حوادث

پایانه مرز رازی به بهره برداری رسید

شهید باکری, فرودگاه, مسکن

آفتاب‌‌نیوز :

 پایانه رازی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان صبح پنجشنبه به بهره برداری رسید.

عملیات ساخت طرح جامع پایانه مرزی رازی که در سال ۱۳۹۸ آغاز شد که برای ساخت این پایانه با مساحت بیش از هشت هزار متر مربع، ۳۰۰ میلیارد تومان (با فهرست بهای سال ۱۳۹۸) هزینه شده و دارای سالن‌های تجاری، مسافری و نیز محوطه‌سازی لیست اختیاری و اجباری است.

وزیر راه و شهرسازی امروز پنج شنبه اول تیرماه به استان آذربایجان غربی سفر کرده تا ضمن بازدید از برخی پروژه‌های مرتبط به حوزه حمل‌و نقل در بخش‌های هوایی، جاده‌ای، روند احداث و اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان را نیز مورد بررسی قرار دهد.

در این سفر وزیر راه و شهرسازی، سامانه روشنایی باند فرودگاه شهدای خوی را افتتاح کرد.

حضور در یادمان شهید باکری و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بهره‌برداری از ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی بخش دیگری از اهداف این سفر است.

همچنین افتتاح یک‌هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن آنلاین در سراسر استان و شرکت در جلسه شورای تأمین مسکن و بررسی مشکلات و رفع آن‌ها برای اجرای بهتر پروژه‌های مسکن و همچنین حمل و نقلی از جمله اهداف و برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی است.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تولید محتوای چندرسانه‌ای هستم. توانایی استفاده از تصاویر، ویدئوها و صداها برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر را دارم.