ورزشی

مصاحبه تند ژاوی علیه رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ بارسلونا در هفته دهم لالیگا میزبان اتلتیک بیلبائو است. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این تقابل حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. ژاوی در این کنفرانس خبری در مورد بازی گفت:

همانند همیشه بازی سختی است، اتلتیک بیلبائو از نظر جسمانی و فنی تیمی بسیار قدرتمند است. والورده سرمربی بزرگی است و دوست دارد از بالا پرس کند. انتظار رقیبی قدرتمند را داریم، مصدومانی داریم اما بهانه ای نیست. به هوادارانمان نیاز داریم. غیبت بازیکنانمان را یک چالش در نظر می گیریم و قدم به قدم پیش می رویم.

ابهام در مورد وضعیت یامال، بالده، گوندوعان و آرائوخو؟

این چهار بازیکن در روز یکشنبه همراه ما خواهند بود و این قطعی است.

لواندوفسکی؟

او احساس بسیار خوبی دارد. او رهبری بزرگ است و همیشه رو به جلو پیش می رود.

اشتباهات متوالی بارسا؟

الان سه امتیاز اختلاف ما با صدر جدول است. سوم هستیم و در بازی هایی که نتیجه مساوی شد، نباید به تساوی رضایت می دادیم. روی بازی یکشنبه متمرکزیم.

کاهش محرومیت ناچو؟

این سوال را باید از کمیته انضباطی بپرسید. باعث تعجب است، محرومیت لواندوفسکی را به یاد می آوریم که در مورد آن توضیحاتی ارائه دادیم و نادیده گرفته شد. این اتفاق مرا متعجب می کند. ما به خاطر این که لواندوفسکی بینی اش را لمس کرد، مهاجم خود را از دست دادیم و به مشکل خوردیم.

اینیگو مارتینز؟

او بازیکن مهمی خواهد بود. او خریدی است که تاییدش کردیم، فکر می کنم می تواند مشارکت زیادی در ترکیب ما داشته باشد.

آرائوخو؟

او در هر دو بازی بسیار خوب بود. از نظر جسمانی آمادگی کامل دارد. او رهبری برای ماست.

شرایط جسمانی کانسلو پس از دقایق زیاد بازی؟

همیشه با تیم های ملی صحبت می کنیم. از نظر جسمانی او حیرت انگیز است. مشکلی وجود ندارد.

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.