علمی و پزشکیکسب و کار

دکتر قمری بهترین دکتر درمان کیست مویی

دکتر قمری فوق تخصص جراحی و درمان انواع بیماری های مقعدی نظیر کیست مویی، بواسیر، شقاق و فیستول در شهر تهران است. بیماری های مقعدی برای درمان نیازمند یک پزشک با تجربه و مسلط هستند تا بیمار به سرعت درمان شده و بهبود یابد.

بیمارستان, پزشک, پوست

کیست مویی یک بیماری است که راه درمان آن تخلیه عفونت از پوست است به همین خاطر افراد برای درمان آن به دنبال بهترین پزشک متخصص هستند. دکتر سید عبدالرحیم قمری سابقه ی درخشانی در درمان بیش از 16 هزار بیمار دارد، همین امر موجب شده که از دکتر قمری به عنوان بهترین دکتر کیست مویی در شهر تهران و سایر شهرها یاد کرد.

اگر شما هم دچار این عارضه هستید و به دنبال بهترین دکتر کیست مویی در شهر تهران می گردید، به کلینیک دکتر قمری مراجعه کنید. آدرس مطب امیر آباد، بالاتر از خیابان فاطمی، بعد از پمپ بنزین، کوچه خسروی است. برای ارتباط با پذیرش نیز می توانید با شماره ثابت 88339317-021 و شماره همراه 09031252295 تماس بگیرید.

علل ایجاد کیست مویی و روش های درمانی دکتر قمری

بیمارستان, پزشک, پوست

کیست مویی یک بیماری شایع در میان جوانان و افراد مسن بوده و در اثر برگشتن مو به داخل پوست به وجود می آید. این عارضه پوستی امکان دارد در هر نقطه ای از بدن ایجاد شود، اما در اکثر مواقع از نوع مقعدی یا پایین کمر است.

موی برگشتی یا کیست مویی به دلایل متعدد از قبیل چاقی مفرط، پر مویی، ژنتیک و نشستن زیاد رخ می دهد و هیچ علائمی در مراحل اولیه ندارد. اما زمانی که عفونت کند باعث احساس درد در باسن، ایجاد بوی نامطبوع و حتی ایجاد سوراخ در پوست می شود.

ابتدا فرد بیمار باید نزد پزشک متخصص رفته و بیماری تشخیص داده شود تا درمان شروع شود. روش های درمانی دکتر قمری برای کیست مویی عمل های جراحی به صورت باز، عمل جراحی بسته و درمان با لیزر می باشد.

دکتر قمری همواره درمان با لیزر را به سایر روش ها ترجیح می دهند، چرا که دوران نقاهت کمتری داشته و بیمار سریع تر بهبود می یابد. همچنین درمان با لیزر به دلیل پرتاب اشعه، به سایر بافت های سالم آسیب نمی رساند.

خدمات درمانی کلینیک دکتر قمری برای درمان کیست مویی

عمل جراحی کیست مویی به مهارت و تجربه نیاز دارد، بنابراین اولین مسئله مهم برای درمان، انتخاب متخصص مسلط و خبره است. هرچه سابقه یک پزشک برای درمان بیشتر باشد، بیمار با خیال راحت تری تن به عمل می دهد.

پس از انتخاب بهترین دکتر برای درمان، تجهیزات و امکانات کلینیک بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه عمل با لیزر روش جدیدی می باشد، نیازمند تجهیزات پیشرفته ای است. عمل جراحی به نسبت روش قدیمی تری بوده و تجهیزات آنچنانی نمی خواهد.

کلینیک دکتر قمری دارای پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات برای درمان بیماران است. همچنین پرسنلی خوش برخورد و محترم برای همراهی بیماران پیش از عمل و بعد از عمل دارد.

سوابق کاری و فعالیت های دکتر قمری بهترین دکتر کیست مویی

دکتر قمری تهران با داشتن 30 سال تجربه برای انجام عمل های جراحی متعدد و درمان با لیزر، توانسته عنوان بهترین دکتر متخصص را دریافت کند. این مسئله را می توان از رضایت مراجعه کنندگان و بیمارانی که نظرات خود را در وبسایت های مختلف بیان می کنند فهمید.

