کرم پودر

یکی دیگر از عوارض استفاده از کرم پودر، براق‌شدن پوست پس از مصرف آن است. ای موضوع به دو دلیل رخ می‌دهد. نخست اینکه پوست فرد بیش از حد چرب باشد و از کرم پودر روشن در فصل گرم سال استفاده کرده باشد. دوم اینکه کرم پودر بر پایه روغن باشد.

در حقیقت ، در فصل گرم نمی توانید از کرم پودر پایه روغن یا کرم پودر شفاف استفاده کنید. این دو محصول در نهایت صورت را براق و مصنوعی می کنند. برای افرادی که پوست چرب دارند ، خرید بهترین مارک کرم پودر مات یا بهترین کرم پودر برپایه آب را برای جلوگیری از این مشکل توصیه می کنیم.

حرف آخر

در این مقاله در مورد عوارض استفاده از کرم پودر با شما صحبت کردیم. البته این مشکلات بیشتر در مورد کسانی دیده می شود که محصول مناسبی را برای نوع پوست و جنسیت خود انتخاب نمی کنند.در نهایت میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما به اشتراک بگذارید