ورزشی

پیروزی قهرمان در ورزشگاه خالی و خراب/ اتفاق جدیدی رخ نداد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی نعمتی(38) برای سرخپوشان گل زد.

ترکیب پرسپولیس

سرخپوشان در این دیدار با علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی(۶۳ مسعود ریگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی(85 محمد عمری)، میلاد سرلک(85 سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی(۶۳ امید عالیشاه) و سعید صادقی به میدان رفتند.

پیروزی قهرمان در ورزشگاه خالی و خراب/ اتفاق جدیدی رخ نداد!
شهاب زاهدی اولین بازی فصل را برای پرسپولیس انجام داد اما گلزنی نکرد

سکوهای خالی و خراب!

این دیدار که طبق تاکید فیفا قرار بود با حضور تماشاگران که بخشی از آنها را باید بانوان تشکیل می دادند، برگزار می شد، با بیان این که دلیل که سکوهای ضلع غربی در حال بازسازی است و بخش زیادی از آن تخریب شده است، بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

یک نیمه و یک موقعیت گل

پرسپولیس و آلومینیوم نیمه اول جذابی را به نمایش نگذاشتند و هر چند شاگردان یحیی گل محمدی زمان بیشتری از این نیمه را در اختیار داشتند اما به جز یک موقعیت نصف و نیمه که آن هم توسط احمد گوهری گلر سابق سرخپوشان دفع شد، فقط یک موقعیت جدی برای گلزنی داشتند که علی نعمتی از آن بهترین استفاده را برد.

پیروزی قهرمان در ورزشگاه خالی و خراب/ اتفاق جدیدی رخ نداد!
علی نعمتی اولین گلزن پرسپولیس در لیگ بیست و سوم

ضعیفِ قابل پیش بینی با یک گل

نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم طبق پیش بینی ها ضعیف و دور از انتظار بود. با این حال سرخپوشان شاگردان گل محمدی از موقعیت های محدود خود بهترین استفاده را کردند و در دقیقه ۳۸ علی نعمتی روی پاس عالی سروش رفیعی توانست گل برتری سرخپوشان را به ثمر برساند.

موقعیت تساوی از دست رفت

آلومینیوم اراک در آخرین دقیقه نیمه اول می توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما میلاد فخرالدینی که تنها کارت زرد این نیمه را دریافت کرده بود، در زاویه بسته اما موقعیتی عالی توپ را از کنار دروازه به بیرون زد تا سرخپوشان با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شوند.

پیروزی قهرمان در ورزشگاه خالی و خراب/ اتفاق جدیدی رخ نداد!
آلومینیوم هر چند بازنده شد اما نمایش قابل قبولی داشت

شروع خوب آلومینیوم در نیمه دوم

شاگردان مجتبی حسینی در نیمه دوم نمایش متفاوتی داشتند و در چند صحنه تا باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند که در دقیقه 61 بهترین موقعیت این تیم را علیرضا بیرانوند دفع کرد. البته پرسپولیس هم در این دقایق حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد که در یک موقعیت شهاب زاهدی پاس عالی وحید امیری را با بی دقتی به بالای دروازه زد.

تعویض های گل محمدی برای حفظ برد

در شرایطی که تیم آلومینیوم فشار زیادی روی دروازه سرخپوشان ایجاد کرد تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند، یحیی گل محمدی با انجام چند تعویض تلاش کرد نبض را بازی را در اختیار بگیرد و با سه امتیاز بازی اول را به پایان برساند. سرخپوشان تا پشت محوطه جریمه حریف خوب می رسیدند اما در ایجاد موقعیت خطرناک ناکام بود.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.