جراحی های عمومی که دکتر قمری با لیزر انجام داده اند شامل انواع مختلف بیماریهای مقعدی مانند سینوس پیلونیدال، شقاق یا فیشر مقعد و… می شود. این عمل ها در بیمارستان هایی نظیر شهرام، بوعلی، تریتا، یاس و برزویه در تهران و بیمارستان های موسوی و امیرالمومنین در زنجان با موفقیت انجام شده اند.

این فعالیت ها و سوابق کاری باعث شده تا دکتر قمری بتوانند بهترین نتیجه را برای بیماران رقم بزنند و افراد زیادی را درمان کنند.

آدرس کلینیک بهترین کلینیک درمان کیست مویی

بیمارستان, پزشک, پوست

کلینیک دکتر قمری از لحاظ تجهیزات و امکاناتی که دارد، بهترین شرایط را برای قبل و بعد از عمل بیمار فراهم می کند. یکی از مهم ترین موارد برای درمان کیست مویی، تشخیص به موقع است.

شناخت به موقع علائم توسط پزشک و انجام آزمایشات مورد نیاز باعث می شود سرعت بهبودی بیشتر باشد. کیست مویی از جمله بیماری هایی است که تشخیص آن سخت می باشد، چرا که در برخی از موارد علائمی مانند عفونت ندارد. به همین خاطر نیاز به معاینه پزشک متخصص دارد تا با تشخیص صحیح و به موقع دوران درمان راحت تر انجام شود.

دکتر قمری بهترین دکتر درمان کیست مویی

افرادی که در شهر تهران سکونت دارند، برای مراجعه به مطب دکتر قمری تنها کافیست به امیرآباد، بالاتر از خیابان فاطمی مراجعه کنند. همچنین می توانند با شماره همراه 09031252295 برای دریافت مشاوره تماس بگیرند.

بیمارانی که در سایر شهرها هستند نیز می توانند برای درمان به شهر تهران آمده و در مدت زمان کوتاه پس از درمان، به شهر خود بازگردند. از آنجایی که توصیه دکتر قمری انجام عمل با لیزر است، بیماران نیاز به بستری ندارند و می توانند پس از عمل به خانه خود بازگردند.

از همین رو هیچ گونه محدودیتی برای درمان بیماران وجود نداشته و تمام بیماران پس از درمان به سرعت بهبود می یابند. لیزر درمانی بسیار ایمن و پرکاربرد می باشد، چرا که رگهای خونی منتهی را مسدود کرده و جلوی خونریزی را می گیرد. از ظرفی به بافت های سالم صدمه نمی زند، از همین رو بهترین روش درمان است.

عمل جراحی به وسیله تیغ برعکس درمان با لیزر دوره نقاهت بیشتری داشته و برای بیمار اذیت کننده خواهد بود. امکان عفونت برای جراحی با تیغ نیز بیشتر است.

هزینه درمان کیست مویی توسط دکتر قمری چقدر است؟

هزینه درمان کیست مویی و بیماریهای مقعدی به خیلی از عوامل بستگی دارد. ابتدا لازم است با کلینیک دکتر قمری تماس گرفته و نوبت رزرو کنید. سپس با مراجعه به مطب و تشخیص پزشک، نوع بیماری و روش درمان مشخص شود.

پس از مشخص شدن روش درمانی، هزینه درمان نیز مشخص می شود. البته شما می توانید برای دریافت پاسخ سوالات و مشاوره با شماره تلفن های مطب تماس بگیرید.

افرادی که در سایر شهرها هستند نیز می توانند برای درمان به کلینیک دکتر قمری در شهر تهران مراجعه کنند. تمامی بیماران با حوصله و سرعت عمل بالا، درمان می شوند تا بتوانند پس از بهبودی به شهر خود بازگردند.

جمع بندی

کیست مویی از جمله بیماری هایی است که مربوط به سن و سال خاصی نمی شود و ممکن است هر شخصی دچار آن شود. برای جلوگیری از پیشرفت این عارضه، با تشخیص به موقع و درمان می توانید به سرعت دوران نقاهت را طی کرده و درمان شوید.

دکتر قمری با استفاده از عمل جراحی و لیزر درمانی، بیماران را درمان کرده و رضایت تمامی مراجعه کنندگان را جلب می کند. اگر شما هم مشکوک به ابتلا به کیست مویی هستید، با شماره های کلینیک تماس گرفته و در اولین فرصت برای تشخیص به مطب مراجعه کنید.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